eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Chełm: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm.
Numer ogłoszenia: 16670 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, fax 082 5633839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm. Zakres zamówienia obejmuje: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych - zadanie nr 1 Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych - zadanie nr 2 oraz w przypadku obu zadań: sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uporządkowanie terenu po wykonaniu robót łącznie z zamiataniem jezdni i chodników, wyłączanie linii napowietrznej przy wycince i podcince drzew na koszt Wykonawcy, dostarczenie dłużyc z wycinki drzew na plac w siedzibie Zamawiającego, wywiezienie skoszonej trawy i gałęzi z wycinki drzew na wysypisko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 2 do specyfikacji 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę, c) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej dwóch usług, polegających na utrzymaniu zieleni, każda o wartości co najmniej 60 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 1. 2) co najmniej dwóch usług, polegających na utrzymaniu zieleni, każda o wartości co najmniej 40 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 2. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4 do SIWZ (w przypadku zadania nr 1): - koparko - ładowarka - 1 szt. - podnośnik hydrauliczny - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5 - 10 t. - 1 szt. - kosiarka ciągnikowa - 1 szt. - kosiarka samobieżna - 2 szt. - kosa ręczna spalinowa - 2 szt. - ciągnik rolniczy z przyczepą - 2 szt. - pilarka spalinowa do drewna - 1 szt. - zamiatarka mechaniczna - 1 szt. oraz załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku zadania nr 2): - koparko - ładowarka - 1 szt. - podnośnik hydrauliczny - 1 szt. - pilarka spalinowa do drewna - 1 szt. - kosiarka ciągnikowa - 1 szt. - kosiarka samobieżna - 1 szt. - kosa ręczna spalinowa - 2 szt. - ciągnik rolniczy z przyczepą - 1 szt. - zamiatarka mechaniczna - 1 szt. e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują: 1) co najmniej 12 osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 12 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 1, 2) co najmniej 9 osobami, posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 9 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 2. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. A VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku zadania nr 1 i zadania nr 2: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1 i zadania nr 2. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej: 12 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 12 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 1, 9 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 9 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 2. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym odpowiednio załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ, w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4 i załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie co najmniej dwóch usług, polegających na utrzymaniu zieleni, każda o wartości co najmniej 60 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 1, co najmniej dwóch usług, polegających na utrzymaniu zieleni, każda o wartości co najmniej 40 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 2. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1), pokój nr 20 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych miasta Chełm - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uporządkowanie terenu po wykonaniu robót łącznie z zamiataniem jezdni i chodników, wyłączanie linii napowietrznej przy wycince i podcince drzew na koszt Wykonawcy, dostarczenie dłużyc z wycinki drzew na plac w siedzibie Zamawiającego, wywiezienie skoszonej trawy i gałęzi z wycinki drzew na wysypisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych miasta Chełm - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uporządkowanie terenu po wykonaniu robót łącznie z zamiataniem jezdni i chodników, wyłączanie linii napowietrznej przy wycince i podcince drzew na koszt Wykonawcy, dostarczenie dłużyc z wycinki drzew na plac w siedzibie Zamawiającego, wywiezienie skoszonej trawy i gałęzi z wycinki drzew na wysypisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.