eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Rzeszów: Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.
Numer ogłoszenia: 166771 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budynek Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej. Planowany obiekt stanowi budynek użyteczności publicznej z funkcją naukowo-dydaktyczną w tym laboratoria wydzielonych jednostek Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej z zapleczem administracyjno-technicznym oraz salami dydaktyczno-seminaryjnymi. Budynek jest czterokondygnacyjny składający się z dwóch podzielonych dylatacją części. 1.1. Podstawowe dane obiektu : - Pow. zabudowy : 694 m2 - Pow. użytkowa: 2 318,53 m2 - Kubatura: 11 180 m3 - Wysokość budynku: 14, 5 m - Ilość kondygnacji : 4 (piwnice + 3 kond. nadziemne) - konstrukcja budynku żelbetowo-murowana (częściowo szkielet żelbetowy), elewacje ze ścian osłonowych aluminiowo-szklanych; dach płaski, stropodach żelbetowy kryty kompozytami oraz materiałami bitumicznymi. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje : - budowę budynku Zespołu Laboratoriów dla WBMiL PRz . - wyposażenie budynku w instalacje: wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o., wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, klimatyzacji, SAP i oddymiania, SAWiN, monitoringu (TV dozorowej), elektryczną, oświetle-niową (ewakuacyjnego i awaryjnego) i gniazd wtykowych, telefoniczną, logiczną, komputero-wą, elektryczną siłową, elektryczną węzła cieplnego, odgromową; - przyłącza: wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci elektroenergetycznej, sieci telefonicznej; Uwaga: zapis na stronie nr 75 pkt. 6 projektu budowlanego odnośnie sieci ga-zowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. - drogi, parkingi, dojścia, chodniki, rozbudowę infrastruktury technicznej o budynek stacji trafo, oświetlenie terenu; Szczegółowy zakres robót ujęto w projekcie stanowiącym załącznik do SIWZ z uwagami na stronach tytułowych przedmiarów robót oraz w poniższym punkcie 1.3. 1.3. Podstawa i uwarunkowania sporządzenia oferty . a) Podstawę wyceny stanowi projekt budowlany i wykonawczy (z uwzględnieniem uwag na stronach tytułowych przedmiarów robót) przy założeniu standardów jakościowych opisanych w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Obmiary w przedmiarach robót posia-dają charakter pomocniczy. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, przy czy ograniczenie to będzie nie większe niż 20%. Wykonawcy nie będzie przysługiwać w takim wypadku prawo do roszczeń finansowych. c) Informacje o możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych: - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. - Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 8 do SIWZ Wykaz materiałów równoważnych i dołączone do oferty przetargowej. - Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i technologii określonych w dokumentacji projektowej. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. d) Dla opisu przedmiotu zamówienia załącza się kompletną dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego, natomiast z realizacji wyłącza się roboty dotyczące: 1) sieci (przyłącza) centralnego ogrzewania; 2) wyposażenia wg projektu technologicznego; 3) elementów małej architektury; 4) pozycji obmiarowych oraz zakresu wg poniższych opisów a także podanych na stronach tytułowych przedmiarów. f) W ofercie należy przewidzieć: 1) Wywóz nadwyżki ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość do 1 km, z jej rozplantowaniem; 2) Przewóz materiałów z rozbiórki nadających się do dalszego wbudowania (kostka betonowa, krawężniki) na odległość do 1 km, z posegregowaniem i złożeniem w magazynie Zamawiającego. 3) Przewóz na odległość do 1 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego i shałdowanie mate-riału z podbudowy z placów i dróg istniejących. 4) Wywóz gruzu i masy bitumicznej z rozbiórki wraz z utylizacją - Zamawiający nie wskazuje miej-sca. 5) Koszty związane z utrudnieniem dotyczącym robót w czynnym obiekcie (połączenie przewiązką z budynkiem L-31, wprowadzenie kabla do stacji trafo w budynku L-30). 