eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Wykonanie robót budowlanychZadanie 1) Urządzenie i przebudowa dróg transportu rolnego i dojazdów do działek z o łącznej długości 20 km wraz z przepustami i mostkami , Zadanie 2) Rekultywacja gruntów działek poscaleniowych - 40 ha dla projektu Scalanie gru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Przeworsk: Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1) Urządzenie i przebudowa dróg transportu rolnego i dojazdów do działek z o łącznej długości 20 km wraz z przepustami i mostkami , Zadanie 2) Rekultywacja gruntów działek poscaleniowych - 40 ha dla projektu Scalanie gruntów wsi Krzeczowice gm. Kańczuga na obszarze 779 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006.
Numer ogłoszenia: 166760 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, fax 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1) Urządzenie i przebudowa dróg transportu rolnego i dojazdów do działek z o łącznej długości 20 km wraz z przepustami i mostkami , Zadanie 2) Rekultywacja gruntów działek poscaleniowych - 40 ha dla projektu Scalanie gruntów wsi Krzeczowice gm. Kańczuga na obszarze 779 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Urządzenie i przebudowa dróg transportu rolnego i dojazdów do działek z o łącznej długości 20 km wraz z przepustami i mostkami , 1. 1. Lokalizację poszczególnych odcinków dróg objętych przetargiem przedstawiono w części rysunkowej na planie orientacyjnym w skali 1:10 000 oraz na planie sytuacyjnym w skali 1:2000 1.2. Opis stanu projektowanego - parametry techniczne: - klasa drogi- D - szerokość jezdni - 3,5 - 5,0 m - prędkość projektowana - 30 km/godz. - szerokość poboczy - 0,75 m - spadek poprzeczny jednostronny - 3 % - odwodnienie powierzchniowe za pomocą rowów. 1.3. Konstrukcja nawierzchni: Na wszystkich drogach należy wykonać powierzchniowe utwardzenie z tłucznia kamiennego i pospółki. Warstwa górna i dolna - na warstwie odsączającej wykonanej zgodnie z załączonym przedmiarem. Konstrukcję poszerzeń należy wykonać z warstwy szczelnej z betonu asfaltowego i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego zgodnie z przedmiarem. Przebieg poszczególnych odcinków dróg w planie dostosowano do istniejącego lub planowanego pasa pod drogę. 1.4.Odwodnienie: Odwodnienie projektowanych dróg przewidziano jako powierzchniowe , z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących i projektowanych rowów. Pod projektowanymi drogami przewidziano przepusty rurowe betonowe mające za zadanie przetransportowanie wód opadowych na ciągu istniejących cieków lub dla przeprowadzenia wody do rowu po przeciwnej stronie drogi w przypadku zmiany ukształtowania terenu. II. Rekultywacja gruntów działek poscaleniowych - 40 ha Rekultywacja obejmuje: 2.1. Likwidację starych istniejących miedz, dróg, rowów, zakrzaczeń, pni i drzew. 2.2. Plantowanie działek, i zasypanie istniejących zagłębień. 2.3..Przetarcie dróg rolniczych. Szczegółowy zakres robót precyzuje: Dokumentacja projektowa tj. projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Nr 84910600082001001379080004 w Banku Spółdzielczym w Przeworsku.Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - na przetarg: Scalanie gruntów wsi Krzeczowice gm. Kańczuga na obszarze 779 ha- drogi i rekultywacje. Kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu przygotowania oferty oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik Nr 1 Tabela elementów scalonych wg podanego wzoru Wykonawca winien podać dla każdego elementu tabeli cenę wyliczoną w oparciu o - projekt wykonawczy - przedmiary robót - podstawy wyceny określone w przedmiarach - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokonaną wizję lokalną. Załącznik Nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz.U.z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zmn.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Załącznik Nr 3 a Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Załącznik Nr 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. UWAGA Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na budowie, rozbudowie i remoncie dróg. warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich 500 000 zł (w siłach własnych) Załącznik Nr 7 Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających. Załącznik Nr 8 Dowód wniesienia wadium. Załącznik Nr 9 Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 10 Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku Ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok.422, 418.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku Ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok. 419 (Kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Scalanie gruntów wsi Krzeczowice gm. Kańczuga na obszarze 779 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.