eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ, NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ABM 1, ABM 2 W ZIELONEJ GÓRZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Zielona Góra: SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ, NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ABM 1, ABM 2 W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 166774 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102826 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ, NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ABM 1, ABM 2 W ZIELONEJ GÓRZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania wewnątrz budynków, oraz na terenach przyległych na obszarze ABM 1, ABM 2 w Zielonej Górze. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania: -Zadanie 1: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 1. - Zadanie 2: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 2. I Zadanie 1 - część 1 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 1 polega na: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek ( zakupu żarówek dokonuje Zamawiający ) - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu ), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii - Myciu okien na klatkach schodowych - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych ( flagi dostarcza Zamawiający) - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. 1.1. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie ( 5 x w tygodniu ) - Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie ( 5x w tygodniu) - Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc - Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (6 x w tygodniu) - Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (6 x w tygodniu) - Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu - Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu - Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu - Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał - Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał - Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał - Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp) oraz strychy - 1 x na kwartał - Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie - Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb - Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb - Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb 1.1.2. Zwiększona częstotliwość wykonywania poszczególnych prac w przypadku budynku Batorego 170 dotyczy mycia wraz z szorowaniem: - klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu) - 4 razy w miesiącu - parterów klatek schodowych - codziennie - stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych - 2 razy w miesiącu - lamperii - 1 raz w miesiącu - okien na klatkach schodowych - 1 raz w miesiącu 1.2. Kontrola wykonywanych prac: - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. 1.3. Warunki realizacji zamówienia - Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał) Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, - Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 1 polega na: - Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem ( zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca ). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie , grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1-go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 - przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie - Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb - Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy. II Zadanie 2 - część 2 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 2 polega na: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek ( zakupu żarówek dokonuje Zamawiający ) - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu ), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii - Myciu okien na klatkach schodowych - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych ( flagi dostarcza Zamawiający) - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. 1.1. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie ( 5 x w tygodniu ) - Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie ( 5x w tygodniu) - Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc - Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (6 x w tygodniu) - Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (6 x w tygodniu) - Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu - Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu - Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu - Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał - Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał - Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał - Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp) oraz strychy - 1 x na kwartał - Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie - Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb - Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb - Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb 1.2. Kontrola wykonywanych prac: - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. 1.3. Warunki realizacji zamówienia - Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał) Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, - Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 2 polega na: - Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem ( zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca ). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie , grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1-go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 - przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie - Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb - Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Petronela Rudnicka Zakład Produkcyjno - Usługowy Styrokon Sprzątacz, ul. gen. Sowińskiego 44A, 65-419 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125988,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147426,02

  • Oferta z najniższą ceną: 147426,02 / Oferta z najwyższą ceną: 309025,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC Service Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109864,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130322,78

  • Oferta z najniższą ceną: 130322,78 / Oferta z najwyższą ceną: 329581,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.