6) Dostawę i montaż dwóch dodatkowych gniazd siłowych (zabezpieczenie 16A) po jednym w pomieszczeniu nr 2/18 i 2/29. g) W ofercie należy uwzględnić opis techniczny systemu audiowizualnego załączony w projekcie wykonawczym TOM VII B. h) Z uwagi na wynikające z umowy o dostawę ciepła warunki, wykonawcą przyłącza c.o. oraz części wyposażenia węzła cieplnego będzie MPEC Rzeszów. Zakres robót oraz wyposażenia określono na stronach tytułowych przedmiarów robót oraz załączonych do opisu przedmiotu zamówienia rysunkach. Równocześnie w trakcie składania zamówienia na dostawę trzyfunkcyjnego kompaktowego węzła cieplnego wymagany jest kontakt z MPEC Rzeszów celem uzgodnienia miejsca mon-tażu elementów pomiarowych. i) Przed złożeniem zamówienia na windę wewnętrzną wymagane jest uszczegółowienie jej wykończenia z Działem Utrzymania Ruchu Politechniki Rzeszowskiej - tel. 17 865 1336. Dodatkowe informacje: 1. Termin wykonania zamówienia: 30. listopad 2013 r. w tym: w terminie do 30 kwietnia 2013 r. wymagane jest wykonanie robót umożliwiających montaż wyposażenia technologicznego pomieszczeń: -1/14, -1/15, 0/20, 0/21, 0/22, 0/23 zlokalizowanych w osiach 1 - 3 , A - D w zakresie piwnic, parteru i stropu nad parterem. (szczegóły zostaną uzgodnione podczas bieżącej realizacji robót). 2. Wymagania Zamawiającego: - Przeprowadzenie obowiązkowych prób i odbiorów musi zostać wykonane przed datą odbioru robót. - Wymaga się ubezpieczenia robót oraz Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 5 lat. 5. Do umowy wymagane będzie dołączenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie mie-sięcznym zapewniającego zaangażowanie środków finansowych wysokości 3 mln złotych w ter-minie do 30.11. 2012 r. oraz wykonanie robót umożliwiających montaż wyposażenia technolo-gicznego w pomieszczeniach: -1/14, -1/15, 0/20, 0/21, 0/22, 0/23 zlokalizowanych w osiach 1- 3, A - D w zakresie piwnic, parteru i stropu nad parterem w terminie do 30 kwietnia 2013 r. 6. Przyjęty sposób rozliczania robót - wynagrodzenie ryczałtowe, dopuszcza się fakturowanie częściowe wg warunków umowy. 6. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.). 7. Zamówienie obejmuje uzyskanie przez wykonawcę pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów i oświadczeń i uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 300 000.00 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi udokumentować wykonanie, tj. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego podobnego zamówienia tj. wybudowanie obiektu wielokondygnacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł. brutto, Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną robotę wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, z podaniem jej wartości, (przedmiotu, zakresu), dat i miejsca wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu inwestora. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także posiadającego minimum pięcioletnią praktykę zawodową. - kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową. - kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową. - kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane) w zakresie dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000.000,00 zł. 2. Zobowiąże się, że w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty ubezpieczy na własny koszt budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi o charakterze niszczycielskim pochodzenia naturalnego lub powstałych w wyniku działań człowieka, oraz od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas trwania niniejszej umowy. Ubezpieczeniu będą podlegać w szczególności: a. w zakresie zdarzeń losowych - roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony druk OFERTA (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) dokument winien być złożony w oryginale, Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. wypełniony druk Formularza cenowego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) dokument winien być złożony w oryginale, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców w formularzu oferty musi być wypełniony zakres rzeczowy części zamówienia (czynności, usług i/lub dostaw) przewidywanych do realizacji przez podwykonawcę(ów), wraz z fakultatywnym (nieobowiązkowym) podaniem ich nazw (firm), adresu i telefonu; 5. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz materiałów równoważnych i wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ewentualne miany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w paragrafie 2 ust 4 oraz w paragrafie 15.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.