eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Utrzymanie czystości i sprzątanie hali targowej Manhatan przy Al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Kędzierzyn-Koźle: Utrzymanie czystości i sprzątanie hali targowej Manhatan przy Al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu - II
Numer ogłoszenia: 16676 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519746 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 4-6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4834981, faks 77 4834981.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i sprzątanie hali targowej Manhatan przy Al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu - II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Zakres usługi obejmuje utrzymanie czystości w hali targowej Manhatan przy Al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu poprzez:
    • utrzymanie w czystości ciągów ruchu pieszego
    • utrzymanie w czystości toalet
    • utrzymanie w czystości drzwi wewnętrznych, drzwi wejściowych i okien
    • utrzymanie porządku wokół hali
    • zamiatanie i zbieranie liści, odśnieżanie wejść do hali zimą, zabezpieczenie wejść do hali przed gołoledzią (według potrzeb)
    • opróżnianie koszt na śmieci wewnątrz i na zewnątrz hali
    • inne związane z utrzymaniem porządku i czystości
  2. Zestawienie powierzchni do sprzątania:
    Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania:
    • Korytarze - posadzka z płytek ceramicznych: pow. ok.1.796,06m2
    • Toalety: pow. ok. 71,081m2
    • Pomieszczenia gospodarcze: pomieszczanie biurowe, pomieszczenie ochrony pomieszczenie inkasenta: o łącznej pow. ok. 40,06m2
    Powierzchnia zewnętrzna przy budynku - parkingi, drogi (pow. ok. 3.370,00m2), chodniki (pow. ok. 1.065,00m2)
    Powierzchnia wewnętrzna pionowa:
    • Okna: 6 sztuk
    • Drzwi wewnętrzne: 28 sztuk
    • Drzwi zewnętrzne: 10 sztuk w tym 2 sztuki podwójne
  3. Wyposażenie łazienek:
    • Liczba umywalek : 11 sztuk
    • Liczba sedesów: 13 sztuk
    • Liczba pisuarów: 5 sztuk
  4. W zakresie usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości hali należy uwzględnić:
    • Zapewnienie na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego o minimalnej gramaturze rolki min. 140g, mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli i pisuarów, papierowych ręczników do wycierania rąk, worków do koszy. Zapewnienie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni i umożliwiających czyszczenie powierzchni korytarzy i łazienek.
    • Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez pracowników Wykonawcy i przy użyciu sprzętu technicznego, materiałów i środków czystości zakupionych z własnych środków finansowych Wykonawcy
    • Codzienne zamiatanie hali
    • Codzienne mycie posadzek hali maszyną, a w miejscach niedostępnych mycie ręczne
    • Codzienne usuwanie śmieci z 8 pojemników ustawionych na korytarzach hali z wymianą plastikowych worków na śmieci o pojemności 120 l - według potrzeb.
    • Codzienne usuwanie śmieci z 8 pojemników ustawionych na zewnątrz budynku
    • Codzienne mycie i dezynfekowanie łazienek
    • Bieżące uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach i papieru toaletowego w łazienkach. W pomieszczeniu biurowym, ochrony i inkasenta także ręczników papierowych
    • Dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych tj. okna, drzwi
    • Co tydzień mycie biur, ścieranie kurzu, mycie okien w biurach
    • Bieżące ścieranie kurzu z mebli oraz sprzętu biurowego tj. komputery, monitory w trzech pomieszczeniach gospodarczych
    • Raz w miesiącu szorowanie posadzki w toaletach
    • Według potrzeb:
      • odśnieżanie chodników wokół hali wraz z wejściami do hali, zabezpieczenie przed gołoledzią ( 8 wejść w tym 2 ewakuacyjne)
      • zamiatanie chodnika wokół hali, parkingu i drogi
      • zbieranie liści z chodnikiem wokół hali, parkingu i drogi
      • opróżnianie i czyszczenie wycieraczek - kratek przed drzwiami wejściowymi (na zewnątrz i w środku)
      • czyszczenie tapicerek - krzeseł w pomieszczeniach gospodarczych - 5 sztuk
      • obmiatanie cokolików z kurzu wewnątrz hali
      • szorowanie pomieszczeń na składowanie odpadów - 2 pomieszczenia
      • mycie ścian z kafli w łazienkach
      • mycie kafli przy drzwiach ewakuacyjnych na zewnątrz hali
      • mycie wraz z szorowaniem korytarzy dwa razy do roku na wniosek Zamawiającego
  5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do prawidłowej realizacji zamówienia (minimum 3 osoby).
  6. Usługę sprzątania należy wykonywać w godzinach:
    • od poniedziałku do piątku od 17.30 do ok. 21.00
    • w soboty od 14.00 do ok. 17.30
    • w niedziele handlowe (minimum 2 razy do roku) godziny sprzątania do uzgodnienia z Zamawiającym.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA sp. z o. o., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91184,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41016,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72324,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.