eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa pojemników do segregacji odpadów w ramach projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Siewierz: Dostawa pojemników do segregacji odpadów w ramach projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków
Numer ogłoszenia: 166990 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do segregacji odpadów w ramach projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do segregacji odpadów w ramach projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i sławków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Dostawa pojemników do segregacji odpadów CPV: 34.92.84.80-6 Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest dostawa fabrycznie nowych pojemników do segregacji odpadów w tym: 1. Dostawa 36 sztuk pojemników do segregacji odpadów z przeznaczeniem na: a)papier w ilości 12 szt. w kolorze niebieskim b)szkło w ilości 12 szt. w kolorze zielonym c)plastik w ilości 12 szt. w kolorze żółtym Pojemność pojemników od 1,5 m3 do 2 m3, wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego pokrytego warstwą koloru. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, szkło, plastik. 2.Dostawa 1260 sztuk pojemników na segregowane odpady przeznaczonych do wewnątrz budynków. Pojemnik winien składać się z trzech wewnętrznych pojemników (komór), o pojemności każdej z komór od 6 do 17 L (np. 1x6 L, 2x17 L). Pojemnik ma być wykonany z tworzywa sztucznego (dopuszcza się zastosowanie elementów metalowych). Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, plastik, szkło. 3.Dostawa 500 sztuk pojemników na segregowane odpady przeznaczonych do wewnątrz budynków, wykonany z tworzywa sztucznego lub blachy przeznaczony na odpady, wyposażony w uchylną pokrywę otwierany przez np. pedał nożny, przycisk itp.: a)papier w ilości 180 szt., b)plastik w ilości 160 szt., c)szkło w ilości 160 szt. Pojemność pojemnika 35 L - 43 L. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, plastik, szkło. 4.Dostawa 60 sztuk pojemników do zbiórki baterii ( w tym do małych baterii) wykonanych z polietylenu. Wymaga się aby pojemnik był z możliwością mocowania do ściany, pojemność 20 - 50 L. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: baterie. Pozostałe warunki dostawy: 1.Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy gwarancji nie mniejszej niż 24 miesiące. 2.Zamawiający wymaga aby na każdym pojemniku była umieszczona: informacja (w kolorze) zawierająca logotypy zgodne z wytycznymi IZ RPO WSL na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, informacja, że zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WŚl. na lata 2007 -2013(dopuszcza się stosowanie naklejek) oraz logotypy Gminy Siewierz. 3.W cenę pojemników należy doliczyć koszt dostawy i rozładunku przy użyciu własnego sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4.Dostawa winna odbywać się w kilku transzach w terminach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Płatność: jednorazowa, po dokonaniu odbioru ostatniej transzy. Pojemniki powinny posiadać atesty lub certyfikaty bezpieczeństwa zapewniające, że produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi np. atest PZH Część II. Dostawa worków do segregacji odpadów CPV: 18.93.00.00-7 Przedmiotem zamówienia w drugiej części jest dostawa nowych worków przeznaczonych do segregacji odpadów w ilości 755 052 sztuk. worek do segregacji odpadów z przeznaczeniem do zamontowania ich na obręczach stojaków, objętość 110 L. Wymiary worków w mm oraz ilości: a) żółty na plastik 700x1050 x 0,040 - 340000 szt. b) zielony na szkło kolorowe 700x1050 x 0,060 - 151000 szt. c) biały na szkło bezbarwne 700x1050 x 0,60 - 151000 szt. d) niebieski na papier 700x1050 x 0,045 - 113052 szt. Pozostałe warunki dostawy: 1.Zamawiający wymaga aby na workach znajdował się: a)nadruk zawierający logotypy zgodne z wytycznymi IZ RPO WSL na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, oraz informacja, że zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WŚl. na lata 2007 -2013 b)nadruk - stosowne oznaczenie oraz napis dotyczący przeznaczenia worków na poszczególne odpady: plastik, szkło kolorowe, szkło bezbarwne, papier. c)nadruk logotypów Gminy Siewierz 2.W cenę worków należy doliczyć koszt dostawy i rozładunku przy użyciu własnego sprzętu w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wskażę miejsca zmagazynowania dostarczonych worków w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. 3.Dostawa winna odbywać się w kilku transzach w terminach ustalonyc z Zamawiającym po podpisaniu umowy, płatność: jednorazowa, po dokonaniu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 18.93.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dla części I: Posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie pojemników na odpady o wartości minimum 30 000 zł. brutto każda Warunki dla części II: Posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: - co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie worków foliowych np.: na odpady o wartości minimum 30 000 zł. brutto każda Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający żąda: a)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg załącznika nr 4, b)Dokumentów, potwierdzających, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty wg zał. Nr 1 do siwz. