eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa drogi ulicy Harcerzy (na odcinku od skrzyżowania z ul. Topolową do skrzyżowania z ul. Śląską - z jednej strony rowu o długości 250 mb i do skrzyżowania z ul. Chojnicką - z drugiej strony rowu i długości 300 mb) wraz z odprowadzeniem wód opadowych w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Lębork: Budowa drogi ulicy Harcerzy (na odcinku od skrzyżowania z ul. Topolową do skrzyżowania z ul. Śląską - z jednej strony rowu o długości 250 mb i do skrzyżowania z ul. Chojnicką - z drugiej strony rowu i długości 300 mb) wraz z odprowadzeniem wód opadowych w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 166473 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lęborka-GM, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 862 42 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ulicy Harcerzy (na odcinku od skrzyżowania z ul. Topolową do skrzyżowania z ul. Śląską - z jednej strony rowu o długości 250 mb i do skrzyżowania z ul. Chojnicką - z drugiej strony rowu i długości 300 mb) wraz z odprowadzeniem wód opadowych w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi ulicy Harcerzy (na odcinku od skrzyżowania z ul. Topolową do skrzyżowania z ul. Śląską - z jednej strony rowu o długości 250 mb i do skrzyżowania z ul. Chojnicką - z drugiej strony rowu i długości 300 mb) wraz z odprowadzeniem wód opadowych w Lęborku obejmująca: o realizacja ciągu jezdnego o nawierzchni bitumicznej lub zamiennie z kostki betonowej gr. 8 cm na zamiennej podbudowie; Uwaga: Podbudowa zamienna pod nawierzchnię z kostki betonowej, powinna mieć 21 cm grubości. Dodatkowo należy ująć 3 cm podsypki cementowo-piaskowej. Pozycje te nie zostały ujęte w przedmiarze robót. o realizacja odwodnienia ulicy z przyłączem projektowanych kolektorów do wykonanych w poprzednim etapie Przebudowa ulicy Topolowej wraz z budową chodników i zjazdów oraz wykonanie odwodnienia; o oznakowanie docelowe zgodnie z projektem organizacji ruchu. Uwaga: Zamówieniem nie są objęte chodniki ani zjazdy określone w projekcie. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym Budowa drogi ul. Harcerzy str. lewa i prawa oraz przebudowa ul. Topolowej- branża drogowa i kanalizacyjna w zakresie ograniczonym do ul. Harcerzy (UWAGA: Należy uwzględnić tylko rysunki zamienne!) , stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacją techniczną Budowa ul. Harcerzy w Lęborku, stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz mapki poglądowej określającej zakres robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 08.10.2007 do godziny 11.45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 złotych /słownie: siedem tysięcy złotych/. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank PeKaO S.A. I Oddział w Lęborku, nr konta 26 1240 3800 1111 0010 0880 2054), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 5.1. upłynął termin związania ofertą; 5.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 5.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6.2. który został wykluczony z postępowania; 6.3. którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 ppkt. 6.2. i 6.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.5. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.5. Wniesienie wymaganego wadium. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia (drogowe, sanitarne), przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają aktualne ubezpieczenie Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (wypełnić część A lub B) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Mijeskiej i Inwestycji, pokój 122. Cena materiałów przetargowych: 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, Kancelaria Ogólna - BOX nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.