eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawy warzyw i owoców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Koronowo: Dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 166433 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, fax 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 warzywa: 1. Pietruszka (korzeń) - 500 kg, nomenklatura CPV: 01121110-5, PN-70/R-75350; 2. Por - 700 kg, nomenklatura CPV: 01121300-4, PN-R-75521:1996; 3. Seler (korzeń) - 800 kg nomenklatura CPV: 01121420-1, PN-72/R-75361; 4. Marchew - 16.300 kg, nomenklatura CPV: 01121112-9, PN-84/R-75358; 5. Buraki - 10.200 kg, nomenklatura CPV: 01121111-2, PN-70/R-75350; 6. Kapusta czerwona - 3.400 kg, nomenklatura CPV: 01121410-8, PN-72/R-75362; 7. Kapusta biała - 11.600 kg, nomenklatura CPV: 01121410-8, PN-72/R-75362; 8. Cebula - 11.000 kg, nomenklatura CPV: 01121113-6, PN-87/R-75357; 9. Groch - 1.500 kg, nomenklatura CPV: 01121220-9, PN-80/R-75763; 10. Włoszczyzna suszona - 1.000 kg, nomenklatura CPV: 01112000-5, PN-70/R-75350; W/w ilość zużywana jest w okresie 9 miesięcy. Grupa 2 owoce: 1. Jabłka jadalne - 7.000 kg, nomenklatura CPV: 01131321-0, PN-84/R-75024. 2. Mandarynki - 110 kg, nomenklatura CPV: 01131200-6, PN-ISO 3631:1999

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.10-5, 01.12.13.00-4, 01.12.14.20-1, 01.12.11.12-9, 01.12.11.11-2, 01.12.14.10-8, 01.12.14.10-8, 01.12.11.13-6, 01.12.12.20-9, 01.11.20.00-5, 01.13.13.21-0, 01.13.12.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami ), b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. poprawnie wypełniony formularz cenowy oraz formularz oferty (wzory na załączonych drukach), 2. podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 i w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzory na załączonych drukach), 3. podpisane wzory umów przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, które są dołączone do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86 - 010 Koronowo..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86 - 010 Koronowo, w sekretariacie do dnia 21.09.2007 r. do godz. 11:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pietruszka (korzeń) - 500 kg, nomenklatura CPV: 01121110-5, PN-70/R-75350; 2. Por - 700 kg, nomenklatura CPV: 01121300-4, PN-R-75521:1996; 3. Seler (korzeń) - 800 kg nomenklatura CPV: 01121420-1, PN-72/R-75361; 4. Marchew - 16.300 kg, nomenklatura CPV: 01121112-9, PN-84/R-75358; 5. Buraki - 10.200 kg, nomenklatura CPV: 01121111-2, PN-70/R-75350; 6. Kapusta czerwona - 3.400 kg, nomenklatura CPV: 01121410-8, PN-72/R-75362; 7. Kapusta biała - 11.600 kg, nomenklatura CPV: 01121410-8, PN-72/R-75362; 8. Cebula - 11.000 kg, nomenklatura CPV: 01121113-6, PN-87/R-75357; 9. Groch - 1.500 kg, nomenklatura CPV: 01121220-9, PN-80/R-75763; 10. Włoszczyzna suszona - 1.000 kg, nomenklatura CPV: 01112000-5, PN-70/R-75350;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.10-5, 01.12.13.00-4, 01.12.14.20-1, 01.12.11.12-9, 01.12.11.11-2, 01.12.14.10-8, 01.12.14.10-8, 01.12.11.13-6, 01.12.12.20-9, 01.11.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka jadalne - 7.000 kg, nomenklatura CPV: 01131321-0, PN-84/R-75024. 2. Mandarynki - 110 kg, nomenklatura CPV: 01131200-6, PN-ISO 3631:1999.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0, 01.13.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.