eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Likwidacja obiektu oczyszczania ścieków - osadnika ścieków Łoskoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Bydgoszcz: Likwidacja obiektu oczyszczania ścieków - osadnika ścieków Łoskoń
Numer ogłoszenia: 166275 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Toruńska 103, 85-817 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3232294, fax 052 3232294, 3711297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja obiektu oczyszczania ścieków - osadnika ścieków Łoskoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie likwidacji obiektu oczyszczania ścieków - osadnika ścieków Łoskoń w zakresie: - refulowanie osadów z dna zbiornika w ilości ok. 14.000 m3, odprowadzenie uwodnionego osadu poza rejon zbiornika na odległość ok.320 m, ich odsączenie, wywiezienie i unieszkodliwianie oraz wykoszenie wewnętrznych skarp z usunięciem zakrzaczeń z powierzchni ok.450 m2, - bagrowanie Starorzecza po stronie odpływu na długości ok. 900 m wraz z rozplantowaniem wydobytego urobku w ilości ok. 18.000 m3, -stabilizacja zwierciadła wody przez budowę stopnia stabilizującego przy przepompowni, remont zatopionego wylotu śr. 0,60 m oraz systemu przelewowego składającego się z trzech przewodów o średnicy śr. 0,4 m, -wykonanie 3 piezometrów nr: P1, P2, P3, o łącznej głębokości 36 m, śr. wiercenia 164 mm, średnica zabudowy 110 mm, z pobraniem próbek gruntu z odwiertów co 1,0 m, badania granulometryczne oraz inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą, - wykonanie sztucznych wysp pływających (wysp lęgowych) na odtworzonym zbiorniku starorzecza o wymiarach 3,0x3,0 m - 3 szt., -wykonanie ścieżki dydaktycznej o długości ok. 1,2 km i szerokości 1,5 m, -wykonanie szałasu dydaktycznego o wymiarach 5,0 x 8,0 m ze stołem i ławkami - 1 szt. -wykonanie platform obserwacyjnych o wymiarach 2,5 x 2,5 m - 2 szt., -wykonanie mostka o szerokości 2,5 m i długości 5,0 m - 1 szt., -wykonanie tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 cm wyniesionych na wysokość 1 m nad ziemią - 6 szt., -badania laboratoryjne wody z pobraniem próbek z piezometrów pod względem zanieczyszczeń biologicznych i chemicznych, -badania laboratoryjne osadów ściekowych po ich wydobyciu i odsączeniu w zakresie zgodnym z obowiązującym prawem, na terenie miasta Bydgoszczy. Wartość zamówienia została określona na kwotę 3.482.224,93 PLN z uwzględnieniem zamówień uzupełniających stanowiących 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 402.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 euro.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną lub dwie lub trzy roboty budowlane polegające na wydobyciu spod wody urobku o łącznej kubaturze co najmniej 4.000 m³. b) dysponować następującymi urządzeniami: pogłębiarka ssąco refulująca o wydajności 30 m3/h - 50 m3/h. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - projektanta, - kierownika budowy, - geologa, - geodetę. Wykonawca może wskazać tę samą osobę do wykonywania czynności projektanta i kierownika budowy - pod warunkiem, że osoba ta posiada wymagane dla tych osób uprawnienia, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 1.3)d). d) Osoby [wymienione w pkt. III.2) ppkt 1.3)c)], które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia mają posiadać następujące uprawnienia (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.), ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne z późn. zm., ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze z późn. zm.): - projektant: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, przynależność do izby inżynierów budownictwa, wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, - kierownik budowy: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, przynależność do izby inżynierów budownictwa, wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - geolog: świadectwo stwierdzające kwalifikacje do dozorowania pracami geologicznymi i kierowania robotami geologicznymi kategorii IV lub V, - geodeta: wpis do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 PLN b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000 PLN 5) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. III.2) ppkt 1.4), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty (z waluty obcej na PLN) przyjmie średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8) Dla osób wymienionych w pkt 7) Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: - dla projektanta i kierownika budowy: ~ dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, ~ dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa, ~ zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia po 1 styczniu 1995r.) - dla geologa: świadectwo stwierdzające kwalifikacje do dozorowania pracami geologicznymi i kierowania robotami geologicznymi kategorii IV lub V - dla geodety: dokument potwierdzający wpis do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa); 11) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 12) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.1), 3.2), 3.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. c) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a)a.; 3.12)a)c.; 3.12)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a)b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.12)a), 3.12)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. III.2) ppkt 3.12)c) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu Bydgoski System Wodny i Kanalizacyjny II, Decyzja Komisji Europejskiej CCI 2004PL16CPE003 2. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 01/08/2008 r. o godz. 11.00. Miejsce spotkania wykonawców - Bydgoszcz, ul. Gen. Bora Komorowskiego 94 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wyniesie 5 % ceny podanej w ofercie. 4. SIWZ będzie przekazywana wyłącznie na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym po wpłaceniu należności za SIWZ na konto nr: Bank PeKaO S.A. - II/O BYDGOSZCZ Nr 73 1240 3493 1111 0000 4305 9142 albo w siedzibie Zamawiającego. Opłata za SIWZ wynosi 200 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.