eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Morąg: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 166845 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Jurki, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Jurki, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 254 Obręb ewidencyjny Jurki w jednostce ewidencyjnej Morąg, położonej w miejscowości Jurki w Gminie Morąg. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Zestaw zabawowy musi składać się minimum z następujących elementów: 1 Drabinka 1 Zjeżdżalnia głęboka metalowa 1 Podest 2 Nogi zestawu Łączny wymiar: szer. 1m, dł. 3,90 m b) Sprężynowiec w kształcie (żaby lub helikoptera lub pandy) Konstrukcja zabawki ze sprężyny oraz drewnianego siedziska z częścią drewnianą w kształcie konika, do której przymocowano pochwyty drewniane lub stalowe. Siedzisko zamocowane maksymalnie na wysokości od podłoża 0,5m. c) Huśtawka ważka Huśtawka dwuosobowa (dwusiedziskowa) wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej lub drewnianej o długości belki 2 m. Pochwyty metalowe lub drewniane. Huśtawka powinna być wyposażona na swoich końcach w elementy hamujące ruch: gumowe ograniczniki zamontowane do spodu huśtawki na jej końcach lub wkopanie pod jej końce opon. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Gulbity, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Gulbity, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 161/1 Obręb ewidencyjny Gulbity w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 7 położonej w miejscowości Gulbity w gminie Morąg. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Kompleks sprawnościowy Kompleks sprawnościowy o konstrukcji drewnianej, ewentualnie z elementami stalowymi o maksymalnej wysokości 2,2m, składający się z następujących elementów: jedna drabinka krzyżakowa o wysokości 2,0m jedna przeplotnia drewniana o wymiarach 2,0x2,0m jedna drabinka pozioma na wysokości 2,0m drążki gimnastyczne podwójne o wysokości 0,8m. Łączny wymiar rzutu poziomego urządzenia 6,0x4,0m. b) Huśtawka podwójna drewniana Drewniana konstrukcja z bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90cm2 i górną belką drewnianą, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach. Gumowe siedziska zawieszone ok. 40cm nad podłożem, z przeznaczeniem dla dzieci starszych w ilości 2szt. c) Piaskownica z bali (wałków) Piaskownica wykonana z bali (wałków) drewnianych na planie kwadratu o wymiarach 3,0x3,0m oraz wysokości 0,3m. d) Ławka drewniana bez oparcia Ławka wykonana w całości z elementów drewnianych (siedzisko z desek na balach) lub na betonowym stelażu z drewnianym siedziskiem. Mocowana na stałe w gruncie o długości siedziska 180 cm i szerokości 40 cm. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Maliniak, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Maliniak, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 52/1 Obręb ewidencyjny Maliniak w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 16 położonej w miejscowości Maliniak w gminie Morąg. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Huśtawka podwójna drewniana Drewniana konstrukcja z bali o minimalnym przekroju poprzecznym 90cm2 i górną belką wykonaną z metalu, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach. Gumowe siedziska zawieszone ok. 40cm nad podłożem, z przeznaczeniem dla dzieci młodszych (tzw. koszyk) 1szt i siedzisko z oparciem 1 szt. b) Huśtawka ważka Huśtawka czteroosobowa (czterosiedziskowa) wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej lub drewnianej o długości belki 3 m. Pochwyty metalowe lub drewniane. Huśtawka powinna być wyposażona na swoich końcach w elementy hamujące ruch: gumowe ograniczniki zamontowane do spodu huśtawki na jej końcach lub wkopanie pod jej końce opon. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku huśtawki czteroosobowej opcję zakupu dwóch huśtawek dwuosobowych (dwusiedziskowych) o parametrach jw. c) Ławko-stół Drewniana spójna konstrukcja, przestawna bez fundamentu, składająca się ze stołu oraz dwóch ławek. Całość o wymiarach 1,50 x 1,20 x 0,70 m. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Strużyna, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Strużyna, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 195 Obręb ewidencyjny Strużyna w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 24 położonej w miejscowości Strużyna w gminie Morąg. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Karuzela tarczowa o średnicy 150cm Karuzela tarczowa o konstrukcji stalowej o średnicy 150cm z płytą kryjącą użebrowanie tarczy z blachy ryflowanej aluminiowej. Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, bez siedzisk. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na osiedlu Kujawska, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na osiedlu Kujawska, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 638 Obręb ewidencyjny Morąg 2 w jednostce ewidencyjnej Morąg położonej w Morągu. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Przęsła - 3 szt. Płotek poziomy (szer. 2m h: 1m, 4 belki poziome, 2 pionowe lub 1 na łączeniach przęseł sąsiednich) b) Piaskownica z bali (wałków) Piaskownica wykonana z bali (wałków) drewnianych na planie kwadratu o wymiarach 3,0x3,0m oraz wysokości 0,3m. c) Kompleks sprawnościowy Kompleks sprawnościowy o konstrukcji drewnianej, ewentualnie z elementami stalowymi o maksymalnej wysokości 2,2m, składający się z następujących elementów: jedna drabinka krzyżakowa o wysokości 2,0m jedna przeplotnia drewniana o wymiarach 2,0x2,0m jedna drabinka pozioma na wysokości 2,0m drążki gimnastyczne podwójne o wysokości 0,8m. Łączny wymiar rzutu poziomego urządzenia 6,0x4,0m. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Żabi Róg, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w miejscowości Żabi Róg, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 387/6 Obręb ewidencyjny Żabi Róg w jednostce ewidencyjnej Morąg nr 29 położonej w miejscowości Żabi Róg w gminie Morąg. