eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Numer ogłoszenia: 166267 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. M. Konarskiego , ul. Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8386061, faks 22 8387578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.konar.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświaty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonaniu zgodnie z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego wykonawcom zakwalifikowanym do udziału w przetargu, w szczególności: Robót remontowych węzłów sanitarnych w budynku Szkoły; Zakres prac obejmuje 3 kondygnacje budynku po 2 węzły na kondygnacji oraz dodatkowy węzeł sanitarny dla nauczycieli na kondygnacji +2. Celem remontu jest dostosowanie węzłów sanitarnych do obwiązujących wymogów jakie powinny spełniać sanitariaty w budynkach oświatowych. Zakres prac rozbiórkowych będzie polegał na demontażu istniejącej armatury, ceramiki, okładzin ściennych, częściowym skuciu tynków, demontażu ścinek działowych, demontażu drzwi do kabin i drzwi wejściowych do węzłów sanitarnych, demontaże starych elementów instalacyjnych i armatury. Przystosowanie otworów drzwiowych do obecnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto w zakresie zamówienia będzie uzupełnienie skutych tynków, zastosowanie okładziny ceramicznej (obecnie ściany i posadzki są pokryte okładziną ceramiczną częściowo odspojoną a ściany z widocznymi zaciekami i zawilgoceniami tynków powstałych na skutek niewłaściwej wymiany powietrza). Zakres robót budowlanych obejmuje montaż zabudów w systemie G/K, montaż systemowych elementów kabin kabin ustępowych. Ponadto montaż ścianek działowych w celu wydzielenia kabin, montaż armatury, montaż luster, montaż okładzin ściennych, malowanie farbami odpornymi na zmywanie i szorowanie. Przewiduje się zastosowanie okładziny z płytek ceramicznych (płytki - gat. I), Kl. ścieralności: min. IV, Odporność na zarysowania: min.5 w skali Mosha, Antypoślizgowość: min R10 ( płytki podłogowe gresowe), odporność na zaplamienie i środki chemiczne. Instalacje W związku z remontem pomieszczeń sanitariatów przewiduje się: Wymianę pionów kanalizacyjnych z podejściami, wykonanie pionów instalacji wody i podejść do muszli ustępowych pisuarów i umywalek. Przewiduje się zastosowanie białego montażu w systemie podtynkowym zarówno muszle wc, umywalki, pisuary. Instalacje elektryczne w obszarach węzłów sanitarnych przewiduje się wymianę instalacji oświetlenia i siły od pkt odbioru do tablicy rozdzielczej piętrowej. Ilość pkt oświetleniowych oraz gniazd będzie zwiększona w stosunku do istniejącej. Zakłada się również montaż nowych lamp oświetleniowych i osprzętu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i będzie dotyczyć realizacji robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł. (wadium będzie wymagane od wykonawców zakwalifikowanych do udziału w przetargu).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jesy wykazać wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 5 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące każdorazowo remont lub modernizację instalacji sanitarnych w obiektach użyteczności publicznej i potwierdzą to dokumentami wskazującymi, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, jako spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej posiadanie w/w ubezpieczenia OC przez Wykonawcę na kwotę co najmniej 500.000 PLN, b) dokumentu wykazującego, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczenia i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt. za każdą zrealizowaną należycie robotę budowlaną, o której mowa w pkt. III.3.2 ogłoszenia, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzoną dowodami (np. referencjami), że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców (nie więcej niż 20), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość wykonanych robót, o których mowa w pkt. III.3.2 ogłoszenia.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - 20
  • 3 - Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty oraz zainstalowane wyposażenie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy zostaną określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która będzie przekazana wykonawcom zakwalifikowanym do udziału w przetargu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:00, miejsce: ul. Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, sekretariat Dyrektor Zespołu Szkół.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Forma składanych dokumentów: a) Wniosek, wykaz i oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez Wykonawcę. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. f) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. g) W przypadku załączenia do wniosku dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. h) Wszystkie dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie prac remontowych Zaleca się ponumerowanie wszystkich zapisanych stron, ich zszycie oraz opatrzenie spisem treści wniosku. Adres, na który należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Szkół im. Michała Konarskiego, ul. Okopowa 55a, 01-043. Warszawa i) Zamawiający wstępnie zakłada, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana ok. 20 września 2016r. a roboty zostaną wykonane do ok. 01 grudnia 2016 r. j) Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Marek Okniński - tel. 781-799-991..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.