eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz jednostek OSP działających na terenie Gminy Zawiercie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Zawiercie: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz jednostek OSP działających na terenie Gminy Zawiercie
Numer ogłoszenia: 16694 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516390 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz jednostek OSP działających na terenie Gminy Zawiercie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz jednostek OSP działających na terenie Gminy Zawiercie. Zakup odbywać się będzie we wszystkie dni każdego miesiąca, w godzinach co najmniej od godz. 6:00 do godz. 22.00. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r.) wynosi odpowiednio: - benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości - do 7500 l; - olej napędowy w ilości - do 13500 l. Brak odbioru deklarowanych ilości nie uprawnia Wykonawcy do żądania jego zakupu, a rzeczywiste ilości zakupionego paliwa wynikać będą z ilości interwencji ratowniczych i wyjazdów samochodów służbowych. Wykonawca zobowiązuje się do: a) sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz.1441) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590, b) wystawiania faktur zbiorczych dwa razy w miesiącu za okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15 dnia miesiąca i od 16-ego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca będzie wystawiał faktury obejmujące należność za paliwo nie później niż siódmego dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego, c) wystawiania faktur na Gminę Zawiercie 42 - 400 Zawiercie, ul. Leśna 2, NIP: 649-228-61-97 przy czym, zakup będzie udokumentowany dowodem wydania paliwa. Dowód wydania zawiera następujące informacje: Dokładny adres stacji paliw Nr rejestracyjny samochodu Kwota do zapłaty Ilość wydanego paliwa Cenę sprzedaży w kwotach brutto i netto wraz z odrębnie wyspecyfikowanym upustem Data i godzina transakcji Jeden egzemplarz dowodu wydania zostaje wydany kupującemu, natomiast drugi, pozostaje na stacji paliw. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzedaż paliw na stacji paliw, która funkcjonuje w godzinach co najmniej od 6.00 do 22.00 we wszystkie dni każdego miesiąca w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Leśna 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TELPOL OIL Sp. z o.o., ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113190,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.