eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew › budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grębów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16620

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rozdrażew: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grębów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rozdrażew, do kontaktów: Wanda Jaśniak, 63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7221379, fax 062 7272370, e-mail: sekretariat@rozdrazew.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rozdrazew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grębów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grębów, gmina Rozdrażew. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kanały grawitacyjne z rur PVC - U śr. 200/5,9 typu S /lita/- 4.836 m.b., kanały ciśnieniowe z rur PE śr. 110 PN 10 - 2.704 m.b., przykanaliki z rur PVC - U śr. 160/4,7 - 886 m.b. i 92 szt, przepompownia ścieków PS3 - 20 m sześc./h przepompownia indywidualna 1 szt, rurociąg PE śr. 63 PN - 476 m.b. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami pozwolenia na budowę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia stanowi budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC - U śr. 200/5,9 typu S/lita/- 4.836 m.b., kanały ciśnieniowe z rur PE śr. 110 PN 10 - 2.704 m.b., przykanaliki z rur PVC - U śr. 160/4,7 - 886 m.b. i 92 szt, przepompownia ścieków PS 3 - 20 m śr./h,przepompownia indywidualna 1 szt, rurociąg PE śr. 63 PN 10 - 476 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 75 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) przedstawią aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) złożą oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Pzp 3) złożą oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) złożą dokumenty wymagane w SIWZ, 5) złożą oświadczenie, dotyczące wyrażenia zgody na wykonanie zadania w dwóch etapach ( I etap wykonanie 01.07. 2007 zakończenie 30.10.2007, II etap zakończenie 30.05.2008r.) oraz wyrażą zgodę na płatność za przedmiot umowy w dwóch ratach w każdym roku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Oferentów oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. (bez znaczenia punktowego). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ,przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz włąściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ,Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, wykażą wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (2004-2006) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodzajem zamówienia Zamawiający uznawał będzie wykonanie robót polegających na wybudowaniu co najmniej 1000 m.b. kanalizacji sanitarnej z rur PCV9 dołączyć 5 referencji), przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca , przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie, że wykonawca posiada co najmniej - koparkę obrotową - 2 szt., koparko- ładowarkę - 2 szt., samochód ciężarowy 2 szt., zagęszczarkę o minimalnej sile odśrodkowej 40 kN, zestaw igłofiltrów wraz z pompą, przecinarka do asfaltu, maszyna do przewiertów, przedstawią wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dysponują wykwalifikowaną kadrą techniczną w branży sanitarnej i elektrycznej posiadające obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych, oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy w załączeniu kserokopia uprawnień przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2004-2006), przedstawią informacje banku w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych własnych środków finansowych nie mniej niż 50 % zaoferowanej kwoty brutto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 % zaoferowanej kwoty brutto wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, przedstawią polisę, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 250.000zł,pełen kosztorys ofertowy, zawierający wszystkie pozycje z załączonych do specyfikacji przedmiarów w rozbiciu na I etap i II etap oraz oraz oddzielnie na kanały grawitacyjne, ciśnieniowe, oddzielnie na przykanaliki, przepompownię Ps-3 i przepompownię indywidualną z rurociągiem), kserokopię dokumentu wniesienia wadium, oraz dołączą pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozdrazew.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja pobrana osobiście od Zamawiającego płatna w kasie Urzędu Gminy, SIWZ wysłana listownie opłata za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 23.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Rozdrażew pokój nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.