eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 UL. RZEMIEŚLNICZA W KOSZALINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Koszalin: BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 UL. RZEMIEŚLNICZA W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 166239 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 UL. RZEMIEŚLNICZA W KOSZALINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie obiektów sportowych na działce 128 obręb 20 - na terenie przyległym do Szkoły Podstawowej w Koszalinie przy ul Rzemieślniczej 9 w tym : 1.boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni trawiastej, 2.boisko do piłki koszykowej o sztucznej nawierzchni poliuretanowej, 3.boisko do piłki siatkowej o sztucznej nawierzchni poliuretanowej, 4.bieżnia trzytorowa , okólna o sztucznej nawierzchni poliuretanowej, 5.skrzynia do skoku w dal, 6.stoły do tenisa stołowego, 7.trybuny z siedziskami, 8.wiata pod pojemniki na odpady stale, 9.miejsca parkingowe z płyt ażurowych betonowych typu YOMB, 10.ciągi komunikacyjne dla pieszych z płytek betonowych o wierzchniej strukturze ziarnistej, 11.miejsca utwardzone z płytek betonowych o wierzchniej strukturze ziarnistej i z kostki kamiennej, 12.ogrodzenie, 13.murki oporowe z ogrodzeniem, 14.pochylnie podjazdowe dla osób niepełnosprawnych, 15.schody wejściowe naziemne, 16.odwodnienie boiska wielofunkcyjnego oraz boiska do koszykówki, 17.oświetlenie boiska - linia kablowa i maszty oświetleniowe z oprawami, 18.monitoring boisk, 19.zagospodarowanie terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000,00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunki ogólne: a)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2)Warunki szczegółowe: a)doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. -co najmniej jednego boiska o nawierzchni syntetycznej o wartości min. 600 tys. brutto. b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 3 osobami z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierowników robót oraz należy wskazać osobę (z niezbędnymi uprawnieniami - branża budowlana lub drogowa), która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy -Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 400 tys. zł na realizację zadania, -Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Informacja o osobach przewidzianych do pełnienia obowiązków kierowników robót oraz osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4)Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-007 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-007 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.