eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Zarszyn: Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn
Numer ogłoszenia: 166261 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , Zarszyn, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4671022, faks 0-13 4617001 wew. 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn. Wszystkie zebrane odpady komunalne należy dostarczyć zgodnie z postanowieniami Gminnego Planu Gospodarki Odpadami na terenie Gminy Zarszyn, czyli do ZUO w Krośnie ul. Białobrzeska. Gmina Zarszyn liczy ok. 9 270 mieszkańców, posiada 11 sołectw ok. 2 800 nieruchomości. Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych (worek czarny) oraz odpadów ulegających biodegradacji (worek brązowy) od właścicieli nieruchomości, zgromadzonych w workach foliowych powinien odbywać się przynajmniej dwa razy w miesiącu. natomiast wysegregowanych odpadów, np. plastik, szkło, drobne elementy metalowe, makulatura (worki żółty, zielony, czerwony i niebieski) przynajmniej raz w miesiącu, wg ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości. Harmonogram wywozu odpadów oraz trasy zbiórki zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: Zakres A -NIESEGREGOWANE ODPADY KOMUNALNE - KOD 20 03 01 Do końca sierpnia 2009 r. wywieziono 267 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów. (wielkość średnioroczna 400 Mg). Zakres B -SZKŁO - KOD 20 01 02 -DROBNE ELEMENTY METALOWE - KOD 20 02 05 -TWORZYWA SZTUCZNE - KOD 20 01 39 -PAPIER I TEKTURA - KOD 20 01 01 -ODPADY BIODEGRADOWALNE - KOD 20 02 01 Odpady segregowane gromadzone w workach foliowych (szkło - kolor zielony, plastik - kolor żółty, papier - kolor niebieski, drobne elementy metalowe - kolor czerwony oraz odpady biodegradowalne - kolor brązowy) oraz 15 szt. kontenerów o pojemności 1,5 m3 każdy na szkło, które są rozstawione w centralnych miejscach poszczególnych sołectw. Do końca sierpnia 2009 r. wywieziono 150 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów (wielkość średnioroczna 225 Mg). Zakres C -ODPADY WIELKOGABARYTOWE - KOD 20 03 07 Wywóz odpadów wielkogabarytowych powinien odbywać się dwa razy do roku. Do końca sierpnia 2009 r. wywieziono 15 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów (wielkość średnioroczna 30 Mg)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1)Wykonawca musi posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca usług wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym minimum 1 śmieciarkę, 1 kontenerowiec (w tym z HDS), 1 pojazd dostawczy do 3,5 tony z napędem na dwie osie. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym minimum 1 śmieciarkę, 1 kontenerowiec (w tym z HDS), 1 pojazd dostawczy do 3,5 tony z napędem na dwie osie (lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował), 9)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 2 do SIWZ, 10)zezwolenie Wójta Gminy Zarszyn na odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości, 11)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12)parafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 13)wykaz podwykonawców - na formularzu zgodnym z załącznikiem Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, Zarszyn 380, 38-530 Zarszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, Zarszyn 380, 38-530 Zarszyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.