eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat.
Numer ogłoszenia: 166848 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88872 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pięter Domu Studenckiego Skrzat w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78. Roboty remontowe obejmują: - malowanie, - wykonanie posadzek z płytek i wykładzin, - częściową wymianę stolarki drzwiowej, - częściowy remont instalacji sanitarnych wraz z montażem armatury, - dostawę i montaż mebli kuchennych, szaf i sprzętu agd, - roboty instalacyjne w zakresie instal. sanitarnych i elektrycznych. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa rozdział II. Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca robót. W tym celu powinien na piśmie wystąpić do zamawiającego z wnioskiem o ustalenie terminu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie z materiałów własnych, z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuka budowlaną. Wykorzystane materiały muszą posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. 5. Kod CPV: 45000000-7, 45442100-8, 45431000-7, 45410000-4, 45310000-3, 45330000-9. 6. Termin realizacji - 01.06.2009 - 25.09.2009r.. 7. Termin przekazania miejsca robót - 3 dni od daty podpisania umowy. 8. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały i urządzenia min. gwarancja producenta. 9. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu. 10. Zamawiający przewiduje dokonywanie odbiorów częściowych po wykonaniu każdego piętra oraz częściowych płatności. 11. Zamawiający przewiduje dokonywanie częściowych odbiorów oraz częściowych płatności. Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych za wykonane roboty w następujący sposób: - I płatność po wykonaniu robót o wartości do 30 % całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, - II płatność po wykonaniu robót o wartości do 60 % całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, - III płatność po ostatecznym odbiorze całości robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 881142.11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMOBEX-VICTORIA Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 881142.11
  • Oferta z najniższą ceną: 881142.11 oferta z najwyższą ceną: 1265140.68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.