eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na konserwację dźwigów szpitalnych na terenie Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Bytom: Przetarg nieograniczony na konserwację dźwigów szpitalnych na terenie Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 166541 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na konserwację dźwigów szpitalnych na terenie Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest konserwacja i drobne naprawy wyszczególnionych poniżej dźwigów szpitalnych - kod według CPV Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind : 1.Dźwig towarowy, elektryczny udźwig 100 kg nr fabr. 11027, prod. Z.U.D Warszawa , zamontowany w Aptece - szt 1. 2.Dźwig towarowy, elektryczny udźwig 75 kg nr fabryczny 70434, rok produkcji 1990, zamontowany w Kuchni centralnej - szt. 1. 3.Dźwig elektryczny towarowy - stołówkowy udźwig 75 kg, dwu przystankowy, rok produkcji 1970 r - ZP Radomsko-zamontowany w stołówce Kuchni centralnej - szt. 2. 4.Dźwig elektryczny stołówkowy - towarowy udźwig 100 kg nr fabr. 20656, rok produkcji 1972 r - ZP Radomsko - zamontowany w kuchni mlecznej Kliniki Pediatrii bl. III - szt. 1. 5.Dźwig szpitalny elektryczny towarowo - osobowy udźwig 500 kg, 6-cio przystankowy, nr fabr. 20655, rok produkcji 1971 - Z.U.D. Warszawa, zamontowany w Klinice Pediatrii bl. III - szt. 1. 6.Dźwig osobowy elektryczny , udźwig 1275 kg, 5 przystankowy,5 dojść, nr fabr. PO5E0533, rok produkcji 2006 - PILAWA Kołobrzeg, zamontowany w Klinice Chirurgii bl. IV - szt. 1. 7.Dźwig osobowy hydrauliczny ,udźwig 1000 kg, 4 przystanki, 4 dojścia nr fabr. PO5H0526, rok produkcji 2005 PILAWA Kołobrzeg, zamontowany w bl. I - szt. 1. 8.Dźwig hydrauliczny towarowo - osobowy udźwig 1000 kg, 5-cio przystankowy, rok produkcji 1994 OTIS - Austria, nr fabr. 32 NZ2266 oraz nr fabr. 32 NZ2267 , zamontowany w bl. nr VI - szt. 2. 9.Dźwig szpitalny, elektryczny towarowo-osobowy udźwig 1 000 kg, 5 przystankowy, rok budowy 1988 produkcji ZUD Warszawa , nr fabr. A 19812 oraz nr fabr. A 19813 zamontowany w Klinice Położnictwa i Ginekologii w Bl. Nr V - szt. 2. 10.Dźwig szpitalny elektryczny towarowo-osobowy, udźwig 1 000 kg, 5 przystankowy, rok budowy 1980 produkcji ZUD Warszawa , nr fabr. A 8082 zamontowany w Klinice Chorób Wewn. w Bl. Nr VII - szt. 1. 11.Dźwig hydrauliczny - osobowo-towarowy, udźwig 950 kg rok budowy 1998 produkcji MARO- LIFT Racibórz ,3 przystankowy nr fabr. 040-98-39 zamontowany w budynku pralni - szt. 1. 12.Dźwig towarowy zewnętrzny rok produkcji 2000 MARO-LIFT Racibórz, nr fabr.59.709, zamontowany przy budynku pralni - szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: - w przypadku złożenia oferty na wszystkie pozycje w wysokości 1 300,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiety cząstkowe o wartości zamówienia do 30 tys. zł w wysokości 350 zł ( słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych) - w przypadku złożenia oferty na pakiety cząstkowe o wartości zamówienia od 30 tys. zł do 60 tys. zł w wysokości 600 zł ( słownie : sześćset złotych) - w przypadku złożenia oferty na pakiety cząstkowe o wartości zamówienia od 60 tys. zł do 100 tys. zł w wysokości 1 000 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 3 usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną usługę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna usługę konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartość brutto złożonej oferty każda, dysponuje wyspecjalizowaną kadrą posiadającą uprawnienia wymagane prawem budowlanym i przepisami UDT , udzieli gwarancji na wykonane roboty - Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie min. 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. - Wykonawca składa oświadczenie określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie c) Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ ( Personel ) d) Kserokopie uprawnień wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania remontów i modernizacji dźwigów , zgodnie z art. 9 ust. 1, 2 i 4 oraz art. 37 pkt 3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym ( Dz. U. z 2000 r Nr 122, poz. 1321 ) e) Oświadczenie dotyczące gotowości do realizacji zlecenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ f) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 pkt a - d wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy o którym mowa w § 18 ust. 5 pkt a - c oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 oraz ust. 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