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2 do siwz. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III 4.2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie: 1.Wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2.Zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy lub terminów realizacji umowy spowodowana zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 3.Przedłużenie terminu realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Dostawcy np. opóźnień po stronie producenta, w przypadku, gdy Dostawca nie jest jednocześnie producentem. 4.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat pok.11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników do segregacji odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest dostawa fabrycznie nowych pojemników do segregacji odpadów w tym: 1. Dostawa 36 sztuk pojemników do segregacji odpadów z przeznaczeniem na: a) papier w ilości 12 szt. w kolorze niebieskim b) szkło w ilości 12 szt. w kolorze zielonym c) plastik w ilości 12 szt. w kolorze żółtym Pojemność pojemników od 1,5 m3 do 2 m3, wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego pokrytego warstwą koloru. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, szkło, plastik. 2. Dostawa 1260 sztuk pojemników na segregowane odpady przeznaczonych do wewnątrz budynków. Pojemnik winien składać się z trzech wewnętrznych pojemników (komór), o pojemności każdej z komór od 6 do 17 L (np. 1x6 L, 2x17 L). Pojemnik ma być wykonany z tworzywa sztucznego (dopuszcza się zastosowanie elementów metalowych). Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, plastik, szkło. 3. Dostawa 500 sztuk pojemników na segregowane odpady przeznaczonych do wewnątrz budynków, wykonany z tworzywa sztucznego lub blachy przeznaczony na odpady, wyposażony w uchylną pokrywę otwierany przez np. pedał nożny, przycisk itp.: a) papier w ilości 180 szt., b) plastik w ilości 160 szt., c) szkło w ilości 160 szt. Pojemność pojemnika 35 L - 43 L. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: papier, plastik, szkło. 4. Dostawa 60 sztuk pojemników do zbiórki baterii ( w tym do małych baterii) wykonanych z polietylenu. Wymaga się aby pojemnik był z możliwością mocowania do ściany, pojemność 20 - 50 L. Zamawiający wymaga aby na pojemnikach znajdowały się oznaczenia segregowanego odpadu: baterie. Pozostałe warunki dostawy: 1. Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy gwarancji nie mniejszej niż 24 miesiące. 2. Zamawiający wymaga aby na każdym pojemniku była umieszczona: informacja (w kolorze) zawierająca logotypy zgodne z wytycznymi IZ RPO WSL na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, informacja, że zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WŚl. na lata 2007 -2013(dopuszcza się stosowanie naklejek) oraz logotypy Gminy Siewierz. 3. W cenę pojemników należy doliczyć koszt dostawy i rozładunku przy użyciu własnego sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Dostawa winna odbywać się w kilku transzach w terminach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Płatność: jednorazowa, po dokonaniu odbioru ostatniej transzy. Pojemniki powinny posiadać atesty lub certyfikaty bezpieczeństwa zapewniające, że produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi np. atest PZH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa worków do segregacji odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w drugiej części jest dostawa nowych worków przeznaczonych do segregacji odpadów w ilości 755 052 sztuk. worek do segregacji odpadów z przeznaczeniem do zamontowania ich na obręczach stojaków, objętość 110 L. Wymiary worków w mm oraz ilości: a) żółty na plastik 700x1050 x 0,040 - 340000 szt. b) zielony na szkło kolorowe 700x1050 x 0,060 - 151000 szt. c) biały na szkło bezbarwne 700x1050 x 0,60 - 151000 szt. d) niebieski na papier 700x1050 x 0,045 - 113052 szt. Pozostałe warunki dostawy: 1.Zamawiający wymaga aby na workach znajdował się: a)nadruk zawierający logotypy zgodne z wytycznymi IZ RPO WSL na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, oraz informacja, że zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WŚl. na lata 2007 -2013 b)nadruk - stosowne oznaczenie oraz napis dotyczący przeznaczenia worków na poszczególne odpady: plastik, szkło kolorowe, szkło bezbarwne, papier. c)nadruk logotypów Gminy Siewierz 2.W cenę worków należy doliczyć koszt dostawy i rozładunku przy użyciu własnego sprzętu w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wskażę miejsca zmagazynowania dostarczonych worków w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. 3.Dostawa winna odbywać się w kilku transzach w terminach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy, płatność: jednorazowa, po dokonaniu odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.