eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Remonty Odcinków dróg leśnych w LeśnictwachWałdowo, Stołczno i Lipie o łącznej długości 490 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Człuchów: Remonty Odcinków dróg leśnych w Leśnictwach: Wałdowo, Stołczno i Lipie o łącznej długości 490 mb.
Numer ogłoszenia: 166519 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Człuchów , ul. Sobieskiego 3, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty Odcinków dróg leśnych w Leśnictwach: Wałdowo, Stołczno i Lipie o łącznej długości 490 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty odcinków dróg leśnych: 1. w Leśnictwie Wałdowo: - droga leśna nr 331 na odcinkach o łącznej dł. 108 mb - droga leśna nr 353 na odcinkach o łącznej dł. 40 mb - droga leśna nr 354 na odcinkach o łącznej dł. 98 mb 2. w Leśnictwie Stołczno: - droga leśna p.poż. nr 18 na odcinkach o łącznej dł. 224 mb 3. w Leśnictwie Lipie - droga leśna p.poż. nr 21 na odcinkach o łącznej dł. 20 mb poprzez mechaniczne wyrównanie, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku oraz utwardzenie nawierzchni odcinków płytami drogowymi żelbetowymi typu JOMB, wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego i gruntu rodzimego, utwardzenie podjazdów do płyt tłuczniem betonowym ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych u Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia - musi mieć uprawnienia do wykonywania robót budowlanych drogowych u Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi zatrudniać kierownika budowy , który posiada: - wykształcenie wyższe lub minimum średnie techniczne - całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 6 lat - doświadczenie w branży drogowej- minimum 4 lata, w tym na stanowisku kierownika budowy - minimum 2 lata - posiada ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w branży drogowej - posiada aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów budownictwa 2. Wykonawca musi posiadać jako minimum następujący sprzęt: - koparka o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3 - minimum szt. 1 - spycharka o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - równiarka samojezdna o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - walec wibracyjny o masie minimum 8 t. - minimum szt. 1 3. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( technologia nawierzchni z płyt betonowych a ich łączna wartość wyniosła minimum 200 tys. zł.) u Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem podatków - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej u Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki inne niż określone w Prawie Zamówień Publicznych u Wykonawca zamówienie zrealizuje zgodnie z opisem zamówienia i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót . u Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty remontowe u Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego zadania Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: a) Formularz oferty b) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy), - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U Nr 19, poz. 177) (załącznik Nr l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: d) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofer f) Wykaz personelu na formularzu stanowiącymi załącznik Nr 2 do formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji W szczególności należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wykonawczych wyznaczonego Kierownika Budowy oraz jego życiorys zawodowy zawierający dane na temat jego kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające spełnienie podanych niżej warunków: - wykształcenie wyższe lub minimum średnie techniczne - całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 6 lat - doświadczenie w branży drogowej- minimum 4 lata, w tym na stanowisku kierownika budowy - minimum 2 lata - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży - posiadanie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów budownictwa g) Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania. Wymaga się aby Wykonawca posiadał lub miał zapewniony dostęp ( poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna itp.) do sprawnego sprzętu gwarantującego odpowiednia jakość robót , potwierdzony odpowiednimi dokumentami w złożonej ofercie tj. jako minimum: - koparka o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3 - minimum szt. 1 - spycharka o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - równiarka samojezdna o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - walec wibracyjny o masie minimum 8 t. - minimum szt. 1 h) Dane o doświadczeniu wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do formularza oferty. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( technologia nawierzchni z płyt betonowych a ich łączna wartość nie była mniejsza niż 200 tys. zł.) i) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. j) Polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1) Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt 7 a do 7 l winny być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa w Człuchowie, ul.Sobieskiego 3, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Człuchów (pokój nr 3), Człuchów, ul. Sobieskiego 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.