eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA W GACI NA ŻŁOBEK - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA ORAZ PLACU ZABAW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Gać: PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA W GACI NA ŻŁOBEK - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA ORAZ PLACU ZABAW.
Numer ogłoszenia: 167033 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137165 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gać, Gać 275, 37-207 Gać, woj. podkarpackie, tel. 016 6411429, faks 016 6411429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA W GACI NA ŻŁOBEK - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA ORAZ PLACU ZABAW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do żłobka znajdującego się w budynku Przedszkola w Gaci. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Część 1 - Plac zabaw Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż placu zabaw przy żłobku w Gaci składającego się z elementów opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a Część 2 - Wyposażenie kuchni Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z ustawieniem wyposażenia kuchni w budynku Przedszkola w Gaci zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. CPV 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a Część 3 - Meble Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w pomieszczeniach przeznaczonych na żłobek w budynku Przedszkola w Gaci zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. CPV 39100000-3 Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a Część 4 - Monitoring Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemu monitoringu w budynku Przedszkola w Gaci przeznaczonego na żłobek zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. CPV 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a Warunki dostawy obowiązujące dla każdej części (od 1 do 4): 1.Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilości oraz wymagania jakościowe zostały opisane w załącznikach do przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części. 2.Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 3.Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz ich dostawę. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w pomieszczeniach żłobka lub przy budynku żłobka. 4.Zaleca się aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 5.Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 6.Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych określonych w przedmiocie zamówienia. 8.Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację, atesty i certyfikaty na dostarczone przedmioty potwierdzające wymagania określone przepisami prawa. 9.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia określone w części 2 i 3 oraz 36 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia określone w części 1 i 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.10.00.00 - Meble 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Plac zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe APIS J. Oziębło, ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29999,70

  • Oferta z najniższą ceną: 29999,70 / Oferta z najwyższą ceną: 29999,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45242,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53959,66

  • Oferta z najniższą ceną: 53959,66 / Oferta z najwyższą ceną: 60500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24453,69

  • Oferta z najniższą ceną: 24453,69 / Oferta z najwyższą ceną: 24453,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Monitoring

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alnet System s.c. Krzysztof Machała Grzegorz Szpunar, ul. Sobieskiego 20, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.