eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-05

Ruda Śląska: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 1661 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226931 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do :1.1 drukarek: tonerów, tuszów regenerowanych - ich napełnianie i utylizacja sukcesywnie w zależności od potrzeb. Pełna regeneracja kartridży - tonerów wraz z wymianą wałka i listwy zbierającej. Rodzaj kartridża, głowicy i wkładów wymienionych w powyższym zestawieniu musi pasować do modelu drukarki. Zakres usługi regeneracji kartridży laserowych obejmuje:1.przyjęcie i sprawdzenie kartridża, 2.zewnętrzne czyszczenie kartridża, 3.demontaż kartridża na poszczególne elementy, 4.bardzo dokładne czyszczenie poszczególnych podzespołów i elementów obudowy kartridża, 5.wymianę wałka optycznego OPC i listwy zbierającej WB - w przypadku HP 1010 co drugą regenerację , 6.w razie konieczności wymiana innych zużytych podzespołów -opcjonalnie , 7.uzupełnienie kartridża, 8.założenie plomby, 9.montaż kartridża, 10.końcowy test wydruku -do wglądu dla zamawiającego , 11.czyszczenie końcowe, 12.test skuteczności zabezpieczenia -szczelność , 13.pakowanie. 1.2 drukarek: fabrycznie nowych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta . 1.3 kserokopiarek i faksów: tonerów, kaset z tonerem fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225 w wymienionym asortymencie i podanych ilościach . Na potrzeby niniejszego postępowania ustala się, że: - za nowe - uznaje się materiały eksploatacyjne nieużywane, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik poziomu atramentu sprzętu prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi: - za nierefabrykowane uznaje się materiały eksploatacyjne nie napełniane powtórnie, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; - za oryginalne uznaje się materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu; - za toner - kartridż uznaje się wkład drukujący do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami -w przypadku drukarek ma to odniesienie do tych tonerów , które nie nadają się do dalszej eksploatacji - regeneracji . 3. W przypadku zabrudzenia drukarek przez nieszczelność tonera Wykonawca zobowiązuje się wykonać bezpłatne czyszczenie drukarki i dostarczyć w zamian toner wolny od wad na własny koszt. 4. Dostawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne są wolne od usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie produktu, dostawca nieodpłatnie wymieni go na produkt wolny od wad. 5. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego -innego niż podany -z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych 5.2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przyjęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim przypadku Zamawiający -np. związane z utratą gwarancji .5.3. Ponadto oferowane równoważne i regenerowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż w wskazany z symbolu oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. 5.4 Oferowane nowe materiały eksploatacyjne muszą być objęte minimum 2 letnią gwarancją liczoną od daty dostarczenia do zamawiającego. Natomiast gwarancja na poprawne działanie zregenerowanych przez Wykonawcę tonerów udzielana jest na cały okres eksploatacji , aż do wyczerpania środka barwiącego. 6. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - regeneracja i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część B - zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część C - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Część D - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21735.36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Regeneracja i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe WIREX BIS, ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14605.00
  • Oferta z najniższą ceną: 14605.00 oferta z najwyższą ceną: 22568.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe WIREX BIS, ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5300.00 oferta z najwyższą ceną: 6000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER W BIURZE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1371.66
  • Oferta z najniższą ceną: 1371.66 oferta z najwyższą ceną: 3311.70
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER W BIURZE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 458.70
  • Oferta z najniższą ceną: 458.70 oferta z najwyższą ceną: 1770.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.