eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont i modernizacja elewacji oraz remont ścian zewnętrznych piwnic budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice - Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Katowice: Remont i modernizacja elewacji oraz remont ścian zewnętrznych piwnic budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice - Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28
Numer ogłoszenia: 166163 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury Szopienice - Giszowice, ul. Hallera 28, 40-321 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2568453, fax 032 3527250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mdk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja elewacji oraz remont ścian zewnętrznych piwnic budynku Miejskiego Domu Kultury Szopienice - Giszowiec zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja elewacji oraz remont ścian zewnętrznych piwnic budynku. 2. Zakres rzeczowy robót do wykonania: wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych oraz parapetów zewnętrznych, zerwanie posadzek, rozbiórka elementów ścian, filarów i kolumn, odbicie tynków, wywiezienie gruzu, demontaż i montaż balustrad, rozebranie rynien, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, przemurowanie ścian, instalacja drzwi i okien, montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, docieplenie i otynkowanie elewacji, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, izolacja termiczna ścian podziemia, izolacja przeciwwilgociowa ścian podziemia, izolacja pozioma metodą iniekcji krystalicznej docieplenie i otynkowanie cokołów elewacji i ścian fundamentowych, opaska z kostki brukowej, drenaż. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla obiektów budowlanych oraz zaleceniami Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 6000.00 PLN słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny podanej w ofercie, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, iż: 1.2.1. Wykonali minimum jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności), o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto (pozytywne referencje) - wykazaną w zał. Nr 2 do siwz. 1.2.2. Dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz będącą (na dzień upływu terminu składania ofert) członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (wykazanej w zał. Nr 3 do siwz). 1.2.3. Osoby, o których mowa w ppkt 2.2. pkt. 2, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 1.3.1. Środki finansowe w wysokości co najmniej 100% ceny ofertowej (brutto) lub zdolność kredytową w tej samej wysokości, oraz załączą dokumenty potwierdzające te środki finansowe lub tę zdolność kredytową. 1.3.2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt II ogłoszenia, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Na podstawie art. 44 uPzp, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 uPzp - wystawioną(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 uPzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi, o których mowa w ustawie z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. Nr 2 do siwz, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 5 do siwz)). 1.8. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - należy załączyć także aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest (na dzień upływu terminu składania ofert) członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 1.9. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz). 2.2. Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp: - na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 1.2., 1.3., 1.4. i 1.5. pkt 1. 2.3. Wspólnie wykazują, iż: 2.3.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.6., 1.7. i 1.8. pkt 1. 2.3.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokument, o którym mowa w ppkt 1.9. i 1.10. pkt. 1. - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi być wystawiona(y) na wspólników spółki cywilnej, a nie na spółkę cywilną, która nie jest wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w ppkt.1.2., 1.3. i 1.5. pkt 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Natomiast jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.4. pkt 1. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oferta oraz pozostałe załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e), do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mdk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury Szopienice - Giszowiec 40-321 Katowice, ul. Gen. J. Hallera 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Dom Kultury Szopienice - Giszowiec 40-321 Katowice il. Gen. J. Hallera 28 pok. 54.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.