eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/72/P/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Łódź: Dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/72/P/2009
Numer ogłoszenia: 166395 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/72/P/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach których dostarczane będą akcesoria typu: długopisy, bloki notatkowe, koperty, segregatory oraz inne powszechnie używane i dostępne o ustalonych standardach jakościowych materiały, zwane dalej produktami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, winien jednak wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają minimalne wymagania Zamawiającego opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż oferowane przez producentów znanych marek wykazanych w tabeli (załącznik nr 2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 202882.63 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały biurowe oraz drobny sprzęt biurowy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS Wazia sp. j., Karola 3, ŁÓDŹ, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 202882.63
  • Oferta z najniższą ceną: 202882.63 oferta z najwyższą ceną: 224773.52
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.