eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Usługi konserwacji infrastruktury leśnej w roku 2014 w Nadleśnictwie Ustka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Ustka: Usługi konserwacji infrastruktury leśnej w roku 2014 w Nadleśnictwie Ustka
Numer ogłoszenia: 166235 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ustka , ul. Słupska 25, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8144009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: panstwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji infrastruktury leśnej w roku 2014 w Nadleśnictwie Ustka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi konserwacji infrastruktury leśnej w roku 2014 w Nadleśnictwie Ustka Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 niezależne zadania częściowe Zadanie częściowe nr 1 - Utrzymanie urządzeń melioracyjnych, Zadanie częściowe nr 2 - Utrzymanie dróg leśnych, Zadanie częściowe nr 3 - Utrzymanie szlaków zrywkowych w Leśnictwie Zębowo. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć następujące kwoty brutto na realizację poszczególnych zadań częściowych: Nr części zamówienia Wartość zamówienia brutto 1 72 892.26 zł 2 300 243.00 zł 3 114 390.00 zł Ofertę można złożyć tylko na jedną z trzech części zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych dla poszczególnych zadań częściowych , przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z zadań częściowych, udzielanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe oraz zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1, 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1500,00 zł za część nr 1 zamówienia - 8000,00 zł za część nr 2 zamówienia - 1000,00 zł za część nr 3 zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie innego podmiotu dotyczące zakresu zasobów udostępnionych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia ( o ile wystąpi okoliczność określona w art.26 pkt 2b ustawy). 2. Dokumenty do oceny oferty w zakresie kryterium doświadczenia wykonawcy (wykaz usług i potwierdzenia wykonania usług wykonanych bezposrednio przez wykonawcę)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji usług analogicznych do przedmiotu zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza redukcję zamówienia w trakcie realizacji umowy w zakresie do 20% wartości umowy, jeśli uzna, że realizacja danych usług jest w szczególności ze względów ekonomicznych, przyrodniczych i innych (których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy) zbędna. Zamawiający zastrzega sobie stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy prawo do: 1. Zmiany lokalizacji wykonania prac z zachowaniem warunku ekwiwalentności w stosunku do podanych w umowie, 2. Zmniejszenia wielkości, zakresu oraz wartości zamówienia w stosunku do podanej w umowie. Przy rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, 3. Zmiany obowiązującej stawki VAT: a. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, b. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, Zmiany wskazane w pkt. 1 i 2 mogą nastąpić z następujących przyczyn: Zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności w przypadku wystąpienia: klęsk żywiołowych, utrzymujących się niskich temperatur i pokrywy śnieżnej, rozmiękczenia gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu, innych niesprzyjających warunków atmosferycznych a w szczególności, suszy, po-żaru, podtopień, powodzi, huraganu, śnieżycy, gradacji owadów. Zmiany spowodowane istotnymi szkodami od zwierzyny, owadów lub czynników grzybowych lub chorobotwórczych uniemożliwiające prawidłowe wykonanie zabiegu lub zagrażające trwałości uprawy, młodnika lub drzewostanu; Zmiany spowodowane działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, oraz inne zmiany niezależne od woli stron w tym niesprzyjające nastroje społecznie (np. wojny, strajki); Zmiany spowodowane niesprzyjającymi warunkami ekonomicznymi np. spadek popytu na rynku drewna itp., Zmiany legislacyjne powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących Zamawiającego, a dotyczących realizacji usług np. zmiana norm na surowiec drzewny, zmiana katalogu pracochłonności itp., wprowadzenie nowych norm i standardów wykonywania usług, Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności wystąpienie: niewypałów i niewybuchów, wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ. 1. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące koniecznością redukcji prac. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a. Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b. Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego Nadlesnictwa Ustka pok.nr 12 po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń melioracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót obejmuje utrzymanie 8,5 km rowów rozmieszczonych w krótkich odcinkach na wielu pozycjach na terenie Nadleśnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja dróg leśnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót obejmuje utrzymanie ok. 100 km odcinków dróg rozmieszczonych na wielu pozycjach na terenie Nadleśnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Zębowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót obejmuje utwardzenie 3100 m2 (31 ar) powierzchni szlaków zrywkowych w ciężkich warunkach gruntowo-wodnych leśnictwa Zębowo z wykorzystaniem porozbiórkowych betonowych płyt drogowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-1, 45.23.33.14-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.