Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Jaraczewo: Przebudowa dróg gminnych - nawierzchnie tłuczniowe w tym dla zadań:
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Nowa,
2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Stara,
3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechowo,
4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Huby,
5) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Parkowa
Numer ogłoszenia: 167044 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaraczewo , ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473102, faks 062 7473102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - nawierzchnie tłuczniowe w tym dla zadań: 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Nowa, 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Stara, 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechowo, 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Huby, 5) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Parkowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w zakresach wymienionych dla poszczególnych zadań: ZADANIE NR 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Nowa- przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczenia, remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy ZADANIE NR 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Stara- przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczenia nawierzchni, remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie ZADANIE NR 3: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechowo - przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy ZADANIE NR 4: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Huby- przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy ZADANIE NR 5: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Parkowa- przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zmawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 i 3 ustawy pzp żąda wniesienia wadium Zamawiający ustala wadium na poszczególne zadania w wysokości: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Nowa- 300,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Stara- 330,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechowo- 670,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Huby- 1.700,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola, ul. Parkowa- 900,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dołączy wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 01.01.2007- 31.12.2011, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, Wykonawca należycie wykonał dwie roboty budowlane w zakresie mechanicznego oczyszczania nawierzchni, mechanicznego korytowania, mechanicznego profilowania i zagęszczania, wykonania podbudów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne oraz wyrównywania i uzupełniania poboczy, o wartości 50.000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Nie trzeba dołączać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac u Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, w tym: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania-nadzorowania robót w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy integralną częścią oferty jest kosztorys ofertowy zgodny z załącznikiem nr 10 do SIWZ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 projekt umowy dowód wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może zostać zmieniona w drodze aneksu podpisanego przez obie Strony: a) w zakresie przedłużenia terminu wykonania wskutek: 1) wprowadzenia przez Zamawiającego robót dodatkowych i zamiennych mogących mieć wpływ na termin realizacji i od których wykonania jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego, 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy 3) wstrzymania robót wskutek decyzji Zamawiającego, decyzji władz, które nie dotyczą błędnego sposobu prowadzenia robót czy naruszania przepisów przez Wykonawcę, 4) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji sieci mediów, warunków gruntowych lub innych przeszkód, które nie wynikają z dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji technicznej b) w zakresie wartości zamówienia w zakresie: 1) jeżeli ostateczna wartość przedmiotu umowy określona po odbiorze robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem odbioru końcowego na podstawie przeprowadzonego obmiaru oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i sprawdzonego przez inspektora nadzoru będzie większa lub mniejsza od zakładanej w złożonej przez Wykonawcę ofercie 2. Przedłużenie terminu może nastąpić o okres uzasadniony w/w przyczynami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaraczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaraczewo
ul. Jarocińska 1
63- 233 Jaraczewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Jaraczewo ul. Jarocińska 1 63- 233 Jaraczewo, pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Nowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczenia, remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cerekwica Stara.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechanicznego oczyszczenia nawierzchni, remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Huby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gola ul. Parkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie mechaniczne koryta na całej szerokości, o głębokość kopania 30 cm, wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, wyrównanie i uzupełnienie poboczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Budowa budynku szatniowo - sanitarnego typu kontener z instalacjami w Krępsku w ramach programu "Szatnia na medal"
- Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 4+870 do km 8+600, dł. 3,730 km (Lubostroń - Pturek)
- Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Parkowa w m. Dąbrówka, gm. Kamień Krajeński - etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.