eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wieleń: Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu
Numer ogłoszenia: 166281 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń , ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace zgodne z: - Projektem budowlanym Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu opracowanym przez KARAT Projektowanie, kosztorysowanie i nadzór budowlany Anna Kołłątaj, Dobrzyca, ul. Baśniowa 5, 64-970 Piła w czerwcu 2016 r. - mgr inż. arch. Małgorzata Łapińska (uprawniony projektant w zakresie architektury nr ewid. NN-8345/437/81), mgr inż. Stanisław Czebreszuk (uprawniony do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowalnej nr ewid. UAN 8345/1106/87), inż. Anna Maria Kołłątaj (uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowalnej nr ewd. UAN-8345/1029/86) - Projektem budowlanym wewnętrzne instalacje wod - kan , c.o.. i klimatyzacji dla Adaptacji budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu opracowanym przez mgr inż. Małgorzatę Fertałę (uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych z ograniczeniem do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych uzbrojenia terenu nr GP 7842/1931/94) - Projektem budowlanym instalacje elektryczne dla budynku mieszkalnego - Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu opracowanym przez Stanisława Humeniuka upr. bud b/o sieci instalacje, urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne nr 20/PW/98. - Wytycznymi do realizacji wnętrz sali ślubów i innych pomieszczeń Urzędu stanu Cywilnego w Wieleniu opracowanymi przez mgr sztuki Dorotę Kaczmarek - Kosztorysem inwestorskim ogólnobudowlany opracowany przez Annę Marię Kołłątaj (uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowalnej nr ewd. UAN-8345/1029/86) - Kosztorysem inwestorskim instalacje elektryczne opracowany przez opracowany przez Stanisława Humeniuka upr. bud b/o sieci instalacje, urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne nr 20/PW/98. - Kosztorysem inwestorskim - instalacje wod - kan, c.o. i klimatyzacji opracowany przez mgr inż. Małgorzatę Fertałę (uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych z ograniczeniem do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych uzbrojenia terenu nr GP 7842/1931/94). - Decyzją nr 371/2016 z dnia 14.07.2016 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę na przebudowę budynku mieszkalnego na potrzeby urzędu stanu cywilnego w miejscowości Wieleń przy ul. Staszica 8 na działce nr 453, 454 i 455/4. - Pozwolenie nr 196/2016/A z dnia 12.07.2016 r. na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. Wykonać należy następujący zakres prac remontowy: KONSTRUKCJA OBIEKTU 3. ŁAWY FUNDAMENTOWE ISTNIEJĄCE Nie dokonywano odkrywek, projektowany zakres robót nie powoduje zwiększenia obciążeń fundamentów. ŚCIANY KONSTRUKCYJNE ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE ISTNIEJĄCE Murowane z cegły ceramicznej pełnej 4. WIĘŹBA DACHOWA ISTNIEJĄCA Drewniana krokwiowa wsparta na dwóch ściankach stolcowych 7. NADPROŻA ISTNIEJĄCE I PROJEKTOWANE Nad otworami drzwiowymi i okiennymi nadproża istniejące łukowe ceglane, projektowane z kształtowników stalowych. DACH Dach wentylowany. Na istniejących krokwiach projektuje się położenie folii dyfuzyjnej a następnie kontrłaty 20X60 mm, łaty 60x40 mm i pokrycie z blachy powlekanej dachówkowej OPIS ELEMENTÓW ARCHITEKTONICZNYCH I KONSTRUKCYJNYCH ŚCIANY WEWNĘTRZNE Część ścian wewnętrznych podlega rozbiórce ( zakres wyburzeń pokazano na rys. nr 7.) Oddzielenie części rozbieranej muru od pozostającej wykonać przez cięcie. W istniejących ścianach wewnętrznych projektuje się wykonanie trzech otworów drzwiowych oraz zamurowanie dwóch. Zamurowania wykonać cegłą ceramiczną pełną kl15 na zaprawie cem. wap. Rz 3 MPa z przewiązaniem. Przy wykonywaniu nowych otworów drzwiowych należy wykonać przesklepienia - nadproża z belek