eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Budowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościachKiezmark, Miłocin, Trutnowy, Wocławy, Koszwały, Cedry Małe, Leszkowy, Błotnik, Długie Pole, Trzcinisko, Stanisławowo, Giemlice, w gminie Cedry Wielkie, etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Cedry Wielkie: Budowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościach: Kiezmark, Miłocin, Trutnowy, Wocławy, Koszwały, Cedry Małe, Leszkowy, Błotnik, Długie Pole, Trzcinisko, Stanisławowo, Giemlice, w gminie Cedry Wielkie, etap I
Numer ogłoszenia: 166374 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107602 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, faks 058 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i doposażenie placów zabaw w miejscowościach: Kiezmark, Miłocin, Trutnowy, Wocławy, Koszwały, Cedry Małe, Leszkowy, Błotnik, Długie Pole, Trzcinisko, Stanisławowo, Giemlice, w gminie Cedry Wielkie, etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie 14 placów zabaw w 12 miejscowościach Gminy Cedry Wielkie:-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Cedry Małe - działka nr 151/11;-Budowa placu zabaw w miejscowości Stanisławowo - działka nr 67;-Budowa placu zabaw w miejscowości Miłocin - działka nr 85;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Giemlice - działka nr 100;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Długie Pole - działka nr 117;-Budowa placu zabaw w miejscowości Trutnowy - działka nr 254/4;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Leszkowy - działka nr 151;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Koszwały - działka nr 326;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Błotnik - działka nr 218/63;-Budowa placu zabaw w miejscowości Kiezmark - działka nr 257/1;-Doposażenie placu zabaw w miejscowości Koszwały - działka nr 44/2;-Budowa placu zabaw w miejscowości Kiezmark - działka nr 52;-Budowa placu zabaw w miejscowości Trzcinisko - działka nr 36;-Budowa placu zabaw w miejscowości Wocławy - działka nr 72. Zagospodarowanie placów zabaw zarówno nowo budowanych placów jak i placów doposażonych obejmuje:a)ustawienie elementów zabawowych tj. zestawy wielofunkcyjne, zabawki na sprężynie;b)ustawienie elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmierci, tablice informacyjne,c)ułożenie ciągów komunikacyjnych z ciągów betonowych;d)ustawienie ogrodzenia;e)zagospodarowanie terenów zielonych.Rozwiązania szczegółowe dotyczące placów zabaw znajdują się w dokumentacji projektowej.Przedmiot zamówienia należy wykonać według dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie urzędu oraz do pobrania ze strony internetowej www.cedry-wielkie.pl.Dokumentacja projektowa obejmuje;-Przedmiar robót;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Stanisławowo, nr działki 67;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Cedrach Małych, nr działki 151/11;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Miłocin, nr działki 85;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Giemlice, nr działki 100;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Trzcinisko,nr działki 36;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Długie Pole, nr działki 117;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Trutnowy,nr działki 254/4;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Leszkowy - doposażenie, nr działki 151;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Koszwałach - doposażenie, nr działki 326;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Błotnik - doposażenie, nr działki 218/63;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Kiezmark - doposażenie, nr działki 257/1;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Koszwały - doposażenie, nr działki 44/2;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Kiezmark -nr działki 52;-Projekt budowlany - Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci we wsi Wocławy -nr działki 72;Zakres objęty zamówieniem określa przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia wyceny robót. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:a)Wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami dokumentów składających się na umowę, warunkami wykonania i odbioru oraz aktualnie obowiązującymi normami, przepisami prawa, w tym przepisami BHP i wiedzą techniczną. Za jakość robót odpowiada Wykonawca.b)Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z całością dokumentów składających się na SIWZ w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy.c)Dostarczenie Zamawiającemu oświadczeń osób, o których mowa w rozdziale I pkt. 1 podpunkt 1c SIWZ, o podjęciu obowiązków kierownika budowy / robót celem przekazania ich do Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wymaganych zgodnie z treścią SIWZ uprawnień tych osób (tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995r. oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierowników) w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.d)Uwzględnienie poniższej zasady: wszelkie zmiany w realizacji robót, a w szczególności takie, które niosą za sobą skutki finansowe jak: wprowadzenie innych materiałów, technologii niewskazanych w ofercie przetargowej i dokumentacji wykonawczej, muszą być uprzednio zatwierdzone przez Zamawiającego. e)W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności:-na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb-na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót-na własny koszt wykonać ogrodzenie terenu budowy oraz zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy;-zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach;-sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę;-udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez zamawiającego wg potrzeb.-po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót;-posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami;-ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi;-na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy;-materiały zbędne i odpady wywozić na legalne składowisko odpadów;-na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót;-natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót;-przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem;-protokolarnie przejąć teren budowy;-opracować i przekazać przed rozpoczęciem robót inspektorowi nadzoru plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan BIOZ), o którym mowa w art. 21a ustawy Prawo budowlane;-wykonać zamówienie z materiałów własnych i nowych, odpowiadających wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i dokumentacji projektowej. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz pozostałych norm dotyczących wyposażenia placów zabaw.-przedstawić na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia;-opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; dokumentację powykonawczą należy wykonać w trzech (3) egzemplarzach w formie papierowej i w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD-wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym-uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń;-zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady.Koszt wymienionych powyżej zobowiązań Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej przyjmując ten koszt jako narzut kosztorysowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym, -, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256187,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299359,98

  • Oferta z najniższą ceną: 299359,98 / Oferta z najwyższą ceną: 522762,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.