eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Raszyn: Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 166347 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu kanalizacji deszczowej z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie ręcznej i mechanicznej konserwacji i bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn wraz z uzbrojeniem i urządzeniami na nich zlokalizowanymi lub z nimi związanymi, celem zapewnienia pełnej sprawności technicznej, kompletności i ciągłości funkcjonowania sieci. Zamówienie obejmuje oczyszczenie ręczne i mechaniczne sieci kanalizacji deszczowej, a także wszystkich obiektów inżynierskich na tej sieci zlokalizowanych lub z nią związanych. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac: 1. Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie. 2. Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp. 3. Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów. 4. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie. 5. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych. 6. Odpompowanie wody i usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń ze studzienek burzowych chłonnych. 7. Usuwanie tworzących się zastoisk( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie. 8. Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy. Celem prowadzonych prac będzie bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej mające za zadanie zapewnienia jej drożności. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych wraz z uzbrojeniem i urządzeniami, którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości. Zadanie nr 2: Inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn Celem inspekcji telewizyjnej jest zapewnienie pełnej sprawności technicznej, kompletności i ciągłości funkcjonowania sieci. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości. Prace wykonuje się na sieci kanalizacyjnej deszczowej (rozdzielczej), o średnicy do 900mm stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego, a zlokalizowane na terenie prywatnym. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac: 1. Oczyszczanie wnętrza kanałów z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń. 2. Przekazanie Zamawiającemu nagranie przebiegu inspekcji. 3. Sporządzenia i przekazania raportów pisemno - graficznego z kolorowymi zdjęciami szczególnie interesujących miejsc np,: uszkodzeń, oraz wykresu z przebiegiem spadków. 4. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie. 5. Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, przewidzianego w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na utrzymaniu sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej) polegającej min. na czyszczeniu kanałów o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każde - dotyczy zadania nr 1 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące swoim zakresem inspekcję telewizyjną kanalizacji deszczowej - dotyczy zadania nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania usługi, tj.: min. 2 samochody komunalne do czyszczenia kanalizacji, które spełniają następujące parametry: - minimalne ciśnienie robocze 15 MPa, - minimalny wydatek wody 300 dm3/min dla średnic kanału do 300 mm, - minimalny wydatek wody 390 dm3/min dla średnic kanału powyżej 300 mm, dotyczy zadania nr 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

warunki zmiany umowy określone zostały w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Raszyn, ul. Szkolna 2A Biuro Obsługi Mieszkańców parter pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie ręcznej i mechanicznej konserwacji i bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje oczyszczenie ręczne i mechaniczne sieci kanalizacji deszczowej, a także wszystkich obiektów inżynierskich na tej sieci zlokalizowanych lub z nią związanych. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac: 1. Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie. 2. Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp. 3. Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów. 4. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie. 5. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych. 6. Odpompowanie wody i usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń ze studzienek burzowych chłonnych. 7. Usuwanie tworzących się zastoisk( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie. 8. Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy. Celem prowadzonych prac będzie bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej mające za zadanie zapewnienia jej drożności. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych wraz z uzbrojeniem i urządzeniami, którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem inspekcji telewizyjnej jest zapewnienie pełnej sprawności technicznej, kompletności i ciągłości funkcjonowania sieci. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości. Prace wykonuje się na sieci kanalizacyjnej deszczowej (rozdzielczej), o średnicy do 900mm stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego, a zlokalizowane na terenie prywatnym. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac: 1. Oczyszczanie wnętrza kanałów z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń. 2. Przekazanie Zamawiającemu nagranie przebiegu inspekcji. 3. Sporządzenia i przekazania raportów pisemno - graficznego z kolorowymi zdjęciami szczególnie interesujących miejsc np,: uszkodzeń, oraz wykresu z przebiegiem spadków. 4. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie. 5. Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.