eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Przebudowa drogi leśnej od km od km 0+000,00 do km 0+900,00 na terenie oddziału 39 i 40 w Leśnictwie Nadrzecze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej od km od km 0+000,00 do km 0+900,00 na terenie oddziału 39 i 40 w Leśnictwie Nadrzecze
Numer ogłoszenia: 167005 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, faks 084 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej od km od km 0+000,00 do km 0+900,00 na terenie oddziału 39 i 40 w Leśnictwie Nadrzecze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: kod zasadniczy: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych Przebudowa drogi leśnej od km od km 0+000,00 do km 0+900,00 na terenie oddziału 39 i 40 w Leśnictwie Nadrzecze. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym -0,9 km mechaniczne karczowanie pni, fi 10-15cm, 175 szt., mechaniczne karczowanie pni, fi 16-25cm, 93 szt., mechaniczne karczowanie pni, fi26-35 cm, 45szt., mechaniczne karczowanie, krzaki i podszycie średniej gęstości, 0,006ha Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,4 m3, grunt kategorii I-II, z przemieszczaniem urobku na odległość do 30 m oraz zagęszczaniem , - 390,4 m3, Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, 3382,0 m2 Oczyszczenie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm, 384,4 m Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 30 cm, szerokość dna cieku do 0,6 m Rozebranie pomostu przepustu drewnianego - analogia (R=0,955, M=1,00,S=1,000), 4 m2 Rozebranie dźwigarów przepustu drewnianego - analogia (R=0,955, M=1,000, S=1,000), 16 m, Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,4m3, grunt kategorii I-II (R=0,955, M=1,000, S=1,000), 7,2m3, Części przelotowe prefabrykowane przepustów drogowych rurowych 1-o otworowych, rury fi 60cm, 7 m, Wymiana rur w przepustach, wymiana mechaniczna fi 60cm, zabezpieczenie styków papą, rura żelbetowa, Obudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe, beton B-15, 5,8 m3, Zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych w nasypach kolejowych i drogowych, z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kategoria gruntu I-III (R=0,955, M=1,000, S==1,000), 3,8 m3, Przemieszczanie spycharkami mas ziemnych, na odległość do 10m, grunt kategorii I-II, spycharka 55kW (75KM) (R=0,955, M=1,000, S=1,000) 3,4m3, Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, 3382,0 m2, Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1,5 km, koparka 0,4 m3, grunt kategorii I-II (zakup lub dokop piasku na nasyp - materiał Wykonawcy), 232,7 m3, Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, wysokość do 0,5m, grunt kategorii I-II, spycharka 55 kW (75KM) Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III, 1623,4 m3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, co najmniej: 1) koparką podsiębierna o pojemności łyżki 0,40m3 2) równiarką samojezdną mocy 100KM 3) spycharką gąsiennicową mocy 75 KM 4) spycharką gąsiennicową mocy 100KM 5) samochodem samowyładowczym do 5 ton 6) ubijakiem spalinowym 200 kg 7) walcem statycznym samojezdnym 10t, 8) walcem statycznym samojezdnym ogumionym do 10t 9) samochodem dostawczym 0,9t 10) żurawiem samochodowym 4 tony 11) ciągnikiem 75 KM 12) beczkowozem ciągnionym 1500 dm3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności drogowej i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje środkami własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się mozliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu: - opóźnienia w przekazaniu przez zamawiającego placu budowy, - wstrzymania robót przez Zamawiającego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiajacym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, przerw w realizacji robót spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływajacymi na jakość i trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą, braku zgody na wykonanie prac w rezerwatach i strefach ochronnych ptaków przez organy uprawnione do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie, przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów i niewybuchów - działanie siły wyzszej w rozumieniu Kodeksu cywilnego.2.Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres trwania przeszkod wymienionych w pkt.2. W tym przypadku nie stosuje się kar umownych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul.Zamojska 96, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadlesnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul.Zamojska 96, pokój nr 15 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.