Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Rypin: Nadzór inwestorski podczas realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą : Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A
Numer ogłoszenia: 166854 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski podczas realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą : Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski podczas realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą : Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego - przebudowa i dobudowa budynku A.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności ; 1.Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy wykonaniu minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż każda po 700 m2 2.Inspektor w zakresie robót sanitarnych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż każda po 700 m2, wyposażonych w instalacje: wentylacji i klimatyzacji, wod. - kan., c.o. ciepła technologicznego, gazów medycznych . 3.Inspektor w zakresie robót elektrycznych, posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2 po 700 m2, wyposażonych w instalacje elektryczną, siłową, telefoniczną , odgromową, przeciwpożarową c.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Pzp d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, f.spełnią pozostałe wymagania określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenia niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp: a./ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnego z przedmiotem zamówienia - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b./ wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp wg Załącznika Nr 2 c/.wypełniony formularz ofertowy d/.zaakceptowany projekt umowy e/.upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywny/ f/.wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. 1.Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru przy wykonaniu - minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 po 700 m2 WYMAGANE: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 2.Inspektor w zakresie robót sanitarnych przy wykonaniu minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 po 700 m2, wyposażonych w instalacje : wentylacji i klimatyzacji, wod. - kan., c.o. , ciepło technologiczne, gazy medyczne, wybudowanie hydrantu p/poż. WYMAGANE: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazów medycznych 3.Uprawnienia Inspektor w zakresie robót elektrycznych przy wykonaniu minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 po 700 m2, wyposażonych w instalacje: elektryczną, siłową, telefoniczną, odgromową, przeciwpożarową . WYMAGANE: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych UWAGA: Wyżej wymienieni inspektorzy winni być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby, które należy dołączyć do oferty przetargowej . UWAGA: Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencje), że usługi te zostały wykonane należycie ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Rypin. ul. 3 Maja 2 pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Rypin ul. 3 Maja 2, sekretariat. Otwarcie: godz. 10.15 w pokoju nr 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borzymin oraz modernizacją dwóch zbiorczych tłoczni ścieków w miejscowości Starorypin Prywatny
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2211C Brzuze - Nadróż polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Żałe
- Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej w Krapkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.