eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › remont budynku Domu Muz przy ul. Poznańskiej 52 w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16634

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: remont budynku Domu Muz przy ul. Poznańskiej 52 w Toruniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, do kontaktów: Wydział Prawny, Sekretarz komisji przetargowej Janusz Majewski, tel. 0566118721, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622, e-mail: bzp@um.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: UMT Wydział Inwestycji i Remontów, Przewodniczący Komisji Przetargowej, Marcin Maksim, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 668840, e-mail: wiir@um.torun.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMT Wydział Inwestycji i Remontów, Przewodniczący Komisji Przetargowej, Marcin Maksim, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118840, fax 0566118842, e-mail: wiir@um.torun.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Torunia Wydział Inwestycji i Remontów, Przewodnicvzący Komisji Przetargowej, Marcin Maksim, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118840, fax 0566118842, e-mail: wiir@um.torun.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Domu Muz przy ul. Poznańskiej 52 w Toruniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Poznańska 52 w Toruniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia, wymiana instalacji C.O. oraz przebudowa hollu w budynku Domu Muz przy ul. Poznańskiej 52 Podstawą wykonania zamówienia jest projekt budowlany - wielobranżowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres prac: 1)Wykonanie docieplenia budynku, 2)Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, 3)Wymiana instalacji C.O. i podział na 4 obiegi, 4)Przebudowa hollu na parterze (portiernia i szatnia). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia, wymiana instalacji C.O. oraz przebudowa hollu w budynku Domu Muz przy ul. Poznańskiej 52 Podstawą wykonania zamówienia jest budowlany projekt - wielobranżowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres prac: 1)Wykonanie docieplenia budynku, 2)Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, 3)Wymiana instalacji C.O. i podział na 4 obiegi, 4)Przebudowa hollu na parterze (portiernia i szatnia). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) -zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min 2 roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji cieplnych o wartości 300.000 zł brutto każda)oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; , - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego a w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, instalacyjne CO odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości min 300.000zł brutto każda) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, - Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1,2 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1,2 prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: ( cena SIWZ papierowej 50 zł) przed odebraniem SIWZ należy wnieść opłatę w kasie UM ul. Grudziądzka 124/126 lub na konto nr 57 116022020000000061719132, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 10:05, Urząd Miasta Torunia Wydział Inwestycji i Remontów ul. Wały gen. Sikorskiego 10 pok 22 87-100 Toruń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.