eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa rozwiązań informatycznych, wraz z niezbędnymi licencjami, rozszerzających funkcjonalność urządzenia używanego w UKNF do monitorowania ruchu internetowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Warszawa: Dostawa rozwiązań informatycznych, wraz z niezbędnymi licencjami, rozszerzających funkcjonalność urządzenia używanego w UKNF do monitorowania ruchu internetowego.
Numer ogłoszenia: 16647 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2625240; 2625254; 2625232, faks 022 2625270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rozwiązań informatycznych, wraz z niezbędnymi licencjami, rozszerzających funkcjonalność urządzenia używanego w UKNF do monitorowania ruchu internetowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rozwiązań informatycznych, wraz z niezbędnymi licencjami, rozszerzających funkcjonalność urządzenia używanego w UKNF do monitorowania ruchu internetowego. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć rozwiązanie dla grupy min 500 max 999 użytkowników, rozszerzających zakres działania urządzenia BlueCoat Proxy SG które jest w posiadaniu UKNF o następujące funkcjonalności: BlueCoat Reporter Enterprise Oprogramowanie BlueCoat Reporter Enterprise musi integrować się z urządzeniem BlueCoat Proxy SG i zapewniać możliwość analizy oraz monitorowania zdarzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu WWW a w szczególności zapewniać: 1. Funkcjonalność wglądu we wszelkie aktywności użytkowników dotyczące przeglądania zasobów WWW. 2. Funkcjonalność czytelnego i w pełni konfigurowalnego zestawu wykresów oraz raportów 3. Funkcjonalność szybkiego i wydajnego sposobu przetwarzania plików z logów pochodzących z Proxy SG, BlueCoat WebFiltra, aplikacji ProxyClient oraz ProxyAV. 4. Oprogramowanie musi zapewniać spójne informacje o bezpieczeństwie i ruchu WWW z urządzenia BlueCoat Proxy SG. 5. Oprogramowanie musi wspierać do 50 administratorów systemu BlueCoat. 6. Posiadać w pełni konfigurowalny panel zarządzający umożliwiający dostęp do raportów aktywności użytkowników, 7. Możliwość zarządzanie aplikacją w oparciu o tzw. użytkowników funkcyjnych (role-based administration). 8. System musi zapewniać raportowanie w czasie rzeczywistym. 9. Musi posiadać możliwość raportowania w oparciu o predefiniowane szablony zawierające dane dotyczące: spywareu i malwareu, profili ruchu, filtrowanych kategorii adresów URL, zawartości ruchu WWW, poszczególnych sesji, użytkowników i stopnia ich autentykacji 10. Możliwość filtrowania treści i analiza trendów umożliwiając śledzenie aktywności użytkowników wliczając co najmniej w zakresie próby uzyskania dostępu zablokowanych stron, charakterystyki odwiedzanych stron. 11. Unikalna spersonalizowana konfiguracja poszczególnych użytkowników rozumiana przez zachowanie profilu danego użytkownika czyli indywidualnych paneli, opcji wyświetlania, filtrów i innych parametrów. 12. Możliwość określenia którzy użytkownicy pobierają z sieci treści typu spyware. malware czy też wirusy włącznie ze szczegółowymi informacjami na temat tego z jakim rodzajem malwareu mają do czynienia, jaki jest jego źródłowy adres IP czy też URL. 13. Możliwość mierzenia wydajności ruchu WWW, badania jego charakterystyki, wyłapywanie ewentualnych błędów w transmisji, generowanie statystyk obciążenie łącza, poziom ruchu dla danych strumieniowych. 14. Raporty techniczne muszą zawierać informacje dotyczące kodów odpowiedzi z serwerów docelowych, rodzaje nagłówków MIME, wersji przeglądarek i systemów operacyjnych. 15. Spójne, spersonalizowane raporty pozwalające na śledzenie ruchu WWW przez pryzmat poszczególnych użytkowników i ich lokalizacji. 16. Możliwość automatycznego wysyłania raportów pocztą elektroniczną. 17. Możliwość zapisywania raportów jako plik, bądź też ich archiwizację. 18. Możliwość gromadzenia, grupowania i organizowania szablonów i spersonalizowanych raportów w celu późniejszego przeglądania. BlueCoat WebFilter z 3letnią subskrypcją Oprogramowanie BlueCoat WebFilter musi integrować się z urządzeniem BlueCoat Proxy SG zapewniając rozszerzenie jego funkcjonalności o co najmniej: 1. funkcjonalność zapewniająca ochronę użytkowników i danych przez atakami sieciowymi 2. Zapobieganie zagrożeniom takim jak: spyware, phishing, związanymi z ruchem P2P itp. 3. Funkcjonalność umożliwiająca natychmiastową kategoryzację stron WWW, w chwili gdy użytkownik usiłuje uzyskać do nich dostęp. 