eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › MODERNIZACJA OŚWIETLENIA UL. PIŁSUDSKIEGO W EŁKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Ełk: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA UL. PIŁSUDSKIEGO W EŁKU
Numer ogłoszenia: 166477 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA UL. PIŁSUDSKIEGO W EŁKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ul. Piłsudskiego w Ełku polegająca na wymianie opraw z sodowym źródłem światła na oprawy typu LED oraz wysięgników na istniejących słupach. Zakres robót obejmuje: I. Ul. Piłsudskiego: 1. demontaż istniejących sodowych opraw oświetleniowych (40 szt.) 2. demontaż wysięgników (40 szt.), 3. montaż nowych wysięgników, 4. wymiana przewodów zasilających oprawy oświetleniowe, 5. montaż opraw stylizowanych typu LED (20 szt. od strony jezdni + 20 szt. od strony chodnika), 6. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 7. wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia. II. Łącznik pomiędzy ul. Piłsudskiego a ul. Toruńską: 1. demontaż istniejących słupów betonowych z oprawami rtęciowymi (6 szt.) 2. montaż nowych słupów z oprawami LED, przewodami i zabezpieczeniami (6 szt.) 3. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 4. wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia. UWAGA: Użyte do realizacji modernizacji oświetlenia ulicznego słupy, oprawy oraz wysięgniki muszą spełniać następujące parametry techniczne, użytkowe i fotometryczne: 1. Wysięgnik do montażu nad jezdnią - kompatybilny z istniejącym słupem typu D7a/05 f-my ART-METAL oraz wymiarowo zgodny z wysięgnikiem wg załącznika nr 2, 2. Wysięgnik do montażu nad chodnikiem - kompatybilny z istniejącym słupem typu D7a/05 f-my ART-METAL oraz wymiarowo zgodny z wysięgnikiem wg załącznika nr 3, 3. Złącze pomiędzy oprawą o wysięgnikiem dostosowane do gwintów istniejących w oprawie i wysięgniku. 4. Materiał korpusu -aluminium malowane proszkowo w kolorze czarnym. 5. Słupy oświetleniowe, wsporniki oraz oprawy zastosowane w łączniku pomiędzy ul. Piłsudskiego i ul. Toruńską, muszą być wyglądem zbliżone do modernizowanych słupów przy ul. Piłsudskiego zał. Nr 5 i posiadać polimerowe zabezpieczenie w podstawie słupa min. 35 cm, 6. Stopień odporności na uderzenia mechaniczne oprawy - min. IK07. 7. Szczelność komory optycznej - min. IP65. 8. Szczelność komory osprzętu - min. IP44. 9. Znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz. 10. Ochrona przed przepięciami - 10kV. 11. Układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI. 12. Źródło światła LED - ul. Piłsudskiego - strumień świetlny całej oprawy od strony jezdni min. 6500 lm, od strony chodnika min. 2300 lm; łącznik pomiędzy ul. Piłsudskiego i ul. Toruńską - strumień świetlny całej oprawy min. 3500 lm. 13. Zakres temperatury barwowej źródeł światła - 3800-4200K 14. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: min. 80% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80 - TM-21) 15. Klasa ochronności elektrycznej: II 16. Wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009 17. Wygląd, styl i wielkość opraw podobny do rysunków wg załącznika nr 4. 18. W oprawach na słupach należy zastosować urządzenia umożliwiające automatyczną redukcję natężenia oświetlenia źródła LED np. w godzinach 22 - 5 o zadaną wartość. Zakres wartości obniżenia powinien być regulowany, z możliwością ustawienia natężenia oświetlenia o 2 klasy oświetleniowe niżej niż wymagane dla danej drogi. Ustawienie parametrów regulacji w urządzeniu powinno odbywać się bez konieczności ingerencji w oprawie zamocowanej na słupie (zmiana parametrów ustawienia z poziomu wnęki słupowej, skrzynki oświetleniowej lub przez internet). Sposób regulacji musi być udostępniony dla służb zajmujących się konserwacją oświetlenia ulicznego. 19. Oprawy zdemontowane z łącznika pomiędzy ul. Piłsudskiego a ul. Toruńską należy przekazać Zamawiającemu. 20. W czasie prowadzenia robót (okres świąteczny) na istniejących słupach oświetleniowych zamocowane będzie oświetlenie świąteczne. Przy prowadzeniu prac modernizacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania instrukcji PGE Dystrybucja S.A.: INSTRUKCJA WSPÓŁPRACY POMIĘDZY PGE DYSTRYBUCJA S.A. ODDZIAŁ BIAŁYSTOK A SAMORZĄDEM W ZAKRESIE KONSERWACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o przedmiar robót oraz własną analizę opisu przedmiotu zamówienia, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. Wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN. Pozostałe dokumenty wymagane przed podpisaniem umowy: - karty katalogowe producenta opraw, wsporników i słupów, - obliczenia potwierdzające spełnienie wymagań fotometrycznych opraw oświetleniowych na zgodność z normą PN-EN 13201, wykonane dla parametrów geometrycznych ulicy i łącznika podanych w zał. nr 1 (2 warianty) oraz w zał. nr 1A do SIWZ. Obliczenia należy wykonać ogólnodostępnym, bezpłatnym programem do obliczeń fotometrycznych np. Dialux; obliczenia należy przekazać w formie papierowej. Wyżej wymagane dokumenty nie są wymagane na etapie składania oferty. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 9 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin wykonania - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego 2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w pkt. 1. b) wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy którejkolwiek ze stron umowy c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.