eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › wymiana stolarki z tworzyw sztucznych w budynkach i lokalach gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Tczew: wymiana stolarki z tworzyw sztucznych w budynkach i lokalach gminnych
Numer ogłoszenia: 166387 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie , ul. Czyżykowska 70, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5314005, faks 058 5303255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzm.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki z tworzyw sztucznych w budynkach i lokalach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki z tworzyw sztucznych w budynkach i lokalach gminnych w ilości określonej w przedmiarze robót zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ - na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 6.1.c uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.d aktualne poświadczenie przynależności osobyosób z pkt 6.1.c do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.e wykaz minimum 5 osób nazwisko i imię zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6.1.f samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 600 kg - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 6.1.g zestawienie wykonanych w roku 2008 wymian stolarki o wartości minimum 200.000,00 złotych. Z podaniem: - adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu - szczegółowego zakresu robót 6.1h. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z podaniem ogólnych warunków ubezpieczenia oraz dowodem opłat składek uwaga: w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty. 6.1.i Wypełniony Formularz Ofertowy jako załącznik nr 1 wraz z propozycją ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotowego zamówienia 6.1.j zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji - w formie podpisu upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z imienną jego pieczęcią i parafką na każdej stronie treści umowy Załącznik nr 3 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: a. do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów prac i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. b wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w zakresie usług lecz do których wykonania stosuje się identyczny w całości lub części zakres. c Załączyć formularz Oferta . Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania . d.Załączyć szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.Ofertę należy wycenić w oparciu o: przedmiar robót zestawienie stolarki z podziałem skrzydeł skrzydła rozwierne, jedno skrzydło w każdym oknie uchylno-rozwierne w oparciu o zdjęcia budynków określające wygląd okien - podział zgodnie z rysunkami Uwaga: Ww kosztorysy i kalkulacje muszą posiadać wycenę netto , wycenę podatku VATprocentową i kwotową oraz wycenę brutto. Uwaga:Oferta ostateczna, wraz z wszystkimi załącznikami musi być złożona tylko w formie oryginalnej pisemnej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnym zasobem Mieszkaniowym w Tczewie 83-110 Tczew ul. Czyżykowska 70.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnym zasobem Mieszkaniowym w Tczewie 83-110 Tczew ul. Czyżykowska 70 - sekretariat - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.