eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Gdańsk: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 166369 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - kierowanie akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowanie akcją przy usuwaniu śliskości na drogach. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) CZĘŚĆ Nr 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Człuchowie; b) CZĘŚĆ Nr 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Gdańsku; c) CZĘŚĆ Nr 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Kościerzynie; d) CZĘŚĆ Nr 4 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Słupsku; e) CZĘŚĆ Nr 5 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Tczewie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia: Część Nr 1 - 1 500,00 PLN, (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Część Nr 2 - 2 400,00 PLN, (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Część Nr 3 - 1 500,00 PLN, (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Część Nr 4 - 1 500,00 PLN, (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Część Nr 5 - 3 000,00 PLN, (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2 niniejszej IDW oraz nazwę zamówienia. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2.1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 ÷ 4 ustawy Pzp. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem niezależnie od ilości części zamówienia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg klasy co najmniej G, przez okres 1 sezonu zimowego (sezon zimowy trwa od 15 października do 30 kwietnia). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Protokołu odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać, odrębnie dla każdej Części zamówienia, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) minimum dwie osoby pełniące funkcję Koordynatorów zadania, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, posiadające wykształcenie minimum średnie oraz mające doświadczenie w kierowaniu lub koordynowaniu dyżurów lub akcji zimowego utrzymania dróg na drogach publicznych, w co najmniej jednym sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od 15 października do 30 kwietnia). Zamawiający dopuszcza przedstawienie tych samych dwóch osób dla wszystkich części zamówienia. Wykaz osób odpowiedzialnych wymienionych w ppkt 1) należy przedstawić wraz z ofertą na Formularzu 3.3 POTENCJAŁ KADROWY. 2) osoby, które skierowane będą przez Wykonawcę do bezpośredniej realizacji zamówienia (tj. pełnienia dyżurów w jednostkach GDDKiA w ilościach godzin zgodnych z danym Formularzem Cenowym), powinny spełniać niżej wymienione wymagania: - posiadać wykształcenie minimum średnie, - posiadać niezbędne doświadczenie, zakres wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg przez okres co najmniej jednego sezonu zimowego lub pracy w administracji drogowej, - znać układ sieci drogowej administrowanej przez Zamawiającego, - znać obsługę komputera w zakresie łączności internetowej oraz jego biegłej obsługi, - posiadać aktualne prawo jazdy kategorii B, - posiadać aktualne badania lekarskie oraz udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe w zakresie bhp i p.poż. przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione, - nie pozostające w stosunku pracy lub zlecenia lub innej umowy z podmiotami świadczącymi usługi zimowego utrzymania w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien dysponować co najmniej pięcioma osobami (na każdą część zamówienia oddzielnie) spełniającymi powyższe wymagania, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) Wykaz wszystkich osób dyżurnych, spełniających wymagania podane w ppkt 2), Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej dwa dni przed podpisaniem umowy. Zamawiający ma prawo nie zaakceptowania wskazanej przez Wykonawcę osoby o ile nie spełnia ona któregoś z wymienionych w pkt.2. wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a) Przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 160 000 zł dla Części nr 1; 200 000 zł dla Części nr 2; 160 000 zł dla Części nr 3; 160 000 zł dla Części nr 4; 300 000 zł dla Części nr 5. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, powyższe wartości przychodu należy odpowiednio zsumować. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. a) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: b) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; d) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; e) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami art. ustawy Pzp (w tym art. 144 ust. 1) wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje, iż zmiany przedmiotu, wynagrodzenia lub umówionego terminu wykonania zamówienia będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron; c) z powodu powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; d) jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; e) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; f) jeżeli nastąpi konieczność wydłużenia lub skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy ze względu na panujące warunki atmosferyczne w oparciu o otrzymywane prognozy pogody; g) jeżeli nastąpi konieczność zmniejszenia liczby godzin pełnionych dyżurów zimowego utrzymania dróg (szacowanych przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych), w zależności od potrzeb Zamawiającego (panujące warunki atmosferyczne lub polecenia wydane przez Zamawiającego); h) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. 3. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania usług z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji usług, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk. Opłata 29,80 zł - dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA Oddział Gdańsk, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 7.2 IDW, Wykonawcy wykazują łącznie. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 7.3, 8.2 i 8.2.a), 8.2.b) IDW, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 6. Termin realizacji zamówienia a) Planowany termin rozpoczęcia usług: od dnia 15 października 2013 r. b) Planowany termin zakończenia usług: do dnia 30 kwietnia 2014 r. c) Dyżury prowadzone będą w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele i święta, w godzinach zgodnych z Kodeksem Pracy. d) Ostateczny termin rozpoczęcia lub zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wyznaczy Zamawiający w oparciu o otrzymywane prognozy pogody lub panujące warunki atmosferyczne. e) Czas prowadzenia dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg będzie uzależniony od występujących warunków atmosferycznych. f) Najpóźniej do dnia 20. miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym będą pełnione dyżury, Kierownik danego Rejonu zatwierdzi harmonogram pełnienia dyżurów opracowany przez wyznaczonego pracownika Rejonu. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a) Umowę regulującą współpracę Wykonawców składających wspólną ofertę, w której Wykonawcy wskażą pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami - w przypadku gdy zostanie uznana za najkorzystniejszą oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Kopię opłaconej polisy (lub innego dokumentu) ubezpieczenia (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, radcę prawnego lub adwokata - w przypadku kiedy poświadczenia za zgodność dokonuje radca prawny lub adwokat, zgodnie z art. 76a Kodeksu Postępowania Administracyjnego wymagane jest przedłożenie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę) potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość równą co najmniej cenie ofertowej netto dla danej części zamówienia. c) Wykaz dyżurnych, którzy będą bezpośrednio prowadzić dyżury zimowego utrzymania dróg w poszczególnych Rejonach i Obwodach Drogowych GDDKiA Oddział w Gdańsku, zgodnie z pkt 5.3 i 5.4 OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, powinien być przedłożony Zamawiającemu minimum dwa dni przed podpisaniem umowy. W/w wykaz dyżurnych winien wcześniej zaakceptować (w formie pisemnej) Kierownik Rejonu, na terenie którego będą świadczone usługi. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby wskazane do prowadzenia dyżurów zimowego utrzymania dróg spełniają wymagania zgodnie z pkt 7.2.3) b) 2) niniejszej IDW. d) Wykaz Podwykonawców, którzy zatrudnieni będą do realizacji niniejszego zamówienia, tj. nazwa (firma) i adres Podwykonawcy oraz zakres wykonywanych przez niego/nich elementów usług - zgodny z pkt 7 Formularza OFERTA złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza wskazanie nazwy (firmy) i adresu Podwykonawcy wraz z zakresem elementów usług przez niego wykonywanych, najpóźniej w terminie 14 dni przed podjęciem obowiązków Podwykonawcy. 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 9. Zgodnie z opinią Departamentu Metodologii, Standardów i Rejestrów GUS niniejsze zamówienie mieści się w zakresie grupowania w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU) 81.29.12.0 Usługi zamiatania śmieci i usuwania śniegu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Człuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg jest wykonywane w celu: - kierowania akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowania akcją przy usuwaniu śliskości na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg jest wykonywane w celu: - kierowania akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowania akcją przy usuwaniu śliskości na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Kościerzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg jest wykonywane w celu: - kierowania akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowania akcją przy usuwaniu śliskości na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg jest wykonywane w celu: - kierowania akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowania akcją przy usuwaniu śliskości na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Tczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg jest wykonywane w celu: - kierowania akcją przy odśnieżaniu dróg, - kierowania akcją przy usuwaniu śliskości na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.