  • 3. Warunki gwarancji w miesiącach oraz serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.byto.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu ul. Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 24,40 PLN lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu ul. Batorego 15, blok nr II, pok. 15 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozycja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig towarowy, elektryczny udźwig 100 kg nr fabr. 11027, prod. Z.U.D Warszawa , zamontowany w Aptece - szt 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach oraz serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig towarowy, elektryczny udźwig 75 kg nr fabryczny 70434, rok produkcji 1990, zamontowany w Kuchni centralnej - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pozycja 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig elektryczny towarowy - stołówkowy udźwig 75 kg, dwu przystankowy, rok produkcji 1970 r - ZP Radomsko-zamontowany w stołówce Kuchni centralnej - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach oraz serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozycja 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig elektryczny stołówkowy - towarowy udźwig 100 kg nr fabr. 20656, rok produkcji 1972 r - ZP Radomsko - zamontowany w kuchni mlecznej Kliniki Pediatrii bl. III - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach oraz serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozycja 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig szpitalny elektryczny towarowo - osobowy udźwig 500 kg, 6-cio przystankowy, nr fabr. 20655, rok produkcji 1971 - Z.U.D. Warszawa, zamontowany w Klinice Pediatrii bl. III - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozycja 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig osobowy elektryczny , udźwig 1275 kg, 5 przystankowy,5 dojść, nr fabr. PO5E0533, rok produkcji 2006 - PILAWA Kołobrzeg, zamontowany w Klinice Chirurgii bl. IV - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pozycja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig osobowy hydrauliczny ,udźwig 1000 kg, 4 przystanki, 4 dojścia nr fabr. PO5H0526, rok produkcji 2005 PILAWA Kołobrzeg, zamontowany w bl. I - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozycja 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig hydrauliczny towarowo - osobowy udźwig 1000 kg, 5-cio przystankowy, rok produkcji 1994 OTIS - Austria, nr fabr. 32 NZ2266 oraz nr fabr. 32 NZ2267 , zamontowany w bl. nr VI - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pozycja 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig szpitalny, elektryczny towarowo-osobowy udźwig 1 000 kg, 5 przystankowy, rok budowy 1988 produkcji ZUD Warszawa , nr fabr. A 19812 oraz nr fabr. A 19813 zamontowany w Klinice Położnictwa i Ginekologii w Bl. Nr V - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pozycja 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig szpitalny elektryczny towarowo-osobowy, udźwig 1 000 kg, 5 przystankowy, rok budowy 1980 produkcji ZUD Warszawa , nr fabr. A 8082 zamontowany w Klinice Chorób Wewn. w Bl. Nr VII - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pozycja 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig hydrauliczny - osobowo-towarowy, udźwig 950 kg rok budowy 1998 produkcji MARO- LIFT Racibórz ,3 przystankowy nr fabr. 040-98-39 zamontowany w budynku pralni - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pozycja 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwig towarowy zewnętrzny rok produkcji 2000 MARO-LIFT Racibórz, nr fabr.59.709, zamontowany przy budynku pralni - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 10
    • 3. Warunki gwarancji w miesiącach i serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.