Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Białystok: AZP/261/D/28/AI/P/2/2012 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części.
Numer ogłoszenia: 166202 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/28/AI/P/2/2012 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB (wraz z wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu), z podziałem na cztery następujące części: Część 1 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część SIWZ. Część 2 - sukcesywne dostawy komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych i monitorów wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część SIWZ. Część 3 - sukcesywne dostawy sprzętu multimedialnego (projektory multimedialne, telewizory multimedialne) wraz z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ. Część 4 - dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z dostawami sukcesywnymi dodatkowych licencji na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 4, stanowiący integralną część SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3, 38.65.21.00-1, 48.90.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w każdej części postępowania, przy czym wartość zrealizowanej dostawy winna wynosić minimum; - dla części 1 - 300 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 100 000,00 zł brutto, - dla części 3 - 100 000,00 zł brutto, - dla części 4 - 30 000,00 zł brutto, Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców, na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie, np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego sprzętu; Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1)oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania oceny zgodności wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeństwa oraz posiada oznakowanie zgodności CE, a także posiada deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3)prospekty (foldery, zdjęcia, itp.) producenta - tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych - potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie urządzenia brak jest opisu danej funkcji urządzenia lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. część instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. W przypadku złożenia oferty równoważnej na oprogramowanie - dotyczy części 4: -od Wykonawcy wymaga się wykazania w ofercie równoważności zaoferowanego rozwiązania w formie tabeli porównawczej obu programów zawierające potwierdzenie równoważności wszystkich dostępnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarządzającej) potwierdzone przez producenta oprogramowania lub jego przedstawiciela, - za dostawę uważa się przeprowadzenie pełnej migracji, a w szczególności odinstalowanie na wszystkich wskazanych 1100 komputerach w 10 różnych lokalizacjach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku obecnego oprogramowania antywirusowego i zainstalowanie nowego oraz przeszkolenie 6 osób z instalacji, dystrybucji, obsługi programu i konsoli administracyjnej (min. 8 godz. szkolenia, szkolenie dwudniowe; sprzęt i salę szkoleniową zapewnia Wykonawca, miejsc szkolenia - Białystok). Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 4)W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY: 1)wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia, 3) wypełniona tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia, 4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) tej części SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) oraz jej podpisem; 5)w przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej, będzie inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do składania postąpień w toku aukcji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie powiadomić o takiej zmianie Zamawiającego na minimum jeden dzień przed otwarciem aukcji. 6)w przypadku, jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikacyjny, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzór takiego podpisu, 7)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 6 do SIWZ), 8)wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia), 9)oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu oświadczenia producenta projektorów o przejęciu zobowiązań serwisowych - dotyczy wyłącznie części 3 - oświadczenie dołączone do Formularza cenowego/opisu przedmiotu zamówienia dla części 3 - Załącznik Nr 2 do SIWZ dla części 3.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupującego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. 12
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. J. Kilińskiego 1 15-089 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem AUKCJI ELEKTRONICZNEJ w każdej części postępowania. Termin wykonania zamówienia: sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do końca 2012 roku, dostawa w terminie do 21 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - sukcesywne dostawy komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych i monitorów wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - sukcesywne dostawy komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych i monitorów wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - sukcesywne dostawy sprzętu multimedialnego (projektory multimedialne, telewizory multimedialne) wraz z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - sukcesywne dostawy sprzętu multimedialnego (projektory multimedialne, telewizory multimedialne) wraz z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z dostawami sukcesywnymi dodatkowych licencji na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z dostawami sukcesywnymi dodatkowych licencji na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 4, stanowiący integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa systemu napadowego w pomieszczeniach kuchni, magazynów, warsztatów, apteki, służby zdrowia oraz innych lokalizacjach w Areszcie Śledczym w Białymstoku oraz Oddziale Zewnętrznym w Białystoku
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów"
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.