eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2007 r. z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16611

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2007 r. z podziałem na 2 zadania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, do kontaktów: Dorota Grenich, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069..71 w. 33, fax 077 44-14-070, e-mail: zam.zdp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2007 r. z podziałem na 2 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych oraz odnowy warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z frezowaniem kolein i nierówności na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r - zadania 1-2 dla Obwodów Drogowych w Dębiu i Kotorzu Małym . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie Nr 1 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 550 m2 remontów cząstkowych i 2300 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 500 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r - Obwód Drogowy w m. Dębie Zadanie Nr 2 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 790 m2 remontów cząstkowych i 8550 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 380 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały - 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzieubiegał) wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 2500,- zł Zadanie Nr 2 - 7000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ( całości lub poszczególnych zadań ) mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców ( oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj : 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy -wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: -zestaw walców do zagęszczania - co najmniej: stalowy wibracyjny 10-14 Mg-1 szt ogumiony min. 10 Mg - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt - skraplarka - 1 szt - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z innej wytwórni 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) ma do dyspozycji osoby posiadające niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie robót drogowych, w tym co najmniej (osobno dla każdego z zadań Nr 1,2 ) - majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisk (a więc dla dwóch zadań łącznie co najmniej 2 majstrów - jw.) 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów oraz odnów nawierzchni dróg a) o wartości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 300.000 zł dla Zadania Nr 2 co najmniej 800.000 zł (a więc dla dwóch zadań łącznie co najmniej 1.100.000 zł , ) b) w ilości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 12.000 m2 dla Zadania Nr 2 co najmniej 28.000 m2 (a więc dla dwóch zadań łącznie co najmniej 40.000 m2) - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada średnioroczny obrót w okresie ostatnich 3 pełnych lat obrotowych / 2004 , 2005 , 2006 / (a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3) w wysokości - dla Zadania Nr 1 co najmniej 500.000 zł - dla Zadania Nr 2 co najmniej 1.200.000 zł (a więc dla dwóch zadań łącznie co najmniej 1.700.000 zł) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą oswiadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zawiera SIWZ : 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,tj. osoby podpisujące ofertę): (1) - formularz oferty (wzór formularza - załącznik nr 1 - wypełniony dla jednego lub kilku zadań) (2) - kosztorysy ofertowe (wzór formularzy - załączniki nr 2.1, 2.2. - wg wyboru Wykonawcy) (3) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (wzór formularza - załącznik nr 3) (4) - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza - załącznik nr 3a.) (5) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - załącznik nr 3b) (6)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w załączniku nr 3b(np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (7) - dane finansowe (wzór formularza - załącznik nr 3c) (8) - wykaz sprzętu (wzór formularza - załącznik nr 3d) (9) - dane dot. podwykonawców (wzór formularza - załącznik nr 4 - jeśli brak podwykonawcy wpisać\nie dotyczy\ i również załączyć do oferty) (10)-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (11)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (12)- dowód wpłacenia /wniesienia wadium 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. pkt. (3) , (7) , (10) i (11) , pozostałe zaś można złożyć łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 08:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 09:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , 45-084 Opole , ul. Strzelców Bytomskich 7 , pok.6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: ogłoszenie wysłano 9 marca 2007 r 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 550 m2 remontów cząstkowych i 2300 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 500 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r - Obwód Drogowy w m. Dębie. 1) Krótki opis: jak wyżej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: 550 m2 remontów cząstkowych , 2300 m2 odnowy warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 500 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Podstawowy zakres robót remontowych w ramach tzw.wiosennego porządkowania dróg , który zostanie szczegółowookreślony przez Kierownika Obwodu Drogowego w Dębiu winien być zrealizowany do dnia 15.06.2007 r . Pozostałe remonty bieżące nawierzchni wchodzące w zakres umowy - w terminie końcowym do 31.10.2007 r CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 790 m2 remontów cząstkowych i 8550 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 380 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2007 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały -. 1) Krótki opis: jak wyżej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: 790 m2 remontów cząstkowych , 8550 m2 odnowy warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 380 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Podstawowy zakres robót remontowych w ramach tzw.wiosennego porządkowania dróg , który zostanie szczegółowo określony przez Kierownika Obwodu Drogowego w Kotorzu Małym winien być zrealizowany do dnia 15.06.2007 r . Pozostałe remonty bieżące nawierzchni wchodzące w zakres umowy - w terminie końcowym do 31.10.2007 r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.