eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem różnych mebli i wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Lublin: Dostawa wraz z montażem różnych mebli i wyposażenia
Numer ogłoszenia: 166609 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem różnych mebli i wyposażenia.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regał magazynowy kpl 1 2. Lustro szt 1 3. Lustro z półką szt 18 4. Wieszak na ręczniki szt 17 5. Dozownik na mydło szt 17 6. Suszarka do rąk szt 10 7. Pojemnik na ręczniki papierowe szt 17 8. Uchwyt na papier toaletowy szt 17 9. Kosz na śmieci szt 74 10. Wieszak ubraniowy metalowy stojący szt 60 11. Lampka biurowa szt 12 12. Fotel klubowy szt 28 13. Stolik okolicznościowy - ława szt 12 14. Tapczan szt 2 15. Kanapa - wersalka szt 1 16. Szafa ubraniowa szt 60 17. Szafa biurowa szt 4 18. Dywan szt 6 19. Fotel obrotowy na metalowej podstawie z regulacją podnoszenia, tapicerowany szt 20 20. Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulacją podnoszenia, wyściełane szt 79 21. Krzesło tapicerowane na metalowej podstawie szt 391 22. Krzesło drewniane tapicerowane konferencyjne szt 27 23. Stojak do zawieszania map szt 1 24. Tablica korkowa szt 17 25. Tablica magnetyczna suchościeralna szt 8 26 Tablica zielona kredowa szt 5 27. Litera szt 54 28. Cyfry szt 170 29 Szafa na mapy szt 2 30. Tablica informacyjna z oświetleniem szt 9 31. Biurko wnękowe szt 1 32. Biurko gabinetowe szt 32 33. Biurko szt 1 34 Kontenerek pod biurko szt 14 35. Stolik pod komputer szt 82 36. Stolik pod komputer szt 28 37. Stolik pod komputer szt 7 38. Stolik pod komputer wykładowcy szt 32 39. Stół konferencyjny szt 4 40. Stolik multimedialny szt 3 41. Stolik pod projektor szt 10 42. Stolik pod RTV szt 10 43. Regał szkolny szt 29 44. Regał biurowy szt 45 45. Szafka witryna szt 21 46. Regał witryna szt 13 47. Witryna oszklona szt 3 48. Witryna oszklona szt 3 49. Komoda biurowa szt 28 50. Stół szkolny szt 112 51. Stół konferencyjny szt 1 52. Szafka na klucze szt 7 53. Szafka pod drukarkę szt 1 54. Zestaw biurowy narożny (stolik pod komputer,biurko) kpl. 1 55. Zestaw biurowy narożny (stolik pod komputer, biurko, przystawka) kpl 2 56. Zawieszka do kluczy szt 360 57. Pojemnik na klucze szt 60 58. Zasłona Vertical kpl 1 59. Napis na ścianie kpl 1 60. Napis na ścianie kpl 1 61. Stolik pod telefon szt 30 62. Mównica szt 2 63. Roleta kpl 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w zakresie doświadczenia; w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej jedną (1) dostawę wraz z montażem różnych mebli i wyposażenia do obiektów hoteli, akademików, burs, internatów, o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Prawa zamówień publicznych. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna. Wykaz dostaw wraz z montażem różnych mebli i wyposażenia do obiektów hoteli, akademików, burs, internatów, o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Dokumenty potwierdzające, że dostawy wraz z montażem wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Koszt SIWZ wynosi 9,62 PLN..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa la, pokój nr 103 do dnia 24.09.2007r., do godz. 13:00. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.