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Ławko-stół Drewniana spójna konstrukcja, przestawna bez fundamentu, składająca się ze stołu oraz dwóch ławek. Całość o wymiarach 1,50 x 1,20 x 0,70 m. b) Kompleks sprawnościowy Kompleks sprawnościowy o konstrukcji drewnianej, ewentualnie z elementami stalowymi o maksymalnej wysokości 2,2m, składający się z następujących elementów: jedna drabinka krzyżakowa o wysokości 2,0m jedna przeplotnia drewniana o wymiarach 2,0x2,0m jedna drabinka pozioma na wysokości 2,0m drążki gimnastyczne podwójne o wysokości 0,8m. Łączny wymiar rzutu poziomego urządzenia 6,0x4,0m. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na osiedlu Pułaskiego, Gmina Morąg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na osiedlu Pułaskiego, Gmina Morąg. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 727/1 Obręb ewidencyjny Morąg 2 w jednostce ewidencyjnej Morąg położonej w Morągu. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) Przęsła - 2 szt. Płotek poziomy (szer. 2m h: 1m, 4 belki poziome, 2 pionowe lub 1 na łączeniach przęseł sąsiednich) b) Zestaw zabawowy musi składać się minimum z następujących elementów: 1 Drabinka 1 Ślizg plastikowy 1 Wieża 1 Pomost na łańcuchach 1 Podest 1 Wejście skośne Łączny wymiar: szer. 1m, dł. 3,90 m Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno rdzeniowe, klejone wzdłużnie, bezrdzeniowe, frezowane, impregnowane metodą ciśnieniowo - próżniową, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), - sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, - wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, - sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym, - siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, - części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi, - łańcuchy o małych ogniwach, - wszystkie urządzenia muszą być nowe, - części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania. Zamawiający wymaga by gwarancja na urządzenia zabawowe wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru dostawy. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularzu ofertowym termin udzielonej gwarancji zgodnej z powyższym zapisem. Zamawiający dopuszcza możliwość wbudowania urządzeń o innych wymiarach tj. w granicach + - 10%, pod warunkiem zachowania parametrów, w tym także estetycznych, nie gorszych od parametrów urządzeń wskazanych w SIWZ. Zmiany takie nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać Normę PN-EN 1176 (PN-EN 1176-1), w zakresie: A.ogólnego wymagania bezpieczeństwa, B.ochrony przed nieodpowiednim wykończeniem lub wadami w konstrukcji, C.ochrony przed kolizjami, D.ochrony przed upadkami, E.ochrony przed zakleszczeniami i uderzeniami, które m.in. : a) podają wymiary otworów (wymiary w dowolną stronę), jakich nie można stosować podczas konstruowania wyposażenia placów zabaw ze względu na ryzyko zakleszczeń części ciała. Dotyczy ta sprawa każdego otworu: wielkości oczka ogniwa łańcucha, okienka, drabin, otworów miedzy stopniami schodów, w balustradach, daszkach itd. b) określają strefy minimalne montażu urządzeń zabawowych. c) określają jakie materiały drewniane powinny być chronione przed butwieniem, tylko drewno, które nie rozszczepia się i nie kruszy jest dozwolone. d) określają, iż wszystkie elementy wyposażenia muszą być pozbawione ostrych krawędzi. Zamawiający zwraca uwagę, że dla poszczególnych urządzeń na placach zabaw (huśtawek, zjeżdżalni, karuzeli itd.) istnieją - poza przedstawionymi wyżej dodatkowe wymogi bezpieczeństwa, które są określane przez kolejne części normy. Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 1,50 mm, chyba że obok nazwy zabawki jest inaczej. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm (lub ze sklejki wodoodpornej laminowanej) wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo. Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem (górna powierzchnia fundamentów musi być zagłębiona 40,0 cm pod powierzchnią gruntu). Łączniki, łby śruby nakrętki są pochowane lub powlekane plastikiem. Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy B15 (C12/15). Urządzenia muszą być wyprodukowane przy zastosowaniu polskich norm i posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru prac. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru prac, karty techniczne zawierających rysunek/zdjęcie proponowanego urządzenia zabawowego oraz szczegółowy opis materiału konstrukcyjnego z jakiego zostało wykonane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie co najmniej jednej dostawy (dostaw nie można łączyć, sumować) polegającej na: dostawie urządzeń zabawowych na place zabaw o wartości co najmniej 40 000,00 PLN (brutto) jedna. Doświadczenie wykonawcy, powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z wyszczególnionymi wartościami za dane roboty ww. Wykaz dostaw z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 4. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia (ust. 7 pkt. 7.4 SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1.) niniejszego ogłoszenia oraz (ust. 7 pkt. 7.4 SIWZ) 2.Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 2) 3. Części zamówienia powierzone podwykonawcom - wg wzoru 3. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 5. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (wg wzoru nr 7).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór/projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: Zmiany kwoty wynagrodzenia: w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych/koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/, - w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej. Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z umową) oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.