eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-01-27

P³ock: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH.
Numer og³oszenia: 16687 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH, z podzia³em na 2 pakiety..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: Pakiet nr 1- 80,00 z³ (s³ownie z³otych: osiemdziesi±t 00/100); Pakiet nr 2 - 200,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie 00/100). Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a.pieni±dzu; b.porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c.gwarancjach bankowych nieodwo³alnych, nieprzenoszalnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego; d.gwarancjach ubezpieczeniowych nieodwo³alnych, nieprzenoszalnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego; e.porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ-DZP-382-04PN-14 - ¶wiadczenie us³ug odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych, a dokument potwierdzaj±cy wp³atê nale¿y do³±czyæ do oferty 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu uznaje siê za wniesione, je¿eli najpó¼niej do chwili up³ywu terminu, godziny sk³adania ofert kwot± wadium zosta³o uznane konto bankowe Zamawiaj±cego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który posiada uprawnienia/ zezwolenia w³a¶ciwego organu do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci w zakresie gospodarki odpadami tj. na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami okre¶lonymi w: - Ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012 r. tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) - Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23.12. 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2003.8.104 z pó¼n. zm.) - Ustawie - Prawo Ochrony ¦rodowiska z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z pó¼n. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³/realizuje w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie: a) min. 1 us³ugê o warto¶ci min. 4 000 z³ brutto - dotyczy pakietu nr 1; b) min. 1 us³ugê o warto¶ci min. 100 000 z³ brutto - dotyczy pakietu nr 2,polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug tego samego rodzaju w placówkach s³u¿by zdrowia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który dysponuje: a) instalacj±, która na dzieñ sk³adania ofert jest eksploatowana i bêdzie czynna przez okres trwania umowy i posiada moce przerobowe pozwalaj±ce unieszkodliwiæ odpady odebrane od Zamawiaj±cego; b) min. 2 ¶rodkami transportu wyposa¿onymi w wagi, przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych, niebezpiecznych zgodnie z ADR;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    Za¶wiadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony ¦rodowiska (w³a¶ciwy miejscowo dla spalarni), z którego tre¶ci wynika, ¿e spalarnia w której bêd± unieszkodliwiane odpady medyczne zaka¼ne jest eksploatowana i spe³nia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielko¶ci emisji, a ich standardy s± dotrzymane. Dotyczy pak. 1 i 2;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) Cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 4.1.-4.2. do SIWZ 3.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013r., poz. 907.) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cej zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a.zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; b. cena pozostanie niezmienna przez okres 12 miesiêcy, po tym okresie cena mo¿e ulec zmianie maksymalnie raz na rok o wska¼nik ¶redniorocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony przez GUS za dany rok, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do niniejszej umowy; c. w przypadku niewykorzystania warto¶ci umowy w terminie 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, pokój nr 203, Dzia³ Zamówieñ Publicznych.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, pokój nr 203, Dzia³ Zamówieñ Publicznych..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i utylizacja odpadów medycznych i niebezpiecznych wraz z transportem, wa¿eniem, za³adunkiem i roz³adunkiem z poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego. Rodzaj odpadów: 15 01 10*.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i utylizacja odpadów medycznych i niebezpiecznych wraz z transportem, wa¿eniem, za³adunkiem i roz³adunkiem z poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego. Rodzaj odpadów: 18 01 02* 18 01 03* 18 01 06* 18 01 08* 18 01 10* 18 01 09.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.