eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ CCTV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Łódź: WYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ CCTV
Numer ogłoszenia: 166231 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa; jednostka prowadząca postępowania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, fax 042 6330808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ CCTV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z dostawą niezbędnych urządzeń, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą odpowiednio załączniki nr 4 - 14 do SIWZ, w następujących obiektach: 1. UP Wieruszów ul. Świerczewskiego 21 2. UP Zduńska Wola ul. Grunwaldzka 7 3. UP Łódź 1 ul. Tuwima 38 4. UP Łódź 21 ul. Żwirki 21 5. UP Bełchatów 1 ul. Kościuszki 21 6. UP Koluszki 2 ul. Kolejowa 4 7. UP Skierniewice 1 ul. Sienkiewicza 2 8. UP Skierniewice 2 ul Mickiewicza 2/4 9. UP Pabianice 1 ul. Pułaskiego 11 10. UP Brzeziny k. Łodzi ul. Mickiewicza 22 11. WNP Koluszki ul. Kolejowa 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12 000,00 zł słownie: (dwanaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 5.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 5.1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.1.1.2. Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi stosownymi załącznikami, na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania. 5.1.2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 5.1.2.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.1.2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.1.2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.1.3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 5.1.3.1. Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) odpowiadające swoim rodzajem usługom (usługi z zakresu instalacji telewizji przemysłowej) stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi o wartość min. 200 000,00 zł brutto. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych usług o wartości poniżej 200 000,00 zł brutto (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a. Wykaz wykonanych usług (w liczbie co najmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom (usługi z zakresu instalacji telewizji przemysłowej) o wartości min. 200 000,00 zł brutto (załącznik nr 2 do SIWZ) b. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi są wykonywane lub zostały wykonane należycie. 5.1.3.2. Spełniać wymogi ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. 05.196.1631) w zakresie: wytwarzania, przetwarzania i przechowywania materiałów stanowiących tajemnicę tj.: a. dysponować co najmniej dwoma osobami, które będą realizowały zamówienie, posiadającymi jednocześnie ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą minimum [zastrzeżone], licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. b. dysponować Pełnomocnikiem Ochrony zgodnie z art. 76 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych legitymującym się poświadczeniem bezpieczeństwa i aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych wydanymi przez służbę ochrony państwa (art. 37 ust. 2 i 7 oraz art. 54 ust 2 i 3a ustawy o ochronie informacji niejawnych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: i. Wypełniony wykaz osób, które będą realizowały zamówienie (załącznik nr 3 do SIWZ). W wykazie należy wskazać również osobę Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych zgodnie z art. 76 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych. ii. Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą minimum [zastrzeżone] osób realizujących zamówienie - wg załącznika nr 3 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). iii. Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą minimum [zastrzeżone] wystawione przez służbę ochrony państwa na osobę Pełnomocnika Ochrony wskazanego w załączniku nr 4 - zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych. iv. Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zgodnie z art. 3 pkt 2 i art. 29 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia, wystawione dla osób wymienionych w załączniku nr 4 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). v. Zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w odniesieniu do wszystkich osób wymienionych w załączniku nr 3 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). vi. Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wystawione przez służbę ochrony państwa na osobę Pełnomocnika Ochrony wskazanego w załączniku nr 4 - zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych, z uwzględnieniem ust. 3a, zgodnie z którym szkolenie uzupełniające pełnomocników ochrony i ich zastępców przeprowadza się nie rzadziej niż co 5 lat, 5.1.4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie niniejszego zamówienia, będzie oceniana łącznie): 5.1.4.1. Posiadać środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości minimum 100 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Zamawiający nie uzna takiej informacji z banku w zakresie [posiadane środki finansowe], która stwierdza jedynie wielkość obrotów na danym rachunku lub wysokość wpływów. 5.1.4.2. Posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. 5.1.5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiednio stosowne dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: [spełnia - nie spełnia].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi stosownymi załącznikami, na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz wykonanych usług (w liczbie co najmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom (usługi z zakresu instalacji telewizji przemysłowej) o wartości min. 200 000,00 zł brutto (załącznik nr 2 do SIWZ) 7) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi są wykonywane lub zostały wykonane należycie. 8) Wypełniony wykaz osób, które będą realizowały zamówienie (załącznik nr 3 do SIWZ). W wykazie należy wskazać również osobę Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych zgodnie z art. 76 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych. 9) Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą minimum [zastrzeżone] osób realizujących zamówienie - wg załącznika nr 3 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). 10) Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą minimum [zastrzeżone] wystawione przez służbę ochrony państwa na osobę Pełnomocnika Ochrony wskazanego w załączniku nr 4 - zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych. 11) Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zgodnie z art. 3 pkt 2 i art. 29 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia, wystawione dla osób wymienionych w załączniku nr 4 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). 12) Zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w odniesieniu do wszystkich osób wymienionych w załączniku nr 3 (nie dotyczy Pełnomocnika Ochrony). 13) Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wystawione przez służbę ochrony państwa na osobę Pełnomocnika Ochrony wskazanego w załączniku nr 4 - zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych, z uwzględnieniem ust. 3a, zgodnie z którym szkolenie uzupełniające pełnomocników ochrony i ich zastępców przeprowadza się nie rzadziej niż co 5 lat, 14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości minimum 100 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Zamawiający nie uzna takiej informacji z banku w zakresie [posiadane środki finansowe], która stwierdza jedynie wielkość obrotów na danym rachunku lub wysokość wpływów. 15) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. 16) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-940 Łódź al. Kościuszki 5/7 pok. 1011/1012.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:45, miejsce: 90-940 Łódź al. Kościuszki 5/7 pok. 114 [kancelaria].

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: - pisemnie - faksem, z zastrzeżeniem, iż protest może być wniesiony wyłącznie w formie pisemnej Uwaga: Wszelką korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres: p.p.u.p. Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, pokój nr 114 [kancelaria], faksem na nr 042 633 08 08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.