eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku A Urzędu Miasta Sieradza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Sieradz: Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku A Urzędu Miasta Sieradza
Numer ogłoszenia: 166768 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku A Urzędu Miasta Sieradza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy elewacji budynku Urzędu Miasta w Sieradzu, zlokalizowanego przy placu Wojewódzkim 1 w Sieradzu. 2. Zamówienie obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70-0, 040, gr 5-40cm. Strefy poszczególnych grubości styropianu zostały zaznaczone w dokumentacji projektowej, 2) docieplenie ścian piwnic budynku od strony frontowej i od strony ul. Kościuszki, na głębokość 100cm poniżej poziomu terenu oraz od strony frontowej, ul. Kościuszki i podwórka na wysokości 50 cm powyżej poziomu terenu wraz z naprawą tynków oraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej. 3) wymianę opaski betonowej od strony ul. Kościuszki, Przedszkola nr 1 oraz od strony frontowej budynku, 4) wykonanie tynku cienkowarstwowego na ścianach od strony frontowej, podwórka i ul. Kościuszki, 5) malowanie elewacji od strony Przedszkola nr 1, 6) wymianę wszystkich obróbek blacharskich oraz podokienników (z wyjątkiem obróbki attyki przygotowanej pod przyszłe ocieplenie podczas prac związanych z remontem dachu), 7) wykonanie dodatkowej obróbki na attyce przygotowanej pod przyszłe ocieplenie podczas prac związanych z remontem dachu w miejscach dodatkowego styropianu zaprojektowanego ze względów estetycznych, 8) wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej typowanej do wymiany, 9) oczyszczenie i malowanie drzwi zewnętrznych przewidzianych do konserwacji, 10) zamurowanie filarów podokiennych związanych ze zmniejszeniem wielkości otworu okiennego w elewacji frontowej, 11) likwidację murka oporowego wraz z utwardzeniem betonowym zlokalizowanym w elewacji frontowej budynku, 12) demontaż istniejących krat na oknach piwnicy od strony frontowej budynku, od strony podwórka oraz w oknie od strony Przedszkola nr 1, 13) remont wejścia głównego oraz schodów wejściowych zlokalizowanych od strony elewacji frontowej obejmujący miedzy innymi: wymianę okładziny zewnętrznej schodów. Schody należy obłożyć płytami granitowymi, kolor grafitowy BOHUS GREY, powierzchnia płomieniowana antypoślizgowa. Wymiary płyt na stopnicach i podstopnicach pobrać z natury i dostosować do istniejącego układu stopni. Na spocznikach zastosować płyty o wymiarach 60×60 cm. Ponadto należy wykonać malowanie konstrukcji nad wejściem i innych elementów, montaż kasetonów elewacyjnych stalowych itp, 14) wykonanie okładziny cokołu budynku z płyt granitowych monochromatycznych, kolor grafitowy BOHUS GREY, powierzchnia wykończenia płomieniowana i szczotkowana do uzyskania efektu satyny. Podstawowy wymiary płyt 100×35×3cm. Okładzinę cokołu należy mocować do ścian za pomocą kotew systemowych przewidzianych do tego celu wykonanych ze stali nierdzewnej, 15) wykonanie na elewacji frontowej napisu o wys. 72 cm URZĄD MIASTA SIERADZA z efektem halo, zgodnie z logotypem Sieradza, 16) wykonanie na elewacji od strony ul. Kościuszki herbu o wymiarach 1645×1400mm z blachy gr. 6 mm, wycinany laserowo, zabezpieczony antykorozyjnie (ocynk galwaniczny), pomalowany farbą nawierzchniową proszkową w kolorze grafitowym zgodnie z logotypem Sieradza. Herb umieścić na płycie plexiglass kolor biały (mleczny), 17) naprawę czapki betonowej na murkach od strony podwórka wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej, 18) wykonanie nowej instalacji odgromowej, 19) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia reklamy Urzędu Miasta Sieradza zlokalizowanej na budynku oraz wykonanie instalacji oświetlenia herbu umieszczonego na budynku, 20) przełożenie wszystkich elementów montowanych mechanicznie do elewacji tj. urządzeń, reklam, szyldów, uchwytów metalowych itd., 21) zabezpieczenie wszystkich luźno wiszących przewodów elektrycznych poprzez ułożenie w rurach ochronnych. Pełny zakres robót objętych zamówieniem i przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlano - wykonawczego, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budmar Sp. z o.o., ul. Krańcowa 31-33a, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 952783,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 753412,85

  • Oferta z najniższą ceną: 753412,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1130166,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.