stalowych walcowanych o przekrojach pokazanych na rzucie przyziemia ( rys. nr 3 ) W tym celu należy wykuć bruzdę i osadzić w niej na warstwie zaprawy odpowiedni ceownik, po czym wykuć bruzdę z drugiej strony. Po osadzeniu belek i związaniu zaprawy wykonać otwór drzwiowy przez wycięcie muru. Wykonanie otworów poprzedzić podstemplowaniem stropu, szczególnie w miejscu oparcia słupów konstrukcji dachowej. Otwór drzwiowy do pomieszczenia archiwum umiejscowiony jest w ścianie kominowej. Przed wykonaniem otworu należy ustalić przebieg kanałów i zapewnić właściwe oparcie belek nadproża (przewody w miejscach oparcia należy zabetonować ) 1.ŚCIANKI WEWNĘTRZNE Po wykonaniu określonych w projekcie rozbiórek ścianki wewnętrzne typu lekkiego w technologii ROCKWOOL lub równoważnej. Ściana przy archiwum systemowa 3.40.06 o odporności ogniowej REI 60 Profile RIGIPS CW I UW 100 ULTRASTIL, Wełna mineralna lub skalna o gęstości minimum 30kg/m i grubości min. 100 mm, Płyty 2x GKF z obu stron. Ściana przy sanitariacie typu lekkiego w technologii ROCKWOOL oparta na profilach RIGIPS CW I UW 75 wypełniona wełną mineralną lub skalną i obłożona płytami 2x GK i od wewnątrz 1xGKi 1 x GK HYDRO. KOMINY Istniejące kominy od poziomu 20 cm poniżej stropu rozebrać, po oczyszczeniu z sadzy przewody zagruzować i zabetonować. Wykonać nową ścianę kominową z cegły Komin biegnący wzdłuż ściany wewnętrznej od poziomu strychu należy rozebrać i wykonać nowy jednokanałowy. Ponad dachem kominy wykonać z cegły ceramicznej pełnej i zakończyć czapą betonową z okapem. Otwory wylotowe zabezpieczyć siatką. SCHODY WEWNĘTRZNE Schody konstrukcji drewnianej policzkowe. Schody należy zabezpieczyć p. poż. Wejście na strych schodami strychowymi umiejscowionymi w pomieszczeniu biura - lokalizacja wejścia możliwie blisko ściany wewnętrznej. Zamknięcie otworu izolowane termicznie IZOLACJE IZOLACJE TERMICZNE I AKUSTYCZNE - ściany zewnętrzne nadziemia ocieplić od wewnątrz materiałem termoizolacyjnym 0,022 W/mK, gęstości objętościowej ok. 30kg/m3, posiadającym w sobie paraizolację np płytami EOROTHANE gr. 8cm + 9,5 mm płyta gipsowo - kartonowa, klejonymi systemowym klejem do ściany bez tynku, lub do tynku po sprawdzeniu jego stanu przyczepności. W miejscach, gdzie na ścianie przyklejane będą płytki glazurowane, mocowanie płyt wzmocnić mechanicznie. Płytą ocieplić również wnęki podokienne i ościeża oraz nadproża, Płaszczyznę zewnętrzną wykończyć zgodnie z technologią układania tych płyt przez fugowanie i szpachlowanie. Płyty chronić przed zawilgoceniem i odkształceniem, dlatego należy składować palety z płytami w pomieszczeniu suchym w pozycji poziomej zgodnie z zaleceniami producenta. - strop nad parterem ocieplony wełną mineralną dla stropów drewnianych na poddaszu nieużytkowym grubości 25 cm , po zdjęciu gliny i ślepego pułapu. - posadzka na gruncie ocieplona styropianem twardym podłogowym EPS grubości 12 cm, IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE I PAROIZOLACJE - izolacja posadzki parteru 2 razy folia budowlana - na stropie pod wełną mineralną folia budowlana - w dachu paraizolacja z folii dyfuzyjnej - pod podestem i schodami 2 x papa asfaltowa na klejony zakład na zagruntowanym podłożu. IZOLACJE WODOSZCZELNE - w sanitariacie 2x folia PCV z wywinięciem na ściany 10 cm - pokrycie dachu blachodachówką - pod glazurą w obrębie umywalki i zlewozmywaka na ścianach ułożyć folię w płynie - na zewnątrz na podeście i schodach 2x folia do stosowania na zewnątrz w płynie z wywinięciem na ścianę15 cm 5.ELEMENTY WYKOŃCZENIA WEWNĘTRZNEGO POSADZKI I PODŁOŻA - Rozebrać istniejące wykładziny i podłogi. - We wszystkich pomieszczeniach i w korytarzu posadzka wg projektu aranżacji wnętrz klejona do podłoża z gładzi cementowej. - Na podeście przed wejściem i schody - podkład cementowy wykonać ze spadkiem 1,5 % od budynku, posadzka z płyt granitowych gr 3 cm klejonych do podłoża. WYKOŃCZENIA ŚCIAN - na wszystkich ścianach istniejących nieocieplanych - po zerwaniu tapet i skuciu luźnych fragmentów, tynk cem. - wap. naprawić i wykończyć gładzią gipsową, malowanie wodorozcieńczalnymi, akrylowymi farbami lateksowymi w kolorach bardzo jasnych odpowiednimi do malowania ścian w pomieszczeniach suchych, mokrych, narażonych na zabrudzenia, za wyjątkiem pomieszczeń objętych projektem aranżacji wnętrz - na nowych, murowanych ścianach tynk cem,- wap. wykończony gładzią gipsową. - na ścianach z płyt gipsowych wygładzenie spoin i malowanie zgodnie z technologią wykonywania tych ścian - w sanitariacie i pomieszczeniu socjalnym - na ścianach glazura wg projektu aranżacji wnętrz. WYKOŃCZENIE SUFITÓW - zdjąć z sufitów istniejące płytki styropianowe i tynk na trzcinie. - wykonać nowe sufity podwieszane z płyt 2xGKF na systemowych rusztach mocowanych do belek stropowych - w sali ślubów sufit wykonać wg projektu aranżacji wnętrz STOLARKA I ŚLUSARKA DRZWIOWA - okna z profili ciepłego wysokoudarowego PCV wzmocnionych profilami stalowymi ocynkowanymi w kolorze białym, szklone potrójnie szybą zespoloną z wypełnieniem gazami szlachetnymi. Okno o współczynniku U 1,1 W/m2K wyposażone w okucia umożliwiające uchylanie, rozwieranie, rozszczelnianie oraz uniemożliwiające samozamykanie okien sterowane klamką. Nawiewniki montowane w górnej części ramy okiennej w pomieszczeniach nie klimatyzowanych wg projektu wentylacji. - stolarka drzwiowa wewnętrzna płycinowa drewniana w ościeżnicach regulowanych. Drzwi do sanitariatu wyposażone w kratkę nawiewną. - drzwi do archiwum i drzwi do pomieszczenia socjalnego o odporności ogniowej EI30. - drzwi wejściowe do budynku drewniane, płycinowe, o współczynniku U 1,5 W/m2K w kolorze ceglastym, szklone potrójnie szkłem bezpiecznym i wyposażone w samozamykacz. Przed złożeniem zamówienia na stolarkę okienną i drzwiową wymiary pobrać z natury. - okno w pomieszczeniu archiwum zabezpieczone kratą rolowaną. Krata pracująca w płaszczyźnie pionowej w prowadnicach bocznych i nawijana do skrzynki, zamontowana wewnątrz otworu. Okienka w profilu kraty mogą pozostać puste, lub być przeszklone. ŚLUSARKA I DROBNE ELEMENTY WYKOŃCZENIOWE - w pomieszczeniach podstawowych i pomocniczych zamontować odboje drzwiowe w miejscu uniemożliwiającym obijanie klamki o ścianę parapety wewnętrzne we wszystkich pomieszczeniach z wysokoudarowego PCV lub inne wg projektu aranżacji wnętrz. 7.WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE - wycieraczki - zewnątrz stalowa ażurowa, zatopiona w posadzce, wewnętrzna tekstylna umieszczona w zagłębieniu w posadzce.- wymiary 60x90 cm - uchwyty na flagi - podwójne po obu stronach wejścia - obróbki blacharskie na dachu, przy styku ze ścianami urzędu, okapach, oraz przy kominach z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki - rynny d= 150 mm i rury spustowe d=120 mm zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki - wokół budynku wykonać opaskę betonową z polbruku ze spadkiem ok. 2% od budynku i dowiązać się do istniejącej nawierzchni. - istniejącą nawierzchnię z polbruku wokół schodów zdjętą na czas budowy odtworzyć profilując spadki od budynku. - nad drzwiami wejściowymi zamontować daszek o konstrukcji stalowej kutej wg projektu indywidualnego. - balustrada przed wejściem i poręcz ze stali kutej wg projektu indywidualnego. 