eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i utworzenie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 90 mieszczącego się przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Warszawa: Zaprojektowanie i utworzenie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 90 mieszczącego się przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 166531 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 90 , ul. Kordeckiego 54, 04-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 610 34 21, faks 22 610 34 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i utworzenie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 90 mieszczącego się przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu wokół szkoły zgodnie z wymogami prawa budowlanego uwzględniającego projekt szkolnego placu zabaw Radosna Szkoła, zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw wraz z wyposażeniem, bezpieczną sztuczną nawierzchnią, ścieżkami komunikacyjnymi i zagospodarowaniem terenu zieleni w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ). b. Wyposażenie placu zabaw powinno być tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej i intelektualnej. Wyposażenie mogą stanowić pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy itp.). Urządzenia powinny być zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci ( różnorodne drabinki, drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważnie, pochylnie, przeplotnie oraz kolorowe huśtawki). Ponieważ jest to szkoła specjalna, uczęszczają do niej dzieci wymagające szczególnej opieki. Często są to dzieci starsze niż zwyczajowo. Dlatego urządzenia podane w Projekcie Funkcjonalno Użytkowym zostały skrupulatnie dobrane pod kątem funkcjonalności oraz gabarytów. Sposób zagospodarowania terenu placu zabaw powinien uwzględniać pokrycie powierzchni placu zabaw tj. około 240 m2: - nawierzchnia bezpieczna - około 150 m2, - nawierzchnia komunikacji - około 20 m2, - nawierzchnia trawiasta - około 70 m2. Wyposażenie placu zabaw: Plac zabaw obejmuje n/w, minimalny, przykładowy zakres bezpiecznych urządzeń wykonanych w konstrukcji stalowej: - zestaw rekreacyjny - 1 szt., - zestaw sprawnościowy - 1 szt., - walec - 1 szt., - tablica do rysowania - 1 szt., - karuzela tarczowa na platformie- 1 szt., - huśtawka wagowa sprężynowa 4 osobowa- 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna bocianie gniazdo - 1 szt., - huśtawka wagowa na sprężynie - 1 szt., - tablica informacyjna - Regulamin placu zabaw - 1 szt., - kosz parkowy - 1 szt., - ławka - 1 szt. c. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915) z późniejszymi zmianami. d. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). e. Wykonawca odpowiada za zgodność rozwiązań przedmiotu zamówienia z przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami oraz z parametrami inwestycji uzgodnionymi z Zamawiającym. f. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego nad inwestycją realizowaną na podstawie dokumentacji projektowej określonej w pkt 1 zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). g. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać wszelkie niezbędne do wykonania prac dokumenty wymagane prawem zatwierdzone przez odpowiednie organy. h. Wykonawca wykona dokumentację projektową ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ust. 3 pzp, tzn. w sporządzonej dokumentacji projektowej nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przyszłego przedmiotu zamówienia i nie można opisać przyszłego przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny z opisem parametrów jakie powinny być spełnione, aby uznać dany materiał, wyrób lub patent za równoważny. i. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 3 egz. kompletnej dokumentacji projektowej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach .doc oraz .pdf zapisanych na dysku CD-R, zawierającą: - uzyskanie warunków zabudowy, - uzyskanie mapy do celów projektowych, - projekt drogowy wjazdu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, - projekt architektoniczny PZT, - projekt zieleni, - projekt ogrodzenia, - projekt altany śmietnikowej, - inwentaryzację zieleni, - kosztorysy inwestorskie. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz Projekt Funkcjonalno Użytkowy i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nie zwalnia w żaden sposób Wykonawcy z odpowiedzialności za jakiekolwiek wady w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić w dokumentacji projektowej uwagi Zamawiającego, chyba że uwzględnienie uwag spowodowałoby powstanie wad w przedmiocie zamówienia. j. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. k. Wykonawca ma prawo przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizacji zadania przetargowego. Wizja lokalna powinna być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Zamawiającego po uprzednim kontakcie telefonicznym. l. Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.32 - 45.11.27.32 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ - należy podać co najmniej 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu i budowie placów zabaw, wykonanych w zakresie montażu wyposażenia placu zabaw, ułożenia podłoża i nawierzchni bezpiecznej w technologii wymaganej przez Zamawiającego o wartości nie niższej niż 120 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 2 lit a) i d) oraz pkt 3 lit. a) i b), a także dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a w przypadku osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi także dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na podstawie przepisów Prawa budowlanego. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz do projektowania w specjalności architektonicznej (załącznik nr 6).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 130 000 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    - karty techniczne proponowanych urządzeń (zdjęcia/rysunki, szczegółowe opisy) z podanymi maksymalnymi wysokościami upadku, - certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wystawione w oparciu o aktualnie obowiązujące wersje norm bezpieczeństwa PN-EN 1176, - karty techniczne bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, - certyfikaty na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną, na zgodność z normą PN-EN 1177, - atest higieniczny na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 8 do SIWZ - jeśli dotyczy, - koncepcja zagospodarowania terenu w postaci wizualizacji placu zabaw z rozmieszczonymi urządzeniami, naniesionymi strefami bezpieczeństwa i wysokościami swobodnego spadku. (jedynie w celach informacyjnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może wyrazić w formie aneksu zgodę na przedłużenie terminu realizacji zamówienia ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć, w tym ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, wpływające na opóźnienie robót budowlanych, przy czym zaznacza się, że Zamawiający, chcąc przedłużyć termin wykonania Przedmiotu Umowy na okres przekraczający 30 grudnia 2014 r., musi uzyskać na to zgodę odpowiednich organów m.st. Warszawy. Zamawiający w żaden sposób nie gwarantuje uzyskania zgody odpowiednich organów m.st. Warszawy na przedłużenie terminu na okres przekraczający 30 grudnia 2014 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.