4. Musi zapewniać pokrycie co najmniej 94% średniego pokrycia wszystkich stron przeglądanych z wnętrza sieci 5. Zapewniać pokrycie co najmniej 98% pokrycia dla wszystkich stron obiektowych 6. Posiadać możliwość zakwalifikowania danej strony do wielu kategorii w celu zwiększenia dokładności filtrowania i uniknięcia false positives 7. Zapewniać kategoryzacja minimalnie 98% adresów URL w średnim czasie 200ms 8. Efektywność i bezpieczeństwo 9. Dostęp do ponad 150 konfigurowalnych raportów 10. Możliwość kontrolowania i terminacji połączeń dla protokołów HITP, HITPS, FTp, Teinet, SOCKS, P2P, TCP-Tunnel, ICP, IM, Windows Media, Real Media, Quicktime, DNS, MAPI CIFS 11. Możliwość konfiguracji polityk poprzez graficzny interfejs (Visu al Policy Manager) bądź też linię poleceń (CLI). 12. Kontrola aplikacji IM co najmniej w zakresie MSN. AOL oraz Yahoo. Możliwość logowania ich aktywności, monitorowania w poszukiwaniu słów kluczowych, blokowania załączników, czy też blokowania dostępu w oparciu o poszczególnych użytkowników, grupy, itp. 13. Zarządzanie aplikacjami P2P w oparciu o grupy lub użytkowników 14. Możliwość interakcji z użytkownikami dzięki konfigurowalnym komunikatom informacyjnym, uczącym, ostrzegającym bądż też wymuszającym określone reakcje, co pozwala na przedstawienie polityki dostępu do Internetu danej organizacji. 15. Możliwość integracji autentykacji z istniejącymi systemami np. Integrated Windows Authentication (IWA) z Kerberosem lub NTLM, LDAP, RADIUS czy też certyfikaty. Wsparcie dla autentykacji w oparciu o kilka źródeł. 16. Możliwość implementacji polityk dostępu WWW w oparciu o dowolną kombinację takich kryteriów jak: użytkownicy, grupy, czas, lokalizacja, adres sieciowy, przeglądarka użytkownika, rodzaj pliku, nagłówek, protokół, przepustowość i inne parametry. 17. Kategoryzację stron WWW w oparciu o co najmniej takie kategorie jak: - Hacking - Religion - Health S,tes - Remote Access Tools - Humor, Jokes - Restaurants, Oining, Food - Illegal Orugs - Search Engines, Portals - llegal, Questionable - Sex Education - Abortlon - Intimate Apparel, Swimsuit - Shopping - Adult, Mature Content - Job Search, Careers - Social Networking - Alcohol - LGBT - Society, Oaily Living - Alternative Sexuality, Lifestyles - Military - Software Downloads - Alternative Spintuality, Occult - News, Media - Sports,Recreatlon - Auctlons - Newsgroups, Forums - Spyware Effects, Pnvacy Concerns - Brokerage, Trading - Ncn-viewable - Spyware, Malware - BuslIless, Econorny - Nudity - Spyware, Malware Sources - Chat, Instant Messaging - Online 5torage - SUSPICIOUS - Computers, lnternet - Open Image, Media Server - Streamll1g Media, MP3s - Content Servers - Pay to Surf - Tobacco - Cultural, Charitable Organlzatlons - Peer-to-Peer IP2P - Travel Sitos - Education - Personal Pages, Blogs - Uncategoriled - Email - Personals, Oating - User-Oefined - Extreme - Phishing - Vehicles - Financial Services - Political, Activist Groups - Violence, Hate, Racism - For Kids - Proxy Avoidance - Weapons - Gambling - Real Estate - Web Arlvertl ements - Games - Reterence - Web Applications - Government, Legal - Web Hosting SSL License, SG510-20 Funkcjonalność monitorowania ruchu SSL musi integrować się z urządzeniem BlueCoat Proxy SG zapewniając rozszerzenie jego funkcjonalności o co najmniej: 1. Możliwość skanowania ruchu szyfrowanego protokołem SSL w poszukiwaniu wirusów, robaków i Trojanów. 2. Możliwość niedopuszczenia do instalacji lub komunikacji oprogramowania Spyware przez protokół SSL. 3. Możliwość zatrzymania wycieku poufnych danych przez protokół SSL..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, b) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto, c) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, d) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów wraz z numerami telefonu faksu, adresu poczty elektronicznej etc, f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności poszczególnych zadań realizowanych w ramach przedmiotu umowy, o którym mowa w §1, z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego g) w przypadku nie dotrzymania terminów, o których mowa w §2 pkt. 1 na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego terminu na wykonanie pracy. 2. Wszystkie zmiany Umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 -950 Warszawa, pok. nr 355..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 -950 Warszawa, wejście od ul. Boduena..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.