8.SCHODY ZEWNĘTRZNE Po obrysie zewnętrznym schodów wykonać fundament na głębokość 80 cm pod poziomem docelowym terenu z betonu gr 20 cm lub murowany z bloczków betonowych gr 25 cm. Na dobrze ubitym i wyprofilowanym podłożu z grubego piasku zagęszczanego wodą i cementem wykonać płytę gr. 10 z chudego betonu i zaizolować ją 2x papą asfaltową na zagruntowanym podłożu . Następnie ułożyć płytę betonową (C16/20) grub. 15 cm z wyrobionymi spadkami na zewnątrz jak na rys. rzutu (nr 3) z uskokami pod stopnie. W obu warstwach betonu wykonać dylatacje wzdłuż styku z budynkiem i równolegle do spadków w pola nie większe jak 4,0 m2 i wypełnić je zaprawą elastyczną mrozoodporną. Wzdłuż budynku izolację z papy wywinąć na ścianę ok. 15 cm i wykończyć cokolikiem z płyty granitowej. Powierzchnię płyty betonowej wyprofilować i wygładzić, oczyścić z pyłu i zagruntować, a następnie pokryć powierzchnie poziome i pionowe dwukrotnie mrozoodporną, elastyczną folią izolacyjną w płynie. Na tak przygotowanym podłożu kleić płyty okładzinowe z granitu o nawierzchni szorstkiej płomieniowanej, groszkowanej lub surowej gr. 3 cm. Klej rozprowadzać zębatą packą na całej powierzchni i dokładnie docisnąć, by nie powstały pęcherze powietrza. Na stopnicach wykonać również lekki spadek - różnica w poziomie ok 1,5-2 cm na stopniu. Powstałe szczeliny między płytami wypełnić silikonem lub elastyczną fugą w kolorze granitu. Wszystkie użyte materiały powinny być dopuszczone do stosowania na zewnątrz, a kleje, uszczelniacze i izolacje w płynie powinny dodatkowo być elastyczne. Wymiary i poziomy sprawdzić w terenie, uwzględnić stopień zanikający ze względu na istniejący spadek terenu. 1.INSTALACJE SANITARNE OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO W chwili obecnej działki nr ew. 453, nr ew. 454 i nr ew. 455/4 położone w miejscowości Wieleń ul. Stanisława Staszica na której projektuje się wykonanie robót budowlanych jest uzbrojona. Budynek zaopatrzony jest w media. Przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku urzędu istniejące. W budynku istniejąca instalacja centralnego ogrzewania jest źródłem ciepła które stanowi kotłowani na paliwo stałe w celu zabezpieczenia budynku w źródło ciepła istniejąca oraz istniejąca instalacja wod - kan. WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA - ZIMNA WODA wewnętrzna instalacja wodociągowa do powstających w wyniku zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń tj. pomieszczenie socjalne i WC zaprojektowana będzie jako przebudowa instalacji istniejącej. Opomiarowanie zużycia wody zimnej dla przedmiotowych lokali Urzędu Stanu Cywilnego jako części urzędu nastąpi poprzez istniejący wodomierz. Zaprojektowano instalację zimnej wody użytkowej do celów sanitarnych. Przewody instalacji wodociągowych powinny spełniać warunki dotyczące wymagań ochronnych związanych z: 1.ochronną przed wzrostem ciśnienia 2.ochronną przed wtórnym zanieczyszczeniem wody 3.ochronną przed wpływami termicznymi 4.ochroną przed korozją 5.ochronną przed hałasem i drganiami. Woda zimna doprowadzona będzie do przyborów sanitarnych zamontowanych w pomieszczeniu socjalnym i WC zlokalizowanych na parterze budynku. Punktami poboru wody będą: 1.bateria zlewozmywakowa 2.bateria umywalkowa 3.płuczka zbiornikowa 4.zawór ze złącznika Instalacja wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint lub z rur polipropylenowych łączonych poprzez zgrzewanie polidyfuzyjne. Na przewodach wody zimnej wykonać izolację antyroszeniową, izolując je prefabrykami ze spienionego polietylenu (Termaflex). Przejścia przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych. Główne ciągi instalacji wody zimnej prowadzone będą ze spadkiem 2 % w kierunku urządzeń w celu uniemożliwienia odwodnienia instalacji. Przewody prowadzić w bruździe ściennej oraz w posadzce. Jakość wody musi odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 04.05.1990 r. Dz. U. nr 35 poz. 205. Po wykonaniu robót montażowych należy wewnętrzną instalację wodociągową przepłukać z dodatkiem środka dezynfekującego, sprawdzając jej szczelność. Próbę szczelności wykonać na ciśnienie próbne równe 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego 0,6 MPa. Próbę uważa się za pozytywną jeżeli manometr w ciągu 20 min nie wykazuje spadku ciśnienia. Instalację należy uznać za wyregulowaną i gotową do końcowego odbioru jeżeli przy wodzie zimnej woda wypływa z najwyżej położonych punktów oraz czas napełnienia płuczki zbiornikowej nie przekracza 2 min. WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA - CIEPŁA WODA Ciepła woda użytkowa przygotowana będzie miejscowo za pomocą elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody o mocy 3,5kW podumywalkowego w WC i podzlewozzmywakowego w pomieszczeniu socjalnym. Instalacja wody ciepła wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint lub z rur polipropylenowych łączonych poprzez zgrzewanie polidyzfuzyjne Rury wody ciepłej należy prowadzić w bruzdach nad przewodami wody zimnej. Wszystkie materiały instalacyjne stykające się bezpośrednio z wodą powinny mieć świadectwo Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu kontaktu z wodą do picia oraz świadectwo p dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Po wykonaniu robót montażowych należy wewnętrzną instalację wodociągową przepłukać z dodatkiem środka dezynfekującego, sprawdzając jej szczelność. Próbę szczelności wykonać na ciśnienie próbne równe 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego 0, 6 MPa. Próbę uważa się za pozytywną, jeżeli manometr w ciągu 20 mon nie wykazuje spadku ciśnienia. WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA Wewnętrzną instalację kanalizacyjną zaprojektowano z rur PCV typu N SDR 41 o złączach kielichowych z uszczelką gumową firmy Wavin Metalplast - Buk lub firmy Profil. Odbiornikiem ścieków gospodarczo - bytowych będzie istniejąca sieć miejska. Zaprojektowano następujące średnice: PCV 50, PCV 110, PCV 160. rozprowadzenie przewodów poziomych pod posadzką przyziemia, prowadzenie przewodów pionowych w bruzdach ściennych lub obudowane płytą kartonowo -gipsową z zakończeniem rurą wywiewną wyprowadzoną na poddasze ponad strop z zaworem napowietrzym. Niedopuszczalne jest zamurowanie przewodów na stałe w ścianie lub w stropie. W najwyższym punkcie kanalizacji sanitarnej rurę PCV 110 można też wyprowadzić ponad dach i zamontować kominek wentylacyjny lub nie wyprowadzając na pionie zamontować zawór napowietrzająco - odpowietrzający typu HUNTER. Podejścia do przyborów wykonać wg normy PN-74/C-889200. WEWNĘTRZNA INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA. Przy obliczeniu strat ciepła dla przedmiotowych pomieszczeń uwzględniono współczynniki przenikania ciepła K wg obowiązujących norm. Obliczenia strat ciepła przeprowadzono zgodnie z obowiązującymi normami przy następujących założeniach: ogrzewanie bez przerw II strefa klimatyczna Zaprojektowano przebudowę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wodnej gdzie źródłem ciepła będzie istniejący w piwnicy pod budynkiem urzędu kocioł na paliwo stałe. Projektuje się zmianę usytuowania istniejących grzejników oraz zamontowanie grzejników stalowych płytowych konwektorowych, kompaktowych z wbudowanym zaworem termostatycznym oraz automatycznym odpowietrzeniem. Instalacje projektuje się z rozdziałem dolnm tj. rozprowadzenie w posadzce, rozdział ciepła do każdego grzejnika. WEWNĘTRZNA INSTALACJA KLIMATYZACJI I WENTYLACJI Przy obliczeniach nawiewu i wywiewu dla pomieszczeń uwzględniono współczynniki wymian powietrza dla poszczególnych pomieszczeń wg obowiązujących norm. Zastosowano nawiewniki nadokienne zamontowane w ramach okiennych jako np. żaluzje. W pomieszczeniu sali ślubów zastosować klimatyzator naścienny o mocy 6 kW zaś w pomieszczeniu biura zastosować klimatyzator naścienny o mocy 4 kW. Klimatyzatory zamontować w systemie multisplit z jednostką zewnętrzną naścienną o mocy 6,8 kW. Wentylacja wewnętrzna grawitacyjna rozwiązania jako wywiew w pionach wentylacyjnych z wyłączeniem WC, gdzie należy zastosować wentylację kanałową, gdzie kanałem z wentylatorem mechanicznym w trybie uruchomiania przy otwieraniu drzwi należy rozwiązać wywiew z pomieszczenia. 