eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Remont nawierzchni Zad. 1. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. Państwa w m. Białopole od km 26+975 do km 27+425 o długości 0,450 km. Zad. 2. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Hrubieszów: Remont nawierzchni : Zad. 1. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. Państwa w m. Białopole od km 26+975 do km 27+425 o długości 0,450 km. Zad. 2. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w m. Lipowiec (II-gi etap) od km 33+454 do km 34+204 o długości 0,750 km.
Numer ogłoszenia: 166952 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni : Zad. 1. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. Państwa w m. Białopole od km 26+975 do km 27+425 o długości 0,450 km. Zad. 2. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w m. Lipowiec (II-gi etap) od km 33+454 do km 34+204 o długości 0,750 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zad.1 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (wytyczenie krawężnika), 2) rozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce piaskowej, 3) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej oraz wykonanie oporu, 4) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej oraz wykonanie oporu, 5) wykonanie podbudowy z betonu gr. warstwy 25 cm 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 7) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 8) skropienia międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową, 9) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 10) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 11) wykonanie oznakowania poziomego farbą zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zad. 2. 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 3) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 4) skropienia międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 6) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonem asfaltowym, 7) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 8) wykonanie oznakowania poziomego farbą zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wartość zamówienia: 550 934,39 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 45.23.32.14 - 45.23.32.14 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zad. 1 - 3 543,31 zł. Zad. 2 - 7 475,38 zł. Oba zadania łącznie: 11 018,69 zł. Do oferty należy dołączyć dokument wniesienia wadium. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 z podaniem w tytule wpłaty i nazwy zamówienia. Przy czym Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na w/w konto przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przy czym Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być załączone do oferty w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz nie zalegają z opłacaniem podatków i składek ZUS. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. a) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót oraz osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi maszyn drogowych wyszczególnionych poniżej w ilości zapewniającej obsługę tych maszyn. b) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu na każde zadanie, wymienionymi w poniższej tabeli: 1. Walec ogumiony samojezdny 1 2. Walec stalowy wibracyjny 1 3. Skrapiarka samojezdna 1 4. Szczotka mechaniczna 1 5. Rozściełacz mas bitumicznych 1 6. Malowarka do oznakowania poziomego 1 7. Samochód samowyładowczy 3 8. Ładowarka 1 9. Frezarka do asfaltu 1 UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. Na tę okoliczność Wykonawca przedłoży w ofercie wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z załączoną kserokopią: uprawnień budowlanych kierownika budowy/robót branży drogowej, wraz z załączonym życiorysem zawodowym oraz aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie, oraz kserokopiami uprawnień do obsługi maszyn drogowych przewidzianych do wykonywania zamówienia, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6) Wykaz potencjału technicznego. 7) Wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ważność ubezpieczenia musi obejmować cały okres wykonywania zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów w cenie 44 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Dołhobyczów - Gr. Państwa w m. Białopole od km 26+975 do km 27+425 o długości 0,450 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (wytyczenie krawężnika), 2) rozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce piaskowej, 3) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej oraz wykonanie oporu, 4) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej oraz wykonanie oporu, 5) wykonanie podbudowy z betonu gr. warstwy 25 cm, 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 7) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 8) skropienia międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową, 9) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 10) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 11) wykonanie oznakowania poziomego farbą zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wartość zamówienia: 177 165,50 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 90.21.10.00-0, 45.23.32.14-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2. - wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w m. Lipowiec (II-gi etap) od km 33+454 do km 34+204 o długości 0,750 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2. 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 3) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 4) skropienia międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 6) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonem asfaltowym, 7) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 8) wykonanie oznakowania poziomego farbą zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wartość zamówienia: 373 768,89 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 90.21.10.00-0, 45.23.32.14-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.