eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1162 N w Miłakowie przez rzekę Miłakówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Ostróda: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1162 N w Miłakowie przez rzekę Miłakówka
Numer ogłoszenia: 166817 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131795 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1162 N w Miłakowie przez rzekę Miłakówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy projektu obejmuje m.in.: - rozbiórka elementów dróg i mostów; - wyburzenie obiektów budowlanych; - odwodnienie korpusu drogowego; - konstrukcja drewniana rusztowań łuków; - wykonanie sklepienia ceglanego; - ścianki żwirowe z kamienia naturalnego; - stal zbrojeniowa; - beton konstrukcyjny w obiekcie mostowym; - beton niekonstrukcyjny B-15; - izolacje mostowe; - sączki odwadniające; - krawężnik mostowy kamienny; - podbudowy; - nawierzchnia z betonu asfaltowego; - roboty wykończeniowe; - oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; - elementy ulic; - schody. Zgodnie z specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ oraz przedmiarem robót. Dofinansowanie zadania z rezerwy subwencji ogólnej w 2010 r. z budżetu państwa. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną. Na czas budowy przewiduje się całkowite zamknięcie dla ruchu kołowego ul. Daszyńskiego na odcinku od ul. O. Władysława Włodyki i ul. Mazowiecką. Planowany objazd ulicami- Chopina, Kołłątaja i Mickiewicza dla samochodów osobowych, samochody ciężarowe do 15 t objazd drogą powiatową 1193 N- dr. nr 1162 N- Warkałki - dr. woj. nr 528. Koszty oznakowania objazdu ponosi wykonawca zgodnie ze schematem organizacji ruchu. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez wykonawcę zakończenia robót. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną umieszczone tak by nie powodowały utrudnień w ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach i w sposób wskazany przez Inwestora. Tablice będą o wymiarach 60 cm x 40 cm i zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLWAR S.A., ul. Starodworska 2, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462726,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502308,83

  • Oferta z najniższą ceną: 502308,83 / Oferta z najwyższą ceną: 792518,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.