eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Bielańskiego (ZP-105/2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Bielańskiego (ZP-105/2013)
Numer ogłoszenia: 166497 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Bielańskiego (ZP-105/2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - sprzęt laboratoryjny 1, PAKIET 2 - sprzęt laboratoryjny 2, PAKIET 3 - nici oraz igły sekcyjne, PAKIET 4 - nożyki i ostrza, PAKIET 5 - pojemniki, PAKIET 6 - kasetki, PAKIET 7 - torebki, PAKIET 8 - pudełka, PAKIET 9 - szkiełka, PAKIET 10 - pisaki, PAKIET 11 - narzędzia, PAKIET 12 - tarcze do piły As Elektro Power, PAKIET 13 - uchwyty do kuwety barwiącej, PAKIET 14 - różne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 33.91.41.00-1, 33.14.14.11-4, 30.19.21.25-3, 33.91.10.00-9, 33.91.00.00-2, 33.14.13.23-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: wykazał - nie wykazał na podstawie analizy dokumentów wymaganych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679); 2. materiałów producenta, folderów, opisów, katalogów itp. materiałów dotyczących oferowanego produktu, potwierdzających parametry określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy z materiałów dotyczących produktu, nie będzie w sposób jednoznaczny wynikało czy zaoferowany produkt odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedłożenia próbek produktu. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego. 3. próbki: PAKIET 1 - poz. 1 - 2 szt., poz. 2 - 2 szt., poz. 3 - 2 szt., poz. 8 - 4 szt., poz. 20 - 4 szt., PAKIET 5 - poz. 1 - 2 szt., PAKIET 6 - poz. 1 oraz 2 - po 1 szt., PAKIET 9 - poz. 1, 4 oraz 7 - po 5 szt. 4. próbki zostaną zwrócone Wykonawcom - pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego. 5. złożenie próbek, o których mowa w pkt 3. jest obligatoryjne. W pozostałych przypadkach zgodnie z zapisem pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt laboratoryjny 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: końcówki do pipet, koreczki, lejki, pipety, płyty do testów serologicznych, probówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt laboratoryjny 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki i sprzęt do pobierania krwi w systemie BD Vacutainer.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nici oraz igły sekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici oraz igły sekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.41.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nożyki i ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żyletki do mikrotomów, uchwyty, ostrza autopsyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na materiały chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kasetki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kasetki histopatologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: torebki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torebki na wycinki biopsyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pudełka tekturowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pudełka do archiwizacji preparatów parafinowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szkiełka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkiełka nakrywkowe, podstawowe adhezyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pisaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pisaki laboratoryjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nóż autopsyjny, pincety, nożyczki chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: tarcze do piły As Elektro Power.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: półokrągłe, okrągłe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: uchwyty do kuwety barwiącej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uchwyty do kuwety barwiącej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uchwyt do BACC, igły do biopsji cienkoigłowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.