eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa drogi w m. Nowa Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Kozienice: Przebudowa drogi w m. Nowa Wieś
Numer ogłoszenia: 166893 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w m. Nowa Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w m. Nowa Wieś, polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie z płyt betonowych ( bloczków betonowych) oraz częściowo w drodze gruntowej utwardzonej kruszywem. Parametry drogi : - droga - jednojezdniowa, dwukierunkowa, - długość drogi - 700,0 m, - szerokość jezdni zróżnicowana - 5,0m - 6,8 m, - rodzaj nawierzchni - mineralno-bitumiczna, - istniejący chodnik jednostronny - szer . 1,5m-2,0m, - pobocze gruntowe - szer.0,75m, - kategoria ruchu - KR2, - klasa drogi - L. Zakres robót obejmuje: 1.1.Roboty przygotowawcze i ziemne: - roboty pomiarowe, roboty ziemne, rozbiórkowe, transport, ścinanie i karczowanie drzew, 1.2.Podbudowy i nawierzchnie. Odcinek łączący drogi dojazdowe do pól uprawnych ( droga gruntowa): - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - 410,83 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego od 0-63mm gr. 23 cm - 383m2, - wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm - 377,0 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 370,0 m2. Nawierzchnia na drodze z bloczków betonowych: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni, - regulacja pionowa wjazdów, chodników, krawężników, - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych, montaż pierścieni odciążających i płyt nastudziennych, - wykonanie studni chłonnych - 5 szt., - wykonanie korytka muldowego do odprowadzenia wód opadowych - 382,0 m, - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3,5 cm - 3855 m2, - ułożenie i montaż specjalnej wzmacniającej siatki stalowej typu ciężkiego za pomocą mieszanki slurry seal - 3855 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 3855,0 m2, - regulacja poboczy i skarp. 1.3.Oznakowanie: Organizacja ruchu: - tymczasowa: na czas prowadzenia robót (wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, oznakowanie i ponoszenie wszelkich zobowiązań finansowych z tego tytułu, w tym opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego), - stała: oznakowanie pionowe. 2. W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót niezbędnych do wykonania zadania określonych w projekcie umowy, w szczególności do: 2.1. Zabezpieczenia terenu budowy. 2.2. Zabezpieczenia istniejących urządzeń w obrębie terenu budowy przy ręcznym wykonywaniu robót, dokonaniu odkrywek i powiadomieniu właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej. 2.3. Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 2.4. Prowadzenia robót z zachowaniem możliwości korzystania właścicieli nieruchomości przyległych do prowadzonej inwestycji i minimalizowaniem utrudnień płynności ruchu. 2.5. Wywozu nadmiaru ziemi i gruzu w miejsce wskazane przez inwestora. 2.6. Ochrony terenów przyległych i ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich. 3. Przedmiot zamówienia objęty będzie 4 letnim okresem rękojmi i gwarancji jakości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007r, nr 223, poz. 1655 ) tj: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane, z której każda z nich odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty, przedmiotem których było wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni minimum 3500m2, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane; - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. przy wykonaniu zamówienia zatrudni 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, legitymującego się aktualnym, na dzień składania oferty, zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Doświadczenie podwykonawców, zrealizowane przez nich roboty budowlane i zasoby nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący okresów aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. nr 3). 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4). 1.4. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5). 1.5. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( zał. nr 6). wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym zamówieniem i załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej - dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na osobę) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, dotyczącej Wykonawcy jako podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć również: 2.1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową i informacje zawarte w siwz oraz przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . 2.2. Kserokopię dowodu wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.