11.INSTALACJE ELEKTRYCZNE ZASILANIE USC należy zasilić przewodem YDY5x6 z rozdzielni kotłowni (piwnica). W tym celu w rozdzielni kotłowni należy zabudować wyłącznik S 303 B 32 A. jako zabezpieczenie wewnętrznej linii - zasilanie R USC. Rozdzielnię wykonać i wyposażyć zgodnie z załączonym schematem (rozdzielnia wnękowa typy Legrand, Moller lub podobne) OŚWIETLENIE Oświetlenie pomieszczeń zaprojektowano w oparciu o oprawy firmy Kanlux. Oprawy rozmieścić zgodnie z planem instalacji rys. nr 1. W sali ślubów typy opraw uzgodnić na etapie wykonawstwa z inspektorem. Zasilanie opraw YDYp 3x1,5, żyrandoli YDYp 4x1,5. INSTALACJA GNIAZD 230V instalację gniazd zaprojektowano przewodem YDY 750 3x 2,5 mm2. Wszystkie gniazda muszą być wyposażone w bolec ochronny PE. Instalację gniazd prowadzić w posadzce w wężach karbowanych. Dla zasilania komputerów należy zabudować gniazda typy DATA z kluczem. Rozmieszczenie gniazd zgodnie z planem instalacji. ZASILANIE KLIMATYZATORA, PODGRZEWACZA WODY, WINDY Zasilanie podgrzewacza wody i klimatyzatora należy wykonać przewodem YDY 3x4,windy YDY 5x2,5. INSTALACJA KOMPUTEROWA I ALARMOWA Instalację komputerową należy wykonać przewodem UTP kat. 6. Przewody instalacji należy prowadzić w uprzednio zamontowanych listwach LN i turach karbowanych. Przewody należy wprowadzić do szafki teleinformatycznej urzędu. Gniazda komputerowe RJ 45 (podwójne) w puszkach podtynkowych. Od listwy do puszek przewody prowadzić w rurkach karbowanych. Zaprojektowano 4 gniazda podwójne - podłączenie komputerów i telefonów. Instalacja alarmowa obejmuje pomieszczenia sali ślubów, biura, archiwum i holu. Przewody instalacji YTDY 6x0,5 w USC należy układać w pod tynkiem i w listwach. Przewody należy wprowadzić do istniejącej centralki alarmowej urzędu. Plany instalacji rys nr 1 i 2. NAGŁOŚNIENIE SALI ŚLUBÓW Nagłośnienie uzgodnić na etapie wykonawstwa z inwestorem. W kosztorysie założono zestaw dwa mikrofony bezprzewodowe, odtwarzacz, wzmacniacz i głośniki. OCHRANA PRZECIWPORAŻENIOWA Dla ochrony przed porażeniem zaprojektowano wyłączniki różnicowo- prądowe o prądzie 30 mA dla obwodów gniazd, zasilania klimatyzatora, podgrzewacza wody i windy. Pozostałe obwody wyłączniki nadmiarow - prądowe (szybkie wyłączenie) TECHNOLOGIA WYKONANIA INSTALACJI Instalację należy wykonać jako podtynkową w listwach, rurkach (wężach karbowanych). Część instalacji należy wykonać przed zalaniem posadzki betonem. 12.DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zaprojektowano platformę pionową przy schodach zewnętrznych. Wysokość progów nie przekracza 2 cm. WYKAZ MEBLI - wg SIWZ. Kolorystkę ścian, podłóg, wyposażenia Urzędu Stanu Cywilnego należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, można zastosować materiały i urządzenia równoważne o równych lub lepszych parametrach technicznych. Użyte w projektach (lub opisach, rysunkach) materiały o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (budowa budynków mieszkalnych lub remont budynków mieszkalnych uwzględniające prace ogólnobudowlane, instalacyjne wod. - kan, sanitarne, c.o. i elektryczne) i wartością (zamówienie o wartości min. 200.000,00 zł brutto) pracą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz robót wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie głównych prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównych robót Zamawiający rozumie prace konserwatorskie i rekonstrukcyjne w przedmiocie i wartości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej, tj. prace konserwatorskie i rekonstrukcyjne przy obiektach lub budynkach historycznych. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą która posiada uprawienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno - budowalnej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane do kierowani robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (1 osoba). W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    budowa budynków mieszkalnych lub remont budynków mieszkalnych uwzględniające prace ogólnobudowlane, instalacyjne wod. - kan, sanitarne, c.o. i elektryczne (zamówienie o wartości min. 200.000,00 zł brutto);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Oferta Wypełnione kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy. 2. