eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › urządzenie i wyposażenie ekspozycji stałej w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2006-03-30

POZYCJA 16625

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: urządzenie i wyposażenie ekspozycji stałej w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Muzeum Sportu i Turystyki, do kontaktów: Jan Rasiński, ul. Wybrzeże Gdańskie 4, 21-531 Warszawa, tel. 022 5603789, fax 022 6371501, e-mail: muzsport@muzeumsportu.waw.pl, www.muzeumsportu.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie i wyposażenie ekspozycji stałej w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest kompleksowe urządzenie i wyposażenie ekspozycji stałej w oparciu o projekt przedstawiony przez zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac demontażowych, przygotowawczych, montażowych, instalacyjnych, wykończeniowych, koniecznych dla zrealizowania projektu ekspozycji. Zakres prac obejmuje w szczególności: Etap I - przygotowanie powierzchni ekspozycyjnej - demontaż elementów budowlanych i zamontowanie elementów architektonicznych i wykończeniowych. - wykonanie i zamontowanie gablot na eksponaty - zamawiający dysponuje projektem gablot, - dostosowanie oświetlenia i zamontowania urządzeń oświetleniowych określonych w projekcie, - ułożenie podłogi tartanowej Etap II - wydrukowanie i zamieszczenie wielko formatowych zdjęć, które stanowią element ekspozycji. - dostarczenie elementów dekoracyjnych według specyfikacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w siedzibie zamawiającego przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.84.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 130.000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 80;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 12.000,00 PLN - wymagane na etapie składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: (1). Ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy: (a) muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; (b) nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; (c) muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków) w charakterze wykonawcy, zamówienia obejmujące co najmniej jedną ekspozycję stałą w muzeum (powierzchnia ekspozycji minimum 300m kw.) ewentualnie łącznie co najmniej 3 wystawy muzealne i inne ekspozycje czasowe o powierzchni minimum 250m kw. każda lub scenografie (filmowe, teatralne, telewizyjne) każda o powierzchni minimum 250m kw., i potwierdzą dokumentami wskazującymi, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. (d) posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowa i deliktowa w sumie) na kwotę nie niższą niż 500.000,00 PLN. (e) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126 ze zm), w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. W wypadku wykonawców działających wspólnie, wymogi określone w pkt (c); (d); (e); muszą być spełnione przez wykonawców łącznie. (2). Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (UWAGA: wzór formularza wniosku zostanie przez zamawiającego przesłany, w wersji elektronicznej, do zainteresowanych wykonawców, po uprzednim przesłaniu prośby o jego przekazanie na adres e-mailowy: muzsport@muzeumsportu.waw.pl b) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych c) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, d) dokumenty określone w punktach; III.2.1.1 (status prawny), III.2.1.2. (zdolność ekonomiczna i finansowa) III.2.1.3. (zdolność techniczna) z uwzględnieniem wymogów co do formy zawartych w treści niniejszego ogłoszenia, (3). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawiają wskazane wyżej dokumenty z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71, poz. 645). (4). Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w oryginale w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. (5). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii oznaczonych "za zgodność z oryginałem" i poświadczonych przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. (6). Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, samodzielnie lub wspólnie z innymi wykonawcami. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. (7). Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 Prawa zamówień publicznych, i w tym przypadku: (a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. (b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować ich spełnienie, składając oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z załączonymi dokumentami określonymi w pkt. III.2.1.1. (status prawny), (c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych wymagania te muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie (suma wymagań określonych przez zamawiającego w tym zakresie). W tym przypadku oświadczenie składa Wykonawca - Pełnomocnik załączając dokumenty potwierdzające spełnianie warunku - dokumenty wskazano w pkt. III.2.1.2. (zdolność ekonomiczna i finansowa) oraz III.2.1.3. (zdolność techniczna). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców winien przedstawić: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych (dla osoby), wystawiona nie wcześniej niż na 6 (sześć) miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych (dla podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1.1, 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. III.2.1.1.6. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przedstawić: (a) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej), w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 PLN. W razie przedstawienia dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu poprzedzającym termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przedstawić: (a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (od upływu terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w całym tym okresie) w charakterze wykonawcy zamówień obejmujących wykonanie ekspozycji stałej w muzeum, ekspozycji czasowej, scenografii telewizyjnej, teatralnej lub filmowej. W wykazie należy podać określenie powierzchni wykonanej ekspozycji bądź scenografii w m kw., daty i miejsca wykonania oraz podaniem nazwy zamawiającego wraz z jego adresem. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. (b) wykaz osób posiadających wymienione w pkt. III.2.1.(e) kwalifikacje. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby są członkami właściwych izb samorządu zawodowego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W związku z koniecznością pilnego otwarcia ekspozycji stałej w muzeum, zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.04.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Termin wysłania zaproszeń do składania ofert ma charakter orientacyjny. 2. W razie złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez więcej niż 5 (pięciu) wykonawców lub wykonawców działających wspólnie spełniających warunki określone w pkt III.2) (Warunki Uczestnictwa), do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 (pięciu) wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższą formułą: Wykonawca otrzyma 1 pkt. za każde (ponad wymagane minimum) dodatkowo wykazane wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków) zamówienia obejmujące wykonanie ekspozycji lub scenografii wskazanych w pkt. III.2.1.(c). 3. Gwarancja i rękojmia na wykonane prace i roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.