Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Warszawa: Implementacja poziomu 1 ERTMS/ETCS na okręgu doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa.
Numer ogłoszenia: 166325 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kolejnictwa , ul. J. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4731300, faks 22 6107597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implementacja poziomu 1 ERTMS/ETCS na okręgu doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Przedmiotem zamówienia jest implementacja poziomu 1 ERTMS/ETCS na okręgu doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa, poprzez dostawę oraz zabudowę urządzeń na terenie Ośrodka Eksploatacji Toru Doświadczalnego (OETD). 2.) Adres OETD: Bychowo 1B, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie. 3.) Przedmiot zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ). 4.) Wymagane jest, aby całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia zawierał się w przedziale od 90 do 180 dni liczonych od dnia podpisania umowy. 5.) Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace związane z zabudową i uruchomieniem urządzeń srk w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego i jego kontrahentów. 6.) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż 7 dni po zawarciu umowy z Zamawiającym. 7.) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowany sprzęt oraz materiały. 8.) Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte do realizacji zamówienia urządzenia i materiały posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu, zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 ze zm.). 9.) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie miejsca robót. 10.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację odpadów budowlanych lub zagospodaruje wszelkie powstałe odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 11.) Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji zaplecza robót, uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, w terminie 5 dni kalendarzowych od daty końcowego bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 12.) Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, na wbudowane i zastosowane materiały: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 13.) Wymagania związane z odbiorem powykonawczym zostały opisane w punkcie 14 załącznika nr 1 do SIWZ (OPZ). 14.) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane prace na okres 12 (dwunastu) miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 15.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie gwarancji. 16.) Okres rękojmi ulega przedłużeniu do jednego miesiąca po upływie okresu gwarancji. 17.) W przypadku, gdy producent materiałów i urządzeń udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w punkcie 14 powyżej, obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. 18.) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania usterek i wad w terminie 4 dni od ich zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia wad urządzeń, które będą wymagały wymiany urządzenia na nowe, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wady w terminie 10 dni od jej zgłoszenia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym 34.94.20.00 - Urządzenia sygnalizacyjne 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwa) wdrożenia systemu ERTMS/ETCS, w dowolnym kraju Unii Europejskiej, na odcinku nie mniejszym niż 10 km linii kolejowej; b) przedstawi on wraz z ofertą koncepcję zabudowy dostarczanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) i kontenera, realizującą założenia objęte niniejszym zamówieniem. Koncepcja musi określać szczegółową lokalizację wszystkich elementów objętych dostawą oraz proponowany sposób wykonania i obsługi symulatora sygnałów. Opracowanie musi również zawierać proponowany program szkolenia pracowników Zamawiającego oraz projekty materiałów szkoleniowych. W procesie oceny ofert przekazana koncepcja może zostać uznana za niezgodną z zamówieniem. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu. Uznając, że koncepcja zabudowy musi posługiwać się precyzyjnym językiem technicznym, a w jej ocenie należy uniknąć wszelkich nieporozumień oraz, że konieczne jest zapewnienie porównywalności ofert wymaga się, aby koncepcja realizacji zamówienia została załączona do oferty w wersji polskiej i w wersji angielskiej, przy czym w ofercie wskazać należy, który tekst jest wersją pierwotną a który tłumaczeniem. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego wykazu zrealizowanych wdrożeń systemu ERTMS/ETCS, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem miejsca wykonania wdrożenia systemu ERTMS/ETCS, terminu wykonania, długości linii kolejowej, na której wdrożono system oraz danych Zamawiającego (oryginał). Wykaz powinien zawierać informację o co najmniej 2 (dwóch) wdrożeniach wykonanych w dowolnym kraju Unii Europejskiej, na odcinku nie mniejszym niż 10 km linii kolejowej.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Koncepcja zabudowy dostarczanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) i kontenera, realizująca założenia objęte niniejszym zamówieniem oraz przygotowana zgodnie z następującymi wymaganiami: a) Wykonawca przedstawi wraz z ofertą koncepcję zabudowy dostarczanych urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) i kontenera, realizującą założenia objęte niniejszym zamówieniem; b) koncepcja musi określać szczegółową lokalizację wszystkich elementów objętych dostawą oraz proponowany sposób wykonania i obsługi symulatora sygnałów; c) opracowanie musi również zawierać proponowany program szkolenia pracowników Zamawiającego oraz projekty materiałów szkoleniowych. Uznając, że koncepcja zabudowy musi posługiwać się precyzyjnym językiem technicznym, a w jej ocenie należy uniknąć wszelkich nieporozumień oraz, że konieczne jest zapewnienie porównywalności ofert wymaga się, aby koncepcja realizacji zamówienia została załączona do oferty w wersji polskiej i w wersji angielskiej, przy czym w ofercie wskazać należy, który tekst jest wersją pierwotną, a który tłumaczeniem. Jeżeli w procesie oceny ofert przekazana koncepcja zostanie uznana za niezgodną z zamówieniem, złożona oferta będzie podlegała odrzuceniu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 2.) Pisemne zobowiązanie podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z uszczegółowieniem oddawanych zasobów - w przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. 3.) INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.) wynagrodzenia określonego w § 4 ust 1 umowy, w przypadku zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT; 2.) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących Wykonawcy; 3.) zmian korzystnych dla Zamawiającego z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy; 4.) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: 4a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 4b) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy; 4c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4d) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; 4e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 5.) W przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 6.) Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikolej.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; pokój nr 65 - budynek główny IK - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; Kancelaria Ogólna; budynek główny; pokój nr 68 - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2015 r. godzina 11:30; miejsce: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; pokój nr 65 - budynek główny IK. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Andrzej TĘSNY oraz Monika Krzewińska - tel.: (22) 473-14-17, e-mail: zamowienia_publiczne@ikolej.pl..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynku M -GOK-u i OSP w Miłomłynie
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w ramach budżetu obywatelskiego
- Dostawa i naprawy latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.