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zamawiający przewiduje między innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: - zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiany danych identyfikujących Zamawiającego, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, - nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa, - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ewentualnie wstrzymanie/ wznowienie realizacji umowy, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej, b) zmiany stanu prawnego. - zmiana umowy w zakresie terminu, zakresu i sposobu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, - zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) rezygnacją z części realizacji umowy przez Zamawiającego, w tym obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za niezrealizowaną część zamówienia, - zmiana umowy w zakresie terminów realizacji z przyczyn wynikających z finansowania przedmiotowej umowy, - zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy, -okoliczności, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania. 5. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Sposób inicjowania zmian: - Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany, - Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 7. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.). W części dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia; c) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji wstępnej projektu konserwatorskiego Prace konserwatorskie i rekonstrukcyjne przy pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym w Rosku, gmina Wieleń, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie - II etap również tych polegających na niezgodności dokumentacji projektowej z przepisami prawa; e) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy (np. protesty mieszkańców, niewybuchy, wykopaliska) oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 8. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-e termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. 9. W części dotyczącej materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, z powodu: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę z inicjatywy Wykonawcy musi wyrazić zgodę projektant, który wykonał dokumentację oraz Zamawiający. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 10. W części dotyczącej konieczności zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji wstępnej projektu konserwatorskiego Prace konserwatorskie i rekonstrukcyjne przy pomniku Powstańców Wielkopolskich na cmentarzu przy kościele parafialnym w Rosku, gmina Wieleń, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie - II etap, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian. 12. W części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT przy zachowaniu ceny netto bez zmian. 13. W części dotyczącej powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia i/lub zakresu podwykonawstwa w przypadku podjęcia przez Wykonawcę decyzji o wykonaniu części zamówienia przy pomocy podwykonawcy, zmianie zakresu podwykonawstwa bądź podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa. Wykonawca jest obowiązany do poinformowania Zamawiającego o zmianach w tym zakresie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 P.z.p., Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania aneksu do umowy za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 15. Projekt aneksu umowy przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl Zakładka Pobierz SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, biuro nr 25 (Anna Brzeźniak).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, kancelaria- parter, stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.