eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wykonanie elewacji łącznie z ociepleniem budynku i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej [zewnętrznej] w Zespole Szkół Ogólnokształcacych i Technicznych w Jeleniej Górze przy alei Jana Pawła II 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Jelenia Góra: Wykonanie elewacji łącznie z ociepleniem budynku i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej [zewnętrznej] w Zespole Szkół Ogólnokształcacych i Technicznych w Jeleniej Górze przy alei Jana Pawła II 25
Numer ogłoszenia: 166549 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata", ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, fax 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji łącznie z ociepleniem budynku i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej [zewnętrznej] w Zespole Szkół Ogólnokształcacych i Technicznych w Jeleniej Górze przy alei Jana Pawła II 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamierzenia jest: 1- ocieplenie budynku styropianem samogasnącym PS 15 SE gr. 12 cm, z wykonaniem nowej kolorystyki elewacji - lekki tynk mineralny o strukturze baranka Capatect MLP 139, na uprzednio zagruntowanym podłożu białym podkładem podtynkowym Capatect 610, powłoka malarska - farba krzemianowa Capatect SI 130. Dopuszcza się zastosowanie wyprawki tynkarskiej K-15 barwionej w masie. 2- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej [zewnętrznej] na PCV, 3- wykonanie pokrycia dachu [część warsztatowa] z ociepleniem styropianem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 25.23.42.00 - Drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Oddz. Jelenia Góra 63 1160 2202 0000 0000 6011 6875 Zespół Obsługi OŚWIATA, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra z adnotacją: Elewacja z ociepleniem ZSzOiT ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia niżej wymienione osoby wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia : - 1 osobę zatrudnioną na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch zamówień związanych z docieplaniem ścian obiektów użyteczności publicznych w zaproponowanym przez wykonawcę systemie; b) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 350.000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości odpowiednio 350.000 zł lub posiadać łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 350.000 zł. Wymagania wysokości środków finansowych jest niezbędne do płynnej realizacji zamówienia od rozpoczęcia do pierwszej płatności. 4. - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 - wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad.2. - wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: -wykaz osób, odpowiedzialnych merytorycznie (kierownik robót, majster, brygadzista) uczestniczących przy realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, oraz dokumenty stwierdzające, że osoba wymieniona w punkcie 2.a) posiada wymagane uprawnienia budowlane i aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie w/w osób załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do niniejszej IDW, - wykaz wykonanych prac, o których mowa w punkcie 2.b) stosownie do wybranej części zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 3. - wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: -informację z banku, w którym posiadają rachunek lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy. ad.4. - wykonawcy zobowiązani są przedłożyć - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. PRZEDMIOTOWE 5- w przypadku, kiedy Wykonawca nie jest producentem stolarki okiennej i drzwiowej przedłoży w formie załącznika do oferty, dokument od producenta stolarki, który przyjmuje na siebie warunki gwarancji w przypadku, kiedy zajdą okoliczności uniemożliwiające dalsze świadczenie ich przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, w formie załącznika do oferty, przedłoży: a) aktualną, tzn. ważną, kompletną Aprobatą techniczną lub inny równoważny dokument, z którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zachowanie własności technicznej oferowanych okien, drzwi z właściwościami technicznymi podanymi w Części I. Instrukcji dla Wykonawców. b) aktualny certyfikat stwierdzający zgodność właściwości produkowanej stolarki z wymaganiami technicznymi określonymi w aprobacie technicznej lub normie. 7. Wykonawca, w formie załącznika do oferty, przedłoży decyzję na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych na terenie Miasta Jeleniej Góry.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.bip.info.pl [zakładka:spis podm.-jednost.organiz.miasta-jedn.oświatowe-Zesp.Obsł.Oś

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi OŚWIATA, 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 62, pokój 21 w wersji papierowej, lub za pośrednictwem operatora publicznego po uprzednim zapotrzebowaniu fax (075) 64 20 970. Cena siwz - 80 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 08:15, miejsce: Zespół Obsługi Oświata , 58-500 Jelenia Góra, ul. 1. Maja 62 pokój 21 lub za pośrednictwem operatora publicznego na adres: Zespół Obsługi Oświata, ul. 1. Maja 62, 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach programu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym m.in. oświaty, kultury i pomocy społecznej w latach 2007-2011 z dofinansowaniem zadania pożyczka Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.