eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleniaPracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresieobsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Brzeg: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego.
Numer ogłoszenia: 166890 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103742 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Pracownik biurowy 2 Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do pracy w charakterze pracownika biurowego w zakresie : obsługi komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego Moduł biurowy - celem jest poznanie podstaw działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej etc. Moduł komputerowy - celem jest opanowanie systemu operacyjnego windows, pakietu office tj. Exel, word, power point oraz internetu pod kątem pracy Moduł kadrowo - celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami prawa pracy tj. podstawowe zasady prawa pracy, nawiązanie stron stosunku pracy, obowiązki pracownika oraz pracodawcy, zasady ustalania wynagrodzenia za pracę itp. Moduł księgowy - celem jest poznanie ewidencji rachunkowej Moduł języka obcego - celem zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze 3 Szkolenie powinno obejmować następujące bloki: 1. blok biurowy 2. obsługa komputera 3. obsługa programu kadrowego 4. obsługa programu księgowego 5. język obcy 4 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczno - praktyczne powinny odbywać się na terenie Powiatu Brzeskiego. 5 Przewidywana liczba godzin conajmniej 240 godzin w tym zajęcia praktyczne 200h ( w tym 90 godzin -język angielski ) Szkolenie winno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa tzn 60 min. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienna liczba godzin max. 7 godz. Okres realizacji szkolenia wyniesie do 8 tygodni Termin wykonania zamówienia: po zawarciu umowy: 6 Uczestnicy szkolenia winni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowej w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Z 2006r. Nr 31, poz. 216 ) 7 Wymagania dotyczące kadry : Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z: a) wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych 8 Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone powinny odbywać w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka , rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna , biurka, krzesła. Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych. 9 Wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia w zakresie: pracownik biurowy, księgowości, prowadzenie kadr, obsługi komputera, język angielski 10 Każdy z uczestników szkolenia winien prowadzić i wypełniać kartę zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia, potwierdzoną przez prowadzącego zajęcia . 11 Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: I Moduł biurowy: 1. Podstawy działania biura 2. Wyposażenie i urządzenia techniki biurowej ( kopiarka, faks, skaner, centrala telefoniczna ) 3. Zagadnienia sekretariatu 4. Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji 5. Ewidencja, archiwizacja dokumentów 6. Korespondencja biurowa 7. Klasyfikacja dokumentów II Moduł komputerowy : 1. obsługa systemu operacyjnego windows 2. obsługa pakietu office tj. exel, word, power point 3. obsługa internetu III Moduł kadrowy : 1. podstawowe pojęcia prawa pracy 2. zasady nawiązanie stosunku pracy 3. prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy 4. zasady ustalania wynagrodzenia za pracę 5. obsługa programu kadrowego i płatnika IV Moduł księgowy : 1. podstawy rachunkowości 2. zasady prowadzenia rachunkowości 3. wprowadzenie w regulacje prawne 4. dokumenty księgowe 5. plan kont 6. zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych 7. sporządzenie i opracowywanie dokumentów księgowych 8. ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych 9. kalkulowanie kosztów i cen 10.przeprowadzenie inwentaryzacji 11. wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego 12. sprządzanie i analiza sprawozdań finansowych 13. obsługiwanie systemów komputerowych V Moduł językowy : język angielski moduł powinien zawierać zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze podczas komunikacji ( przedstawienie, rozmowy z klientem, słownictwo biurowe, kadrowo księgowe etc ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21330 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul.Małopolska 18, 45-301 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21330
  • Oferta z najniższą ceną: 21330 oferta z najwyższą ceną: 33308,99
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.