eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny › Modernizacja dróg transportu rolnego- drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. nr 191,192,193/2 - drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. 200/18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Konarzyny: Modernizacja dróg transportu rolnego: - drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. nr 191,192,193/2 - drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. 200/18
Numer ogłoszenia: 166716 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, fax 059 8331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg transportu rolnego: - drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. nr 191,192,193/2 - drogi gruntowej w Konarzynach nr ewid. dz. 200/18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) nawierzchni dróg z kostki betonowej typu POLBRUK grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (dł. 100 m szer. 4 m oraz dł. 70 m i szer. 4 m) o łącznej powierzchni 680 m2 b) obrzeży betonowych o wymiarach 100x30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej o łącznej długości 340 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł. Wadium należy wnieść w termienie do dnia 11 sierpnia 2008 roku do godz. 10.00 w kasie tut. urzędu lub przelać na konto bankowe Bank Społdzielczy Bytów nr 61 9321 0001 0020 6226 2000 0010. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium.Przy wpłacie wadium przelewem na podane wyżej konto bankowe za dokonanie wpłaty uznaje się datę obciążenia rachunku wykonawcy- potwierdzenie z banku dołączone do oferty. Wadium moze być wnoszone również w innych formach: - poręczeniach - gwarancjach bankwoych - gwarancja ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 z późn. zm..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza sie wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty, osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji - złożyli nieprawdziwe informacje majace wpływ na wynik prowadzonego postępowania - nie złożylioświadczenia o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniemart. 26 ust. 3 - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy- zgodny z załącznikeim nr 1 do niniejszej SIWZ - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia - uprawnienia budowlane kierownika budowy - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych- ząłącznik nr 2 do SIWZ - oświadzczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowalne- załącznik nr 6 - wykaz wykonanych robót budowalnych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadajacych swoim rodzajemi wartością (wartośc nie mniejsza niż 20 tys. zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentamiu potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ - kosztorys ofertowy- załącznik nr 3 do SIWZ - wycenuiony wykaz planowanych prac- załącznik nr 4 do SIWZ - zaakceptowany projekt umowy- załącznik nr 7 do SIWZ - projekty umów z podwykonawcami( i ile są przewidziani ze wskazaniem nazwy firmy tego wykonawcy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konarzyny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konarzyny ul. Szkolna 7 89- 607 Konarzyny pok. nr 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89- 607 Konarzyny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Gminy Konarzyny